2006/02/26

《Spiderman 3》...隨想

萬眾期待 草蜢
作曲:蔡一傑/王雙駿 填詞:周耀輝 編曲/監製:王雙駿


快插上四百支羽毛 誰就到 帶我跳最放的歌舞 
快戴上眼罩披獸袍 誰話到就到 帶你去最爆的鐘數
天都知道天黑有寶 星都徇眾璀璨閃到 趕得到 今晚最好
將千色燈再開動 等得多更轟動 時代有你有我繼續有 SHOW
將一身一再打造 想得多更心動 期待鬥美鬥艷 叫萬眾都發功
快貼上八百卡鑽石 誰就到 與我跳四拍森巴舞
 快染過眼線披蟒蛇 誰話到就到 要嗌到更爆的宣佈
------------------------------------------------------
出啦出啦..第三集~~~~

睇見呢張相..再睇埋個website...第一時間就諗到呢隻歌(in fact同部戲完全無關係...)

07上埋第三集就bye bye...期待期待...雖然我唔鐘意睇西片

本人係勁少睇漫畫改編電影...十居其九都係外星人/怪獸侵略地球....跟住就有個人無啦啦得到啲特殊力量做咗人民英雄..成功伸張正義...一句說穿就係英雄/霸權主義作怪...(基本上好多咩咩怪傑物物奇俠睇poster已被佢地啲英雄feel嚇到卻步...)

蛛蛛俠(嘻~)同蝙蝠俠係例外...兩個series都集集追...次次無記有線重播我又睇一餐...哈...呢兩個人物特別在佢地有弱點...難得電影版放大佢地英雄一面外都有篇幅講佢地啲死穴...英雄唔係野野都英晒...其實都係一個有血有肉嘅human...可能就係你或我身邊是但一個咁...

編劇可以係劇本度發揮霸權主義...大國就用經濟呢發揮霸權本色...弱者呢?反抗囉...說實在...我毫不欣賞大韓民族...唯獨是他地的團結實在值得我們中國人學習...前陣子有農民抗議WTO...近期就係韓國電影界反政府撤銷本地電影上映日數quota(忘了名字...)...這次韓國政府開放本地市場....將本地電影上映日數大幅度減低一半(雖然政府有撥款資助本地電影)...引起一班電影工作者上街抗議...當中有唔識嘅亦有大明星...雖然有線同時訪問普羅大眾明顯佢地唔知發生咩事....而參加上街抗議嘅又有啲掛住睇明星其實唔知發生咩事...不過...佢地確實係好 proactive咁voice out喎....

而我們...好似都未有咩方法重振港片雄風...一味係度你一句我一句...方案...umum...

05年我入場看的本地電影...應該只有千FA嘅《千杯不醉》和《頭文字D》(對不起...雖然我說過要多謝知遇之恩要看《如果愛》的...最後還是不了了之)...雖然...其實我唔鐘意睇西片
**************************************
期待之後的觀後感:
期望與失望之間@《Spiderman 3》 4/5/07
瘋狂煲戲日

另一篇:一人有一點顏色

11/03/17後按:十年人事幾翻新之…人腳都翻了幾翻…一啲都唔amazing的版本唔收得後,又有新版本上場了…
Amazing喺邊呢…《The Amazing Spider-Man 2》

4 則留言:

  1. 張海報真的太美。。。
    好有『英雄被困筲箕灣』的感覺。。
    呵呵~

    2nd Mar 2006 08:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我都係東區人喎...
      我諗係蛛蛛俠又唔夠敵人打...頹0左一排後..換過套新衫係雨中苦思點同個敵人再打之前影0既...哈哈

      2nd Mar 2006 11:36 AM

      刪除
  2. 如果蜘蛛俠的制服變成黑色。。
    型!

    10th Mar 2006 15:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 套戲有10分鐘倒係轉咗黑色look囉…

      7th Sep 2008 19:05 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD