2007/07/31

[日劇]時光隧道《放課後》

看這套,除了見佢和《パパとムスメの7日間》(父女七日變)一樣大玩性別大兜亂,一心想笑餐死;另外就係睇吓明星當年今日,學生哥年代的觀月亞里沙、石田壹成和武田真治…未睇過囉﹗

十五年後觀月做《鬼嫁》的惡死老婆了,唔知他日新垣又如何?

其實呢篇唔係劇評(我無呢個水平呢…),係感概呢架…

主角就係以上兩位。觀月亞里沙,3M年代我仲迷緊郭富城,對她的印象停留喺看《FNS歌謠祭》 回顧片段中又唱又跳《Too Shy Shy Boy》,她的歌舞不是我杯茶,有個時期更將她和中山亞微梨掉亂…。之後是02年《FNS歌謠祭》著晒護士衫走出呢…轉個頭扯開件衫變背心裙表演她的《護士的工作》 電影版主題曲…ohhh…劇,沒看過。翻看資料原來她在曾是小室哲哉家族成員(安室?﹗)…唔睇真係唔知…

石田壹成熟悉好多,十個睇日劇九個半都有睇過既《同一屋簷下》 既三佬和也嘛,因為第二輯時他和本人好欣賞的松隆子配成一對,個人對佢係幾有好感的說。之後明明受唔住都煲咗一集(係一集咁大把)《聖者之行進》,無記錯的話石田是演智障人士,第一集已被人狂恰,表情動作做得很到位,覺得他很不錯的說。只是,前幾年他牽涉到毒品案,事業直插谷底。可惜﹗還以為他已沒演戲看維基才知原來還有演電影…唉…

還有一個看得我嘩嘩聲的發現…武…田…真…治…囉…素聞佢有妖男之稱,最近睇緊《螢之光》都有佢演出,印象中唔妖都起碼係個美男…劇中的他…哈…瘦小的臉加上四方金絲眼鏡再加miu咀miu舌的死人表情,爆笑度十足﹗(見到都想打佢那種…)

據說這戲多年前曾在衛視播過,由於當年家中沒衛視關係,十五年後的今天才第一次看三人十五年前的樣…嘩…驚嚇囉…

講完前言。

話說故事就係秋山梓(觀月)和高木浩平(石田)就讀同一高中男女子部,女的是品學兼優生,男的是不良夾band男,二人本不相識。某日二人走過一條被雷打中的電燈柱而被擊暈,醒來身體對換了…本來二人都沒發覺,還各自走回自己的家…於是…哼哼…可以想像,不良少年要做好學生,好學生又要被當不良份子,還要上對方的學住對方的家,梓的好友愛上了浩平…

比《父女七日變》的七集還少兩集,笑料比前者更強。

若 《父女》的阿爸(館博)扮少女弄得各大大笑翻肚皮的話,石田就更神乎其技。前者話晒係演技爐火純青的老手,後者當年才十八歲,演不良少年啲衰樣入型入格, 扮少女語氣、動作、神態都似十足,換身後的他比換身前的梓更女仔啊﹗以石田當時既年紀就演到這個程度,實在無可限量,雖然事後當事人經歷令人感慨。

男扮女爆笑度一定高於女扮男,新垣如是,觀月亦如是,對手太搶,相比之下有點黯然失色。看得出觀月下了番苦工,說話粗聲粗氣外,行步路也特別大動作…不過…我覺得似機械人多啲…

武田真治演的學生會會長基本上係大茄,不過因為佢係武田所以本人留意多幾野…真睇唔出當年佢二十的了…十幾年前後亦如是,男生二十上下仍可演高中生的說…

睇完人,再睇造型,感覺尤如睇《日本風情畫》,一眾女角那把又厚又長的長髮, 大大個蝴蝶的頭飾,短短的襪,還有那扁扁的背囊…嘩,全是小時候最型的東東﹗真係90年代都不行…

據說,此劇係有Anego篠原涼子份的說,但睇完都唔覺有?有誰能告訴我她在那些場口出現?

其他閱讀:
放課後@維基
富士官網
中招路線圖~日劇男角篇
[日劇]時光隧道之2:《同一屋簷下》
一段前言:More than 《OK》~張震嶽

12 則留言:

  1. 我懷疑我俾套野影響左, 所以從來唔覺得武田真治好型

    31st Jul 2007 15:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要,我都有…
      當年我被「未滿都市」松本潤個呆樣嚇親…到而家even佢做道明寺都投入唔到佢係一個型男…

      31st Jul 2007 15:24 PM

      刪除
  2. 我覺得放學後果個故事幾得意啊~呢d題材老土都咁話, 睇極都唔厭~

    "又厚又長的長髮, 大大個蝴蝶的頭飾,短短的襪,還有那扁扁的背囊"~~HAHAHAHA~我而家都唔明我果時點解會覺得呢d姐姐靚架....

    31st Jul 2007 16:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 交換身體係保證有野笑,無記甚至西片都有啦,之前先有套戲講阿媽和阿女交換了…
      呢啲topic既戲我通常都忍唔住睇的說…

      哈,好在我細個時把頭髮厚,媽媽覺得唔好睇,所以細細個就叫飛髮佬同我透薄兩邊髮腳…所以舊相入面我個髮型還好…係造型難受啲…

      1st Aug 2007 10:01 AM

      刪除
  3. 蝦子餅好似珍藏咗好多呢位美眉嘅嘢,不過我冇摷過佢d私藏品...

    31st Jul 2007 16:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ohh…really…
      呢位美眉當年係紅極一時既少男殺手呢既…

      1st Aug 2007 10:02 AM

      刪除
  4. 不過3M應該係早過中山亞微梨架喎, 點解會亂左?

    31st Jul 2007 17:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路我都無睇3m啲野…都唔知佢地邊個打邊個…觀月和中山兩個個名同個樣都鬼鬼地…咪掉亂囉…
      好明顯佢兩個都唔係我欣賞的啦,唔係點會認錯…

      1st Aug 2007 10:03 AM

      刪除
  5. 好懷舊哇~~~~~~~~攞命咩~!!!!!!!!!!??????不過好好睇~好笑~呵呵~

    2nd Aug 2007 10:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 套野blue大推介的,我都係呢幾日先睇完,一路睇一路嘩嘩聲,好似回到過去咁…

      2nd Aug 2007 14:11 PM

      刪除
  6. 係. 係我. 閞始四處出動留言.

    我都曾經覺得石田一成都okay. 跟住就有佢犯事的新聞...

    觀月亞里沙我曾經有個日文同學仔好鍾意佢, 我又唔係好明. 睇佢個套鬼嫁. 一集都頂唔到.

    武田真治... 係螢之光即係邊個呀?

    喂. 我係日本買0左 kinki kids的精選呀. 你知啦. 我好少買碟, 但因為我見你啦,同我團中有兩名女生都咁鍾意, 咁既然佢有精選, 咪買黎聽下. 你買0左未呀?

    9th Aug 2007 12:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 石田壹成真係ok架,佢犯事那單野係幾可惜,之後直頭消失埋無拍日劇了…
      我一路都無咩留意觀月亞里沙,直到某年fns睇到佢唱護士的工作首歌先開始對佢有印象…哈哈…佢套鬼嫁…我諗唔係電視播都唔會睇囉…實在無咩興趣…umum…
      隻精選,我琴日去過睇,賣晒囉﹗撞鬼…鬼咁好賣…哎…睇吓遲啲有無台灣版出先買番啦…
      其實啲舊歌我都有,係儲番齊個collection啦…

      12th Aug 2007 18:55 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD