2007/03/25

臨老學…

春天果然是讀書天,身邊友儕和本人都雄心萬丈學這學那…不過物以類聚的我等一年來後究竟學得成沒有呢?天曉得﹗哈哈

打字

我那位說要七百二十度轉行的朋友和小弟近日不約而同說要學中文打字,兩位親愛的大大居然可以玩電腦多年但一種輸入法,甚至手寫板都沒有用,簡直叫本人難以想像…

當然本人是不能想像,因為本人於還未上電腦癮時已要學打字--話說高考本人AS修Computer Application,這科最一流是實際,堂上學曉了M$ Office、上網(和send email…諗番考呢啲野都幾好笑…而家邊有中學生會唔識的說?﹗)…等,還有那拖垮我整科成績的SQL,不能不說就是…都唔知點解係考試範圍的倉頡輸入 法。就係咁,本人無聊聊的學識了中文打字,只是考完就將拆字的能力還番俾阿Sir(最攪笑的是,本人入U後偶遇來商大進修的阿Sir…),現在打速成的本人只曉拆頭尾碼,要拆五個碼,對不起,我係唔識的說﹗

究竟學中文打字應唔應該叫佢地學番倉頡呢?﹗電腦最普遍的輸入法好像不外乎倉頡和速成啊…說實在中學年代學了倉頡之後我沒再學其他輸入法(某次貪得意裝了廣東輸入法,竟然食了速成…逼住我學了幾天廣東輸入法…),也不能比較甚麼…唯有老點他們加入倉頡的陣營﹗話晒,只要是M$的電腦都打到嘛…千萬不要再給我廣東輸入法了…

題外話,友儕學來為自我增值…小弟是為了MSN的說…簡直有本人為迷偶像學日文的風采…

Photoshop & Illustrator

本人一直無諗住學上述兩隻野,對本人來說夠用來畫公仔就夠的了。奈何同事仔走了後本人要暫時頂替「跌晒啦」一職,完全係書到用時方恨少…單單塞字入圖的東東都攪幾個鐘(不能否認本人係有啲完美主義唔想整得太核突…加上中途又要講吓電話上吓網咁…哈哈)…真係好唔掂…

本人上一份工present時要弄些sample圖給客戶看,那時跟師姐同事討了幾招,當時亦有心諗住報個course正正式式的學,不過最後還是不了了知…

拖了年幾,一於而家攪掂佢﹗我要學好呢個soft…(為了啱音唯有食了ware…)

語文

話說友儕想學好普通話,本人呢,除了日文外,其實想執靚自己的英文。

又要想當年,當年本人學習態度非常有性格,有興趣的科目很有心機讀成績可以很不俗,沒興趣的就求求其其合格就算,但求考出來的成績有全科合格就交到貨的了。 英文科就是其中一科本人求其的科目,在那個還是單向教授的年代,上堂只有一個悶字…對當年的本人而言,求其識寫識停溝通到就得。然而,同是死記爛背的中文本人卻頗有興趣…

善惡到頭終有報,本人的英文程度的確只能「溝通」而已,在resume上寫上"fluent"也有點唔好 意思…。 基本上,寫和讀是好一點,因為本人醉心的歷史科是英文應考關係,對得那些枕頭咁厚的教科書和寫得essay多是有點點咁多多的幫助;聽是ok,可能因為中一至中五都是英文上課,問題唔大;至大件係講…堪稱爛中之爛…

做了現在這份工每天不停send英文email,不停講(因為前老細係外國人…不過佢而家走咗無人同我練oral了﹗),發現能溝還不夠,能用到「流利」的境界才夠棒﹗

除了日本語の勉強,還有英文要奸爸爹呢﹗

臨老學08更新版

另外的:
本末倒置學語言?
非專業語文人之英文讀音

16 則留言:

  1. 打字黎講呢...多數係無聊原因

    當年我係玩icq學的, 仲快過打英文的說. 太可怕了

    26th Mar 2007 01:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家打速成都ok快架﹗哈哈,不過係錯字多(尤其是打留言時快快手ctrl+enter後先見有錯字…)打英文反而無咁多錯字,係有時指甲長咗會督錯鍵
      我yr2時太無聊,自學埋打字,多樣無聊野寫係resume咁囉

      27th Mar 2007 14:53 PM

      刪除
  2. 倉頡呢,我是上課學再加icq練習

    談到拆碼,若別人問我某字的倉頡碼,我只懂用英文字母回應

    例如,「我」字是竹手戈,我會答他們HQI,要想一會才想到竹手戈

    26th Mar 2007 01:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. icq真係偉大呀﹗我打中文速度都係icq度練番呢,有理無理都要打中文。而家打埋blog真頭日日練打字﹗
      拆字呢速成碼我都講得出,但講字母我就要諗,我無特別背過金木水火土係邊幾個字母,係打得多隻手自自然然會拍落去,有次媽媽問我粒字點打,我直頭係放隻手係keyboard度感受吓先講得到比佢聽﹗哈哈

      27th Mar 2007 14:56 PM

      刪除
  3. 曾經公司搵人來教過倉頡,學之前只識簡易,上完堂係好好多,應該係打得快D O既

    另,想快應該專學打常用字,學識100個最常用單字(的,了,我,你,他)等等,保證顯著提升打字速度 (像賣廣告)

    又另,SQL無咩理由要考,常用程度不及M$ OFFICE和EMAIL等的百分之一吧

    26th Mar 2007 01:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 打倉頡會少啲錯字,但我啲懶精速成咗就唔想返轉頭…哈哈哈
      要學識常用字最一流就係不停同人用中文msn/icq,當年我就係死都唔打英文日日同人icq練成一手中文的說…
      sql呢,阿sir臨到學期尾先教,佢講得快我又唔知個program做咩,頂硬上亂咁考,咁咪拖垮晒成科成績囉。不過,其餘教的office呀、打中文呀就真係好有用,我入u時見好多同學連整個ppt都唔識架,登時覺得讀呢科好正,慳番學office的時間和$$$$

      28th Mar 2007 09:38 AM

      刪除
  4. 前排睇新聞講話有個中六學生打中文字一分鐘九十幾隻字, 我唔記得左係咩野輸入法, 只係記得係用number pad打字, 快過倉頡n倍...... 妳d friend或者可以留意下。:)

    個人經驗, Photoshop呢家野......都係工多藝熟, 我以前學o個陣得閒就鐘意搵網海o既tutorial黎做, 加油哦。=D

    26th Mar 2007 02:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁勁?﹗一分鐘九十幾隻字?﹗我好耐無test過,都唔知自己幾多隻字一分鐘…都ok掛啲速度…
      我的朋友嘛,唔知佢會講幾耐先做…哈哈,你說的那一隻輸入法window有無既呢?﹗唔係要好似廣東輸入法咁吓吓裝又好麻煩,有啲公司唔比裝任何software架嘛…
      photoshop用呢畫公仔我成日做~哈哈,真係攪吓design野就好少,而家都摸緊點樣攪effect呀咁,叫做整得快咗,又知啲function係邊度禁出呢…努力緊架啦﹗

      28th Mar 2007 09:41 AM

      刪除
  5. 倉頡在大學時代學的,最高紀錄約一分鐘六十字左右,現已退步不少。
    若要快,始終還是倉頡較佳 :)

    26th Mar 2007 02:18 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,我之前有個倉頡好勁的同事打得快過英文打字﹗不過我衰懶得返轉頭…
      而家常用字其實我都記得速成字列中排第幾個,問題唔大,係啲比較少見的字要搵…

      28th Mar 2007 09:43 AM

      刪除
  6. 打字, 我中學個陣無啦啦走0左去學. 應該係我呢人生中最明智的決定之一.

    至於photoshop 我覺得都有用架. 起碼識基本野傍下身都好. 但illustrator 除非你工作要排版, 唔係未必用得著. 而soft 呢家野, 就係你唔用會好快唔記得架.

    英文. 我都成日覺得自己很不濟. 但係又諗邊到學好呢. 你話坊間個d 我諗我又未差到咁0既程度...

    26th Mar 2007 11:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 中文打字係個搵工時minor但一定要有的能力,同普通話唔係話一定要識不過識係著數囉,所以我咪叫個朋友仔啦啦聲學晒呢兩樣野佢…
      illustrator…之前死過機,同事仔留落的file因為搬過呢攪到死晒link,我識搵番啲圖出呢link番一個ai file簡直係勁過無比敵﹗我當我識咗的了﹗我主打會係學photoshop囉~~嘻
      我而家得閒就睇吓英文大報啲網頁,學吓人家的語氣用語,想pro啲丫嘛…實在呢水好鬼支力…連日文都無去上堂,又點會有心機去聽英文書呢…唉…

      28th Mar 2007 09:46 AM

      刪除
  7. 除非工作是全職打字,1分鐘60字已經好夠用,一路諗寫咩一路打字,平均都係1分鐘20-30字左右(即係一粒寫好一篇過千字的文)

    26th Mar 2007 12:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係邊打邊寫,又邊寫邊改,於是平均一篇文從開始到post上網下下都要攪個幾兩個鐘架﹗嗚嗚…

      28th Mar 2007 09:47 AM

      刪除
  8. 你講呢幾樣野,除咗打字,都係老來學的!

    Yo!!! 我是你的四千!

    26th Mar 2007 14:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直要好似祖國爭取到奧運主辦權時咁:你嬴了﹗
      學野我覺得至緊要有心唔怕遲,不過係無時間練習…呢個最死…

      28th Mar 2007 09:48 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD