2006/07/10

世界盃手記最終回

7月9日:決賽 意大利對法國 1:1(十二碼:5:3)

時:三點
地:自家
人:本人,小弟

意粉隊最高﹗歐洲四星戰隊﹗﹗﹗
先伸報利益,基於法國兩次擊敗意粉隊,本人係好憎好憎法國隊… 以下內容完全唔客觀,法國粉絲唔好打我呀…

比賽早段看得我冷汗真標--唔係咁快輸個十二碼呀話馬達拉斯哥﹗C丹一射破網,當然我相信意粉隊的攻力可以追番,但心硬係唔安樂--話晒意粉隊死係法蘭西手上兩次﹗

誰不知馬兄轉頭就頂入番,將功補過,真係神又係你鬼又你﹗個心安樂晒,心滿意足之下就接受了周公子的邀請,「恰」著咗…原來我miss咗好幾個精彩射門和撲救,無計,真係好眼瞓,唯有聽日睇重播。

多得一班無記的講波佬大叫我先醒番,原來加緊時﹗仲要C丹食紅牌﹗一看之下佢搵個頭撞人家心口喎,本來球證睇唔到,後來經方證一提先補番個紅牌,班講波佬we嘩鬼叫,如夢初醒的我仲以為有人入咗黃金入球呀大佬…

重諗住人多蝦人少之下可以重演上次廿八分半入波無仇報之計,原來「臘味」教練一早換晒三個換人名額,班球員又一味守和,任得法國攻,睇落完全唔似打少個,講波佬話佢一心諗住射十二碼…係唔係架,攻唔入咋嘩…

射十二碼之前本人個心狂跳中,真係好驚重演98世界盃惡夢(好在重演不了04歐洲國家盃的金球事件)。射下一個射下一個,今次真係爭氣啦,全部入晒﹗波皮都摸唔到﹗復仇成功﹗

嬴波後例牌要癲晒咁慶祝,唔知係咪降班風波下獲得的勝利特別可貴,意粉隊慶祝得特別癲,落髮、除褲咩都有,仲有簡隊長指揮唱歌﹗全晚我最精神就係睇呢part。

90年意粉做主辦國就係西德勝出賀與東德合併,今次到德國主辦就到意粉捧盃,真係幾巧合﹗頒獎時好似琴日咁播住當年主題曲《To be number one》襯底,成個畫面係何其感動﹗真係睇到眼濕濕﹗尤其是賽前無咩人會睇好意粉隊入決賽(包括我…慚愧…),打出嚟嘅波雖然無森巴隊咁悅目,但比起前兩屆中後場真係好穩陣,簡隊長和保龍門兩個人真係保住後方,固若金湯﹗(可惜尼斯達傷了…)小小污點就係略嫌毛手毛腳動作多了點,紅牌和點球又多了點;馬兄和格兄更成日走上前場頂入致命一球,真係唔講得少﹗中場王子成日都無影,好在佢啲傳送依然到位;派路直頭係上身,派咗幾廿路好波出來﹗只可惜前方東尼入得兩粒咁少,而本人至愛的AC恩沙基又出得一場咁大把,好在都入咗一粒﹗

成了四星戰隊,我喺揭幕戰嗰日買的三粒星電話繩成了絕版﹗呵呵呵
<--身痕買的綠邊綠白紅con,勁有型﹗

一吐兩敗於法蘭西手上的烏氣,個感覺真係好
FANTASTIC

勝利屬於意大利、屬於格羅索、屬於簡拿華路、屬於森保達、保方、屬於馬甸尼,屬於所有熱愛意大利足球的人! (又再借黃健翔語錄一用﹗)

(過了世界盃,我可以有覺好瞓了,這是我看了四屆以來第一次唔使哭波喪﹗嗚嗚)

世界盃手記:
世界盃手記之七
世盃難忘片段

10 則留言:

  1. 納比的排陣真是一流,今屆意國幾乎人人有波入!真是邊個會食糊你都估不到.食住個勢兩年後歐洲盃都是大熱門.

    真是要雞蛋挑骨頭的,是保方大哥要綑練多些救十二碼,四球都捉錯路真是看到一額汗的.....

    10th Jul 2006 06:23 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 臘味教練想是看出多年來意粉隊太著重一個重心人物,而家多幾個出呢對方挾得一個又睇漏第二個﹗連後衛都殺得上呢,真係出神入化﹗

      我想挑臘味教練更係唔出恩少基LAW(嘻嘻,我愛AC~)


      11th Jul 2006 14:25 PM

      刪除
  2. 睇無記冇得睇捧杯 emoticon 若果有link單聲喎... OTL
    "射十二碼之前本人個心狂跳中" X2
    納比真係冇得頂, 老狐狸即係老狐狸, 疑人不用, 用人不疑! emoticon
    江山代有人才出, 王子同細路都係時侯讓賢...

    10th Jul 2006 14:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有記老謀深算拍得住臘味教練﹗我諗youtude會有頒獎禮睇既,班意粉佬慶祝的方法真係睇到我o晒咀﹗

      五個十二碼全中仲唔一洗十二年的陰影﹗影呀﹗

      11th Jul 2006 14:27 PM

      刪除
  3. 納比真係勁,意大利今屆也真的強,而且難得不是全然死守,值得讚賞

    不過,兩年後歐冠可能到新生德國的世界了(笑)
    嘩,你重要係CON迷?我咁久以來只買過一對藍色經典......

    11th Jul 2006 00:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都期待德國﹗勁想睇新生德國對新生荷蘭﹗奇哥對雲巴士頓﹗希望仲有得睇奇哥掟水樽…

      你估中﹗我係converse fans,平靚正又易襯,仲有呢對係意粉國旗色,仲唔買呢襯一襯﹗呵呵


      11th Jul 2006 14:31 PM

      刪除
  4. 雖然我在自己的BLOG中大讚大簡, 但係派路著實好悅目!~~意大利萬歲~~~

    11th Jul 2006 10:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子成日無影,分波0的野十居其九都係派路做,佢跑上跑落補時下半場仲見佢四圍飛,超勁﹗

      意國一班國腳前途未卜,開心得呢又有點擔心


      11th Jul 2006 14:33 PM

      刪除
  5. 意大利贏世界盃實在太開心....好像發夢一樣...當天我哭了很多次呢......

    14th Jul 2006 10:50 AM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 最激動係意粉隊用十二碼嬴呀麻﹗仲要入晒﹗勁開心﹗

      16th Jul 2006 00:48 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD