2006/06/29

又係concert:All About Shirley On Stage

之前有優先預購關淑怡演唱會飛,問勻身邊同事朋友家人個個都話唔得閒,卒之無入場睇;本著在乎天長地久多過曾經擁有的本人趁出了碟當然買返屋企欣賞,可以永遠擁有嘛。

之前睇人家的blog已知是次演唱會song list由新至舊,頭三首《進化論》、《帶我去跳舞》和《關於我》是新歌,無買到新碟的關係只識得有派上台plug的《關於我》。現場應該有好多人和我一 樣只識《關於我》所以唱頭幾首時觀眾反應不太大,細聽之下又唔錯喎,有點後寶記年代迷迷幻幻的影子。林一峰出場合唱了一首《非愛不可》之後回憶快車開動啦,《雲上舞》(呢首我唔識)開始慢慢時光倒流到第一首派台歌《叛逆漢子》,歌越舊越有感情越多回憶,越看亦越投入,縱然只得我一條友係個廳度一路睇一路跟住唱;《難得有情人》萬人大合唱全場一萬幾人同我都好似搵返自己的青蔥歲月咁,歌曲編排真係有心思。每首歌唱之前仲會出一出唱片封套個樣,原來當年我都問同學借過當中好幾隻來聽。

好多睇歌名唔識的歌聽了頭幾句就有印象,原來細個時聽聽埋埋唔少。如讀書時覺得唔知佢唱咩的《Dela》(唔 知點解覺得係同草蜢的《嗲噢》係一pair的)和《梵音》(聽親都不禁想起王菲的《浮躁》);快歌《製造迷夢》和《逝世的傳奇》;梁詠琳在歡樂今宵(應該係)改成《假的酒菜》的《假的戀愛》(被《假的酒菜》影響咗對呢首歌的觀感,原裝正版係首哀莫大於心死的慘情歌);甜到漏的《當世界無玫瑰》、《患難見真情》;舊時去K必唱的《人生可有知己》和《繾綣星光下》(唔係呢隻歌都唔識呢兩隻字);數數吓,真係唔識無印象的只有《仍是那麼深愛你》。

出道初期關淑怡的歌k味都幾濃,到90年代中期開始嘗試新曲風。曾經有位同學說過關淑怡的風格在王菲出現前是獨一無二,在王菲學成回港歌路越來越個人化後關淑怡開始刻意求變(未知可否叫急起直追?),最後走進死胡同云云。關淑怡給我的第一印象係很型,對她的認識始於92年姨姨將她的《Montage》大碟 (應該係一隻精選碟)和郭富城《請把我的情感帶回家》錄在同一餅卡式帶上(又係帶﹗),當年極度沉迷郭先生歌聲的本人日聽夜聽煲到滾瓜爛熟,當中一大堆快歌如《夜迷宮》、《血色瑪莉》、《黑豹》、《叛逆漢子》真係型到不得了。最近環記不停翻出寶記經典大碟包括這張,一看次下慢歌也相當厲害:《愛恨纏綿》(回到未嫁主題曲,死未﹗當年好仲意睇海味的說﹗)、《冬戀》、《患難見真情》、《這是我心裡對白》、《星空下的戀人》(其實係中板作品),還有成名作《難得有情人》 和勁hit的《明天你是否依然愛我》,沒理由唔比呢$49蚊帶堆童年回憶返屋企。是次concert大部份都有唱,如果可以唱埋《這是我心裡對白》和《最深刻一次》就好了。

數數手指,上年的草蜢,新年的李克勤,之後的關淑怡加上前陣子的周慧敏,好強的寶麗金陣容;除了周慧敏的一個外,其餘三個我都捧場了(當然分入紅館睇和買碟睇啦)。不知他們有否興趣組個《熱力節拍wu bu ba》班底再開多次?可以加埋湯寶如和劉小慧就更perfect了。看一看名字,全部都係80年代末90年代頭出道的一輩,他們開concert總有我們 這一群入場聽歌搵番自己童年/少年回憶;十年二十年後,現在二字頭當打的歌手又有多少個有這等叫座力?總不能廿年後仲叫左麟右李出呢唱架﹗

相關閱讀:
Your Favorite Kwan Suk'E in Concert
關SK《Shlrley's Era》
08演唱會後記~ Unexpected海鮮站+關sk《Unexpected Live》

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD