2006/08/01

我和我的手機

食了《我和我的唐山》個名,內文…和此書係無關的…

最近索尼愛納稅出了個號稱配備「side把索」的新手機,強勁拍攝功能、生滋、媒體播放…齋看廣告片都叫人心動,難怪身邊仍是吐滋的友儕紛紛身痕想出番部新機順手生滋一番。唔止窈窕淑女君子好逑,型仔手機都會有大把人好「求」。

本人嘛,向來以娘見稱,太先進我怕會變成「你玩機,機玩你」…

自會考放榜日陀電話起(多易記的紀念日),多年來試過不同手機牌子,第一部屬於自己的手提是Love Generation的CDMA,乃因之前曾在旺角被人扒了當時媽媽新出的Ann醫師手機,媽媽不容有失,只批准出cheap機。之後是到現在仍存活,在正選沒電而要換出就後備上陣的落機呀8250,它的貪食蛇可是玩到本人的手停不下來;其後遇到我的和phone至愛拍尼索力的知啲92,可真是至死不渝; 它病入膏肓後才轉索尼愛納稅的Tee600唉,乃係本人第一部彩芒機,03年先轉可見本人都係娘娘地的一批。現在,我一心一意奔向和phone的懷抱—和拍尼索力VS2雙宿雙棲。

曾幾何時,本人也有新痕扮潮玩MP3手機;但試過後反而喜歡簡簡單單的功能,再勁的功能我都沒怎樣用,用來用去還是最基本的「打出打入」。於是又回歸到那部被認為沒啥特別功能的和phone。最邪係,每次搵工收到offer的手機都係拍尼索力,而我用親索尼愛納稅都會有邪事發生;所以,新機點靚我都會死守我的幸運和phone。

我對我手機的要求:(簡單中有點複雜,複雜中又有點簡單…)

通話:只要有通電紀錄等我搵番個電話號碼,又睇得到累積通話時間(分來電和來出)就可以,我好鐘意睇我講咗幾多個鐘電話,如同個睇Blog共有幾多click rate,無聊時就開來睇睇,好鬼有成就感

短訊:基於本人係九方白痴,所以SMS都係打英文。而我又無朋友仔係網內人,send幾句野又要比次錢,不如打電話啦。所以十年都唔send一次

通訊錄:由於本人唔記電話號碼,無咗個電話即等如無晒朋友。通訊錄最好有得分群組,每個群組又可以set特定的鈴聲。未開機(我那部是摺機)就大約估到係邊個搵我

鈴聲:其實我比較miss當年落機呀入歌仔年代的鈴聲,雖然而家MP3鈴聲自由度更大。最緊要有番咁上下記憶體俾我入鈴聲,耐不耐轉吓才有新鮮感和儲我的周星星經典對白。聽到整首MP3就不必,始終覺得用MP3機聽聲會靚啲,電話舊電又襟用點

相機:都是基本野,沒連環快怕、沒扮Lomo四格,影Snapshot綽綽有餘(最重要當然係防手震)就夠。重要有紀念性的相我還是會用DC

鬧鐘:這是我揀電話最看重的項目之一。基於本人懶床情況嚴重,晚晚都要預備大量鬧鐘以防出事,當然,手電是少不了的

遊戲:被8250縱壞了本人曾經很迷玩手電遊戲。用Tee600唉時更常走去DL遊戲。不過現在的手機一來上唔到網(我都唔知點解),二來網絡供應商無提供 遊戲予這手機型號,所以慳番。雖然手機內置了兩個遊戲,唔合本人口味所以無玩過。用得最多反而是字典,見到唔識的字可以即刻拎出呢查,唔錯簡單來就,只要係部靚仔和講得的手機就得。哈哈。

另外的:
一堆舊物
我至愛的一條:電話繩(仲有劇入面見過好鐘意的一條:睇劇集的induced consumption)
入歌仔
和風摺機! 
1st Little Life - 手機
------------------------------------------------------------------------------------
食完《我和我的唐山》的爛gag,也談談這本書。

認識這書是因為A-Level CLC Paper  5其中一本指定課外書,老師為增加趣味性,五本課外書分別用小測、做project、讀書報告(最後兩個忘了)來評分。《我和我的唐山》被安排為難度最高的「讀書報告」,更安排為暑期作業。雖然我等學子不成材,但仍奢望有幸做個大學生,那暑假可是搏殺的緊要時刻。於是,慚愧,當年我是抄人家的功課去交, 書,沒啥看過。由於原稿出色,我的複製品也得到不俗的評價,連同其他幾個課外書test造就了我整張A-Level  Cert唯一一個A,當然,是心中有愧的。

前陣子為唐山大地震三十週年,我倒想看看這本當年沒時間做功課而丟在一旁的《我和我的唐山》;最緊要,現在沒有一樣叫「分」的牽絆,沒有被迫看而看的反感。

8 則留言:

  1. 你所講既晒把索
    我好想買wor....
    因為我鍾意行住影相

    1st Aug 2006 17:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個廣告真係睇一次心動一次,部機仲越睇越靚,好危險﹗

      我成日用手提影巴士怪客,哈哈

      1st Aug 2006 17:39 P

      刪除
  2. 唔危險,買左佢囉!!!哈哈
    我都係一個out 精(對電話來講),但如果我壞左部電話就會睇部新款D既電話買,咁就唔怕太過out !!

    1st Aug 2006 23:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吓好law,我同索尼相生相剋,見過鬼怕黑,驚過鬼

      2nd Aug 2006 07:51 AM

      刪除
  3. 和風粉?最近都用和風,但真係唔慣,總係怪怪的

    因為一早就開始用電話聽mp3,如果部電話mp3功能差,對我係好大困擾......


    1st Aug 2006 23:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,我係和風怪﹗和phone啲功能係唔及落機呀或衫腥,尤其是聽mp3功能,拍你索力仲多數都無得插卡,好多人都頂唔順﹗哈

      2nd Aug 2006 07:53 AM

      刪除
  4. 本人有機陀身的第一日都係會考放榜的大日子,用的係咩型號已經不係好記得(但一定不係落機呀),因為當時跟本就不想有機旁身,覺得係邊都俾人知道,而且手機又係屋企人"用殘用舊"的~!而第一陪真正屬於本人的手機就係落機呀的8250,本人對此機的鐘愛簡直到癲瘋的情度!由本人真正擁有自己的手機開始只換過3陪手機,而其中2陪正是8250!當第一陪8250壞了時,本人不停爭扎要不要換別的型號,但最終也對8250一心一意(看我多麼專一)~!當被人發現換了同型號的新手機時,還得意洋洋地說:是啊~!換了新手機呀~!到現在用的落機呀7370,用不到一年,也是因為第二陪的8250被迫退役才換的~!

    功能方面對我來說最重要夠快,可以打出打入(最好就只可打出不能打入啦~!)、SMS、CONTACTS同來電顯示就可以了~!其他對我來說也是多餘的~!


    1st Aug 2006 23:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個電話都係打出打入多;我最想有ignore list,啲sell野電話唔聽﹗
      我個8250仲用得架,而家pat咗係公司個櫃桶,使唔使借你回味吓?哈哈

      2nd Aug 2006 07:56 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD