2006/10/16

[日劇]為《一公升眼淚》儲定幾廿公升眼淚

本人淚線發達,劇集電影很刻意迴避悲情片,怕哭崩長城堤壩;所以不問因由,以催淚見稱的韓劇真的可免則免(不經意入戲院看的《向左愛向右愛》結局都看得我眼濕濕,都話唔可以睇架啦)((27/1/14後按:而家癲咗咁睇的時候,可幸韓劇又不是以催淚為主了…)),反正我不熱衷韓式型男,無損失。至於心愛的日劇,為免喊到變豬頭,一連幾套《在世界中心呼喚愛》、《太陽之歌》以及無記昨晚開始播的《一公升眼淚》,大熱,好想睇,但一直忍著…不幸,昨晚一出廳就忍不住坐低看,輸咗…

由大半年前日本開播到現在無記播出,在互聯網上看過故事大綱-一個活潑平凡的高中生患上絕症,一夜間親情、友情和愛情面對極大考驗,又是一套鼓勵人們努力活出精彩生命的劇集。只看了第一集,主角的媽媽還未讓她知道病情真相,她還是個開心快活的學生,沒有特別煽情情節(日劇煽情起上來可以比韓劇老套﹗);感覺很有暴風雨前夕的平靜,令人極不安,就算已知劇情發展,還是心有戚戚然;一直看到片尾播出故事主人翁亞也本人生前相片,看著相片背景從校園變成輪椅上,但她臉上的笑容依然開朗,未看過原著都感受到她對生命的熱情,動容得眼濕濕了。決定追看下去,雖然會喊濕幾包紙巾…

好慘,兩日喊三轉。首先是翻煲之前在無記播過竹野內豐和廣末涼子《一夜夫妻要結婚》(個人覺得奇怪但幾傳神的名字,簡單呢講就係奉子成婚…),和《神啊》一樣,尾段懷孕中的女主角咁啱都係有危險,幾經辛苦才誕下BB,呢啲位一定無死賺到本人不少熱淚。講開廣末涼子,《Summer Snow》結尾她知道夏生的事之後哭了出來,看到她哭我又哭…嗚嗚…

延續竹野內豐,煲了他和常盤貴子的《流轉の王妃.最後の皇弟》。 對主人翁溥傑和浩的印象來自《末代皇帝溥儀》一個從婉容皇后pan過去的鏡頭-一身軍服的溥傑和一身和服的浩。溥儀和婉容的悲劇,深深的印在當年小學仔本人心裡,睇碟時看到溥傑和浩雖然和兄嫂一樣婚姻不由自主、經歷戰亂,分開十六年(又係十六?)最後得以重聚,實在高興得想起身拍掌。估唔到,鏟了平頭裝的竹野內豐(剛煲完他的舊作《一夜》,又煲佢另一套~~)做皇弟又幾入型入格,驚喜二是他的國語(劇中好多日本演員都有國語對白),雖然只是一句起兩句止,但發音真幾標準,認真﹗最令本人驚奇的是劇情牽涉到的中日戰爭和二戰歷史,旁白都沒有輕輕提過就算,就是極敏感的南京大屠殺都有提及,始料不及。雖然,全劇focus是溥傑和浩二人流轉的姻緣。無獨有偶,這套在無記都好像播出過,不過無咩回響。

看來要研究吓那隻紙巾最不傷皮膚又吸水力強了…

(08後按:其實係講邊套戲睇到我喊吧…都唔係講《一公升》既…哈哈…
結局一集亞也死時真係喊到我死死吓,仲要係喊到氣都咳那種…都話悲劇不能亂睇架啦…) 

另一篇:
不許人間見白頭
[日劇]兩種鍥而不捨《一公升眼淚》SP
8/2/13後按:看著劇中的主角清純可愛,到現實中變成新聞女王再到《整容天后》,不無感概架﹗

20 則留言:

  1. tempo?
    去藥房買平d

    16th Oct 2006 13:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 濕咗都比普通紙巾堅韌的紙巾?﹗哈哈哈

      17th Oct 2006 09:02 AM

      刪除
  2. 紙巾唔環保呀!買定幾條手巾仔睇會好啲!因為集集都有很多眼濕位呀!!

    16th Oct 2006 13:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ohhh…我諗索性尤得佢流出呢就算,到時應該無心情抹lu…

      17th Oct 2006 09:06 AM

      刪除
  3. 一公升眼淚我0岩0岩擒日睇晒, 因為我係有佢成套碟, 喊到我豬頭咁樣, 晶佬都話我傻傻地, 但睇完個心真的好唔舒服...

    16th Oct 2006 14:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇神呀喊到癲咗媽媽又係話我傻傻地喎,哈哈
      雖然係個悲劇,但個正面的珍惜生命message,都唔係喊完就算,有野值得反思~

      17th Oct 2006 09:08 AM

      刪除
  4. 澤尻個樣好似大左d... 同埋d 妝成日變.
    <向左愛向右愛>都真係正,未入去睇就覺得孫藝珍會正d,
    點知完全相反...李恩宙搶晒.
    可惜,個人唔係度囉.
    16th Oct 2006 15:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個角色係個乖乖學生,個化妝好似over咗少少,尤其是睫毛液和唇糕好勁,攪到個樣大個咗啲,無咗十五歲的感覺…
      係呀,李恩宙個角色活潑點當然搶眼過孫藝珍個文靜角色,不過,最後真係可惜…唉

      17th Oct 2006 09:10 AM

      刪除
  5. 這套劇一定喊,很多男孩子看了都喊哦。

    但觀眾可以從中得到很多體會,不是只是煽動觀眾情緒。

    「全神」該為「傳神」。 ^^"

    16th Oct 2006 16:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 日劇劇情發展圍住個中心思想,唔係淨係幾個主角出呢行行企企三角家族仇恨,睇完會令人有野諗,呢樣野港劇真係望塵莫及,不要怪我唔睇港劇(尤其是無記出品…)
      哈,已改做傳神,謝指正﹗

      17th Oct 2006 09:13 AM

      刪除
  6. 尋晚我都有睇第一集。

    感動位最怕事先張揚,我覺得如果一齣電視劇或者一本小說,可以開宗明義做「一公升眼淚」,打正旗號擺明要觀眾繳大量眼淚的話,作者 / 編劇真係對個作品的感染力好有信心。但希望不只令人流淚,而會同時間能夠將正面的訊息帶俾觀眾。

    p.s. 想請教你點可以將個stickam整到咁細呢?


    16th Oct 2006 19:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係睇咗第一集,但係幾欣賞佢擺明煽情的情節拍出呢反而淡淡然的,沒有特別催淚位,印象良好…

      我第一次整stickam都係長的,後來再開過一個,就揀細size,因為我搵唔到改size的button,所以索性開過個~

      17th Oct 2006 09:18 AM

      刪除
  7. 可能哩幾年見過唔少慘事,哩聽劇已經對我無咩吸引力
    看得太多,都在意料之內的話,個人會變得有點冷眼旁觀...唔...

    16th Oct 2006 22:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還未練成這種境界,還停留在很受外界事物影響的層面lei…

      17th Oct 2006 09:31 AM

      刪除
  8. 不太喜歡
    無睇呢套劇,原因唔係因為我眼淺,劇情實在太過誇張
    之前睇左兩集,頂唔順,delete左
    日本人自從睇過「藍色生死戀」系列後,就超級鐘意玩催淚
    但係d催淚又比韓劇更「格硬黎」,令到劇情變到好弱
    雖然知道呢套劇係勵志片,但對我黎講太勉強了

    17th Oct 2006 02:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無疑呢兩年日劇玩絕症真係玩得上咗癮…
      不過一路以來好多明明唔係sell悲情的日劇都興無啦啦整啲病出呢掀起高潮,例如同一屋簷下2小雪無啦啦有絕症,真係老套都抽筋﹗

      17th Oct 2006 09:33 AM

      刪除
    2. 你睇哂未架下?

      有乜野誇張呀?睇左先講哂傻佬,呢套劇係最自然最唔煸情

      拍得最平淡同最寫實既片,一d都冇誇張,藍色生死戀真係行埋一邊啦

      睇左兩集就講野真白痴到暈,睇下網上d評價先啦傻佬

      溫馨又真實,親情片,好感動人心

      唔係咩愛情生死戀,佢令你喊唔係要生要死個種

      佢都叫誇張,咩天國的雞批個d叫乜呀大佬

      3rd Nov 2006 11:58 AM

      刪除
    3. 唔使咁激動,我覺得鹹魚青菜各有喜好je,有啲人仲意喜劇,有啲人仲意睇劇情片,有啲人仲意驚慓片
      我未睇過韓式催淚戲,唔知點煽情法,但各有各喜好,有人唔仲意睇悲情片亦好正常,正如我唔仲意睇鬼片一樣,無話對與錯既
      「一升」劇情其好自然平和,總係淡淡然的表達人物的悲情,卒之喊得仲勁~

      5th Nov 2006 12:40 PM

      刪除
  9. 咦, 咁你有無睇竹野內豐套人間的證明呀? 佢都講幾多ENGLISH 呀,尤其係今晚呢集!

    o個套一公升真係集集都會睇到喊架.

    我之前只係睇左少少都已經頂唔住,奈何未有時間睇哂全部.

    紙巾,我都係推介tempo.

    17th Oct 2006 03:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,我屋企係得呢兩套竹野內豐貨,之前有餅beach boy唔知借咗比邊個無還番比我呀﹗可以搵番套long vacation睇住先﹗

      我而家都係星期六日狂煲劇,平日要早啲瞓~

      17th Oct 2006 09:35 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD