2007/06/04

久違的九龍城一日遊

某人的鴻福,本人昨日有機會重遊幾年沒到的九龍城…數數手指…成三年幾四年沒到過了﹗(只是對面海…何以講到好似好遠?﹗)

<--比賽的紀念品…

此行目的表面上是支持某大大的比賽,實際上…當然是飲飲食食~哈哈

由於太耐無去九龍城,而以前去都是從商大出發,從家中出發次數是零,一直不知從商大以外的地點如何到達,一路以來都不將九龍城列入玩樂地點之列,要轉車的關係總覺很隔涉。誰不知,事前和博友相討相逢時間地點時才發現…原來經我家樓下的一架過海巴會到九龍城的說﹗天呀,我只知搭巴士去油尖旺卻不知有如此一架到九龍城的巴士…我太娘了…

Anyway,雖然樣衰的過了一個站下車,總算無驚無險(那一個站只是一條街…若是一條橋我就死得…這樣熱死人的天氣…)到步。

到場第一件事是到現場搵某大大…當然我們的心意…嘻嘻…是目標地點一--Oldway。不知這間店是否因為座落比較隔涉地區還是其他原因,歌曲好像不及其他店號齊全…而我們一大目標日文歌數目極不齊全,比競爭對手加州藍咩顏色的店號提供的數目實在望塵莫及,雖說去這些大眾k box不能要求太多…但好些人氣歌手如中島美嘉竟然無﹗好像有點那個…看著不停滴汗。歌…罷了…食物…質素只能說是夠飽肚而已。當本人上個星期才幫襯完Blue Box,這星期幫襯的這間,無論食物、歌曲質素實在相差太遠了﹗最後還準時三點鐘還房…實在感到掃興至極…下次會幫襯那間,唔使問啦﹗

身處九龍城卻吃下難吃的食物…實在係匪夷所思…好在之後坐了一水的仙X林質素無跌watt。不過都係那句,天氣太熱了,要不出走九龍城中心,美食選擇多的是…

轉個頭又入場睇番比賽…話說本人係唔識是次比賽的遊戲…望了很久才有點頭緒,不過望著全場人兄(女的加埋應該不過十個吧?﹗)跟參賽者進了個好攻(是這樣形容嗎?﹗…)就全場歡呼,本人不其然幼想在睇大電視直播足球比賽中…咁多人一齊睇…氣氛真夠一流﹗

比賽完畢,經過又一次證明本人無抽獎運的大抽獎後,最重要的節目到了--又係食﹗

第一站係泰國野:

右上:蝦頭炸到好脆,極香口,正﹗刺身鮮甜,這樣的一雞兩味倒夠新鮮(平時吃泰國野叫這個菜通常只得刺身而沒有炸蝦頭的說﹗)係個汁好鬼死辣,而本人係十個唔食得辣的說…

中:鴨肉金邊粉(是這樣叫的嗎?﹗)個湯很不錯的說…

左上:飽肚霸糯米釀雞翼,雞翼炸到極脆,內裡的料極豐富,糯米之外還有蝦、腸、菜等等…食了兩件已極飽肚。其實我想八吓用咩來腌糯米飯?個味酸酸地的說…

第二站係糖水:


本人飛佛之一--腐竹糖水加蛋(下圖),仲要有蓮子和薏米,貪得意之下試吓冰花…點知原來係一粒粒碎冰?﹗Orz…奇在個嬸嬸仲問我熱定凍…冰花喎…唔係燉蛋喎?有冰仲可以熱?

同埋,店中人一定係懷舊金曲支持者,仲要係電視劇嗰集,坐低到食完聽的歌都係80年代電視歌曲…如細契首《兩忘煙水裡》、《誰可改變》等,一下子成件事好似好懷舊咁…

可惜飲飲食食人數太少…點的食物也不能太多,希望有機會一大班人再到九龍城飲飲食食過啦﹗
******************************************
同場加映:
戰利品乙件,之前在Uniqlo已看中一件外套,不過一直猶豫不決--那是長袖啊﹗出街時真係熱死…終於恨下心腸唔買走人。今次就俾我行行吓見到呢件,完全合符本人要求,價錢仲平一半﹗一流﹗呵呵~

16 則留言:

  1. 冰大係金邊粉呀...

    我都覺得係個蝦最好食, 可恨冇酒送...
    我覺得你是想刺激某人...

    4th Jun 2007 20:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 改ed~
      酒既野可以叫囉我覺得…不過都係嗰句,若然多啲人食會更過癮…兩條友食唔得好多…
      擺明…雖然某人吃喝玩樂比起我們的應該更精彩…

      5th Jun 2007 09:54 AM

      刪除
    2. 下次不如應nds大戰加飲飲食食啦...一定好玩

      5th Jun 2007 11:03 AM

      刪除
    3. 要啦要啦,反正一坐低就可以對戰…食足幾個鐘都有份…

      6th Jun 2007 10:24 AM

      刪除
  2. 間泰國野邊間黎架,個頭實在有好好好多野食呀~~

    4th Jun 2007 21:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩姐泰國菜咁既名(唔記得咗最重要個字添…)
      那兒仲有好多越南野和日本野,有機會一定要試

      5th Jun 2007 09:54 AM

      刪除
  3. 我都係半個九龍城人,要食好味既泰國菜反而要搵d細間家庭式個d,正宗泰國口味~^^

    5th Jun 2007 03:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 上述那間都算係家庭式…掛…
      佢除咗泰國菜之外仲有港式快餐…好勁的說…

      5th Jun 2007 09:55 AM

      刪除
  4. 辛苦妳們啦,走來看一個一頭霧水的比賽(雖然明知妳們的主要行程不是這個的說...)

    看妳吃的東西,還真不錯,可憐在下付了三千大元還是吃得不飽...

    終於買了那一件了?在下也決定今後不再在UNIQLO買Tee了,詳情另文再講...

    Anyway,謝謝抽空支持。

    5th Jun 2007 11:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔辛苦…當係開吓眼界囉,雖然睇完個比賽我對呢隻game依然一頭霧水…
      真係唔錯架啲野食,係衰在人少叫得唔多…
      係咪日本代表想食中國野所以去酒家?九龍城咁多野食,總有一間可以坐低咁多人既掛?﹗
      終於在九龍城買了上文的外套,沒買uniqlo那件呀,長袖喎…
      下次再有比賽記得叫我去睇呀…呵呵

      6th Jun 2007 10:26 AM

      刪除
  5. 隻遊戲叫 三國志大戰, 哩排好入咁打緊 :D

    好攻, 哩個 term 超好笑. 其實可能係爆兵法果o下, 大家喝采咁解o者. 不過哩隻 game 睇人地打都好精彩, nds 都有 三國志大戰 o架!

    5th Jun 2007 16:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係見玩家係咁出招,啲現場觀眾就投入歡呼,我直頭當咗自己睇波…攻呀攻快搶攻…哈哈
      我有呢隻game,不過沒太大興趣…而家返去搵番出呢睇吓我玩唔玩得明先…(小聲:我nds係玩低能game的說…越唔使腦腦我越開心…)

      6th Jun 2007 10:28 AM

      刪除
    2. 真咭同 nds 差好遠

      比賽完第二日.... 全港機舖由 ver 1.11 升級做 ver 2.0 了 (三國志大戰 2) hahahahah 好呃錢呀~~~

      6th Jun 2007 21:15 PM

      刪除
    3. 哈,睇完都唔知係咩…
      我連個game pat咗去邊都搵唔到…算把啦…我好怕玩啲要save呢save去又要升level的game,通常都無耐性玩落去的說…

      10th Jun 2007 22:46 PM

      刪除
  6. 我又破戒留言添. 算啦. 今日考完第一科. 透下氣先.

    咦~ 最衰我個晚要趕下場 + 趕返屋企讀書啦. 好味味咁呀. 尤其係蝦刺身, 主人唔鍾意, 我又其實幾"好"架喎.

    當日我見全場除0左工作人員, 同唯一一個女參賽者, 好似冇比其他女仔. 我地三個今次真係俾足面某人啦~ 所以我已經誠意邀請0左佢請我地食餐飯啦.

    唱k 個度... 真係俾佢激死. 駛唔駛咁認真無情, 三點趕我地走.

    5th Jun 2007 22:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔介意你破戒架~休息吓上呢吹吓水,抖夠再溫過啦﹗
      下次下之﹗(fiona首歌?﹗),人多啲可以叫多啲野食…
      我都有諗過我地三個可能係全場僅有的三個女觀眾…有無人會以為我地係某人的粉絲,專誠來一睹佢既風采既?﹗
      下次一定要挑第二間k啦,至憎佢準時仲要cut我歌…野又難食…都唔計歌少啦…

      6th Jun 2007 10:30 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD