2007/10/12

[台劇]好久不煲的台劇…

話實,一路都對台灣劇集興趣不大,真係集集追的已講緊恐龍年代的《包青天》、《倚天屠龍記》、《梅花三弄》那些,再數下去就是《還珠格格》…這是兩岸合作的,都算是台劇吧?近年興起的偶像劇,只看過《流星蝦丸》,仲要係第一輯兼無追晒,大熱的《花樣少男少女》?死囉,我都係呢水先知吳尊係乜水 ﹗…

然而,世事無絕對只有真情趣,果個博友提過的靚仔, 果間小小的vcd店,果個極度搶眼的封面,令我如著魔的不停煲賀某人的劇…

賀生啲相有啲角度似赤西仁,有啲似藤原龍也(Orz),可能我未睇慣佢個樣掛…

話說,中招的就係呢套:
 
都說,煲劇有三樣野我係無免疫力的:古裝、歷史和古惑…咁你知點解我無啦啦會買套碟番屋企睇啦﹗

這套《惡男宅急電》現 在煲了一半,都估到架啦,話明偶像劇又會黑道得去邊,但求劇情不要太婆媽(這是我對台劇的一貫印象)輕輕鬆鬆幾粒鐘就好了。其實個故仔好簡單:就是黑幫少 主坐完監後改過自身,開了間速遞店,收留了一堆問題少男少女做店員,一齊成長既熱血物語,黑幫嘛?得閒有少少囉,阿主角要做好人和有你有我有情有山有水有地嘛…說實在,叫個偶像去扮古惑仔都幾大膽的說…。唔知點解,我會諗住《My Boss My Hero》的說…

又係我無聊大發現時候,睇唔睇到賀生個紋身係去到後頸位?但好明顯佢唔係集集有畫啲印水公仔(這也當然既…一畫幾粒鐘架大佬﹗),穿崩了…有時伸懶腰…腰位又無了…oh,可能這是聰明人才看的的,又或,開了打交mode才會現身的智能紋身…

我估個編劇很迷《無間道》,琴日睇的一集居然有臥底死掉…死後被恢復身份,仲葬在台版「浩園」…天呀…還有,那些幫派名可唔可以型啲?「惡男幫」、「大腳幫」的…好無氣勢啊﹗ umum,啲打鬥有少少兒戲…umum…

等我睇番先補詳細後感呀吓。

然後,到某大大的中招必然推介之一《惡魔在身邊》,這個在你管睇了一集:
原來楊丞琳爆紅的《曖昧》就係來自呢套劇既(超後知後覺),只睇了一集,感覺係極卡通囉,因為一封情書而被威脅做下人?比我就理佢啦…不過唔理佢又邊有戲做?賀生做惡霸少爺,成日對住人邊笑邊毒舌,幾有趣。煲完《惡男》後煲一煲先。

唯一意見,點解賀生個角色咁鬼道明寺?(謎之聲:不就是大家都改編日本少女漫畫…)連髮型都要似…但人家菠蘿頭時用hairband(雖然我唔覺得型),但阿賀生用髮夾既?(這是更唔型…已去到超級唔型耶…)好礙眼囉,唔可以gel起的嗎?

根據某大大既中招路線圖,之後要煲賀生新作《換換愛》:
未睇,但知是《惡魔在身邊》原班人馬上陣,賀生再演惡霸少爺,唔睇劇情(都係咁上下架啦)齋睇相,咁係型囉﹗gel番靚個頭,啲髮夾budget留比楊丞琳吧。最令人震奮的是得十幾集,應該唔會好似《惡男》咁拖戲拖到我睇睇吓瞓著吧?

同上,煲完補看後感。睇完呢幾套,怕且我期待已久的長瀨智也先生新作《歌姬》都播完了,嗰時先回歸日劇囉。呵呵…

讚美賀生完畢(有讚過嗎?),開番正常mode做野先。
**************************************
延伸閱讀+我的發癲煲劇記:
(+賀某人一條龍煲劇後記)
2007 年度煲劇回顧  
[台劇]惡魔在身邊vs換換愛
(好無聊的買埋甚麼寫真書…哈哈哈)急凍得來又好食?

12 則留言:

  1. 你會唔會睇鬥魚??

    12th Oct 2007 14:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有記做過…但對郭生沒太大興趣,反而對fir很有興趣…

      12th Oct 2007 14:31 PM

      刪除
  2. 都係《惡魔在身邊》順眼,又集合晒偶像劇應有的條件

    12th Oct 2007 14:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意阿可愛教主喺惡魔個髮型多啲,換換愛個髮型有啲似假髮…哈哈…
      惡魔現在只睇了一集,感覺幾輕鬆好笑…等睇完套惡男就煲一煲…

      13th Oct 2007 15:14 PM

      刪除
  3. 睇鬥魚唔該講聲,我都想睇。

    12th Oct 2007 15:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. x年前有記播過,睇過少少無煲晒,反而對fir首唔記得係主題曲定插曲好有印象…超好聽的說…

      13th Oct 2007 15:15 PM

      刪除
  4. 「惡魔在身邊」係改自日本漫晝架.

    「曖昧」我都係睇0左套先識. 咁睇完換換愛就勁唱缺氧, 但個次去k 都未有得唱羅.

    「鬥魚」娜姐竟然有興趣? 係主題曲好聽咋喎. 郭品超係型, 同大S 前男人係少型. 但個個小燕子好唔掂. 劇情停留係吳倩蓮劉華個套咁喎.

    12th Oct 2007 15:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. oh…唔怪得咁天馬行空卡通化囉…

      阿可愛教主首「曖昧」打碟時有留意,但完全唔知係劇集主題曲囉~
      鬥魚…個女主角確係幾令人不安…umum…郭品超倒是幾有天若有情feel…不過對套劇不太大有興趣,當年有記播時睇過吓就無追了…

      13th Oct 2007 15:16 PM

      刪除
  5. 補充:首歌係《Lydia》,片尾曲
    我係聽晒隻碟先睇到鬥魚同聽到首歌的說

    13th Oct 2007 20:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,係咪先入為主呢?始終都覺得fir第一集碟最好聽,「我們的愛」呀「you make me want to fall in love」都係超好聽的說…

      14th Oct 2007 22:30 PM

      刪除
  6. 惡魔在身邊呢, 其實我都無乜要求啦, 偶像劇, 求其做套大龍鳯黎比佢型既姐, 但個結局真係有少少o咀囉...個結局姐係話成個故事搞左咁大套大龍鳯係廢架啦! 頂...你快d看完它就知道了....

    15th Oct 2007 11:18 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得極對的說…偶像劇咪就係晒俊男美女,談情說愛多過乜,不過點都好過無記啲婆媽野…
      惡男個結局我都勁o咀啦,完全無高潮(這可能是個反高潮),個尾仲悶過個頭…我狂飛睇完佢算…唉…
      惡魔…你弄得我很期待啊~哈哈…(死啦,我挑親都挑啲騎呢point既…)

      15th Oct 2007 12:25 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD