2006/01/18

至NET傳真機 (或閃電小人類都得)

閃電傳真機 李克勤
曲:林曠培 詞:李克勤 編:林曠培

循環不息的宇宙 如在照顧著地球 人在天天的進步 無退後
如像霹靂閃電 如是變化百萬年 無盡新鮮的發現 造成每天
世界每刻急速旋轉 像思想天天的轉 散播訊息千百年遙遠
無窮新知將你我拉近 無窮傳真送到我心如能將心彼此牽引
這個世界 這個世界 這個世界 更快更真

至NET小人類 古巨基
曲:古巨基 詞:古巨基 編:張佳添

天空宇宙任我闖追蹤那耀眼星光 此因我是至Net小人類
無窮無窮小宇宙來讓我營造這世紀 從來從來不退後
憑著那無盡的朝氣探索世界許多變遷 Go Go Go Go
我要與你穿梭網中 便接通讓彼此天空相連
心聲閃於眼前細看這宇宙幻變星空無盡遙遠
---------------------------------------------------------------------
雖然本人生於「54321...發射.......一飛衝天去一飛衝天去小小穿梭機」嘅年代.........

嗰時好細..仲學緊abc.......除咗星爺及譚玉英姐姐真係無印像(《黑白彊屍》都係後來重描睇番...那時都小學啦)對我呢講...下晝梗係睇《閃電傳真機》.......李克人嘅主題曲絕對係深人本人心之選.......多得呢首歌/節目名我先知咩叫傳真機

最近聽克人全集無啦啦收錄咗呢首歌.........心諗做咩咁九唔搭八之餘還是很感動......無憂無慮的童年啊

後來.....應該係本人中學咁上下(即係唔會再睇兒童節目..最多六點追重播劇.....經典係99年追重播古版《神鵰》仲全部錄晒佢)

《傳真機》開始out...就變咗做《至net小人類》....net呀...上網...幾潮呀

做咗咁耐都無乜睇過.......印象只有呢首由巨基"創作"嘅主題曲......

作曲又填詞....應該係得呢首咋.......乜兒歌真係易作啲????(巨基演唱會有唱過......雖然唔係本人嘅童年回憶....)

唔知點解...而家無再係科技上進化......返而變咗icu...仲要放學先去icu.....啋..........

原來真係人大咗先會懷舊...除咗聽歌要聽舊歌..仲鐘意買回具乙水自己開心.......

我最新嘅玩具...令我唔使再share弟弟的玩具........大家都有自己的玩具........好野~

(它補償了我mp3機唔係白色嘅遺憾.....呢期真係覺得白色headphone好型...雖然我唔會用呢個玩具呢聽mp3...嘻嘻)

(2/2/12後按:呢部PSP上年已經死掉了…又說,竟然係當年用VS2…定3影架喎﹗哈哈哈)

2 則留言:

  1. 想講既係...可能係偏見, 我覺得以前既兒童節目主持人係用個心出黎做, 係真係氹細路仔開心~至net我只係睇過一兩眼, 但我就係覺得佢地唔係認真咁做, 好似叫佢地做兒童節目係委屈左佢地咁...見到譚玉瑛仲繼續做緊, 真係好佩服!好懷念傳真機時代既麥包, 黃智賢, 伊健, 駱俊文(有冇人知道佢去左邊?)

    27th Jul 2006 22:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 駱俊文…應該無做啦,通常做完兒童節目都會掉出去戲劇組架麻,都唔見佢有拍劇…
      兒童節目係比兒童睇架麻,理所當然係對自己嗰代的兒童節目最有印象,長大後再看自然看不入眼…不過而家的細路咁醒仲會唔會睇兒童節目?我見過個小學仔係商場部腦度打xanga喎

      29th Jul 2006 09:48 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD