2005/09/23

[港劇]《射鵰英雄傳》(83翁美玲+黃日華版)

一生有意義 羅文 甄妮("射鵰英雄傳之東邪西毒"主題曲)
曲︰顧嘉輝 詞︰黃霑



女:人海之中找到了你 一切變了有情義
男:從今心中就找到了美 找到了痴愛所依
女:人生匆匆心裡有愛 一世有了意義
男:啊啊啊 此生有意思
女:萬水千山此生有人 男:啊啊啊 相靠倚 女:相攜又相倚
男:同聲 女:同心 男︰同氣 女︰同意
合︰無分彼此 用盡愛與我痴 與你生死相依
女:情痴心痴 真意愛意 此世也永無異男:啊啊啊 真心永無貳
女:共闖刀山不會辭 英雄俠義 男:啊啊啊 現仁義
女:射鵰英姿青史永留 英雄俠義 男:啊啊啊 現仁義***
勁~
Dearest 苗uncle's back.......
九點睇完直落睇埋《大奧》先有得瞓lu!
(1/2/12後按:n年前啲文真係無營養到爆…)

後記:

黃翁版射鵰,睇一次就入晒腦,成為我心中郭靖黃蓉的真人版,以後的version(其實我睇無記94重拍的張朱版先過黃翁版...)的郭靖黃蓉都不像郭靖黃蓉,還有我偶像楊過嘅阿爸楊康,苗uncle完全做到楊康點樣令念慈又愛又恨(雖然我覺得念慈個化妝太濃...都唔似江湖女子...)

說舊版好(雖然《神鵰》我愛古版多啲...嘻嘻),除了選角一絕,演員恰如其分(尤其是肥舅父做老頑童,點睇都似過黎耀祥,都唔知點解要夾硬扮老..),還有編劇的心思,將整個故事分成三部--《鐵血丹心》、《東邪西毒》和《華山論劍》(80's《天龍八部》都係咁樣處理),唔似90's version咁三、四十集做晒四本小說嘅內容,劇情快速搜畫,本來小說中靖蓉逐一遇到東邪西毒南帝北丐咁多個高手時嘅驚險刺激...無晒 ﹗sorry...還有那將so蝦說成bb的蓉兒....ohhhhhhhhh my god....

94版的主題曲雖不及舊版經典...不過都非常不俗...主題曲較「驚典」...歌詞中「射鵰射獅射虎」係當年同學儕中非常流行....不過我想問吓...好似無咩篇幅講郭靖射獅射虎喎!...插曲《難得糊塗》個feel有啲似《一生有意義》,歌詞大意都係搵到個partner一齊闖蕩江湖遊山玩水幾優悠自在,使咩好似啲人咁為咗華山論劍爭餐死(有啲暗串裘千丈/仞),只是靖蓉二人玩完嘆完後就擔上保家衛國嘅擔子。呢兩首歌都唔hit,只能活係《世間似終你好》底下,永遠都唔會係《翡翠歌星賀台慶》度比新一輩新歌手以走音腔串燒演唱...

延伸閱讀:
射鵰馬拉松 15/11/06
[雜談]我最「難忘」的電視劇角色…@TBB
我看金庸小說1~電視劇篇
[雜談]不敢讓人知道的(兒時)偶像…
[港劇]最喜愛的回顧~3~古裝片(非武俠劇類)

21/02/13後按:某日行過見到大電視播到楊康死緊既劇情﹗我勁唔開心啊﹗楊康呀﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD