2007/12/20

慢九拍試食記~Mos Burger

我知店已開了很久,而且很就腳,但就因為就腳所以才拖著唔去試…終於琴晚因為肚餓到不行而動身幫襯了。

我知我唔止慢三拍,已自動square了變九拍架啦…

原來Mos係解"Moutain, Ocean & Sea",估你唔到喎…

由於是一丁友孤獨的食,所以只叫了一個餐,一望,價錢三十幾四十蚊一個,比起之前食過的Freshness或Triple O來得平…

叫了個薑汁燒豚肉珍珠堡(個名好長的說…),其實我無為意係珍珠堡,只係我唔想食牛肉,又唔鐘意食pat青瓜和生菜…於是就挑豬囉。

號稱即叫即做關係,等了一會。一開,嘩,熱騰騰的說,甚至有點燙手/口。豬肉很香,加埋洋蔥(which is都係我唔食的東東…),感覺尤如食吉x家牛肉飯,其實不太薑汁的說,但又幾好味。個珍珠堡熱騰騰,但就很軟,一咬即散,跌到我成袋都係飯…orz…

本人唔食洋蔥關係忍唔住施展揀蔥大法,一路揀個包一路散…即然係即叫即做,下次就叫佢走蔥吧。

心諗薯條應該無乜特別就挑一挑舊炸雞。十分之有鑊氣…即係油…哈哈。又係熱騰騰的,咁即係新鮮炸起啦掛,所以十分香口,不過…真係好油…食完仲好似有少少喉嚨痛的說…把聲拆拆地…

其實應該試吓啲特色野飲如綠茶milk shake呀咁,但我口快快講咗可樂…車…又飲可樂…

影吓個杯啦唯有,個設計simple but artistic,幾靚。

我搵到店入面最日式的東東--望街坐位。後排的位被人坐晒,逼住我要坐呢啲位,我望住街外人食,街外人又望住我食,真係好無聊…

登時諗起日劇入面坐呢啲望街位食吉x家的歐吉桑…

試食報告完畢,食物和價錢整體感覺不俗,係唔滿意個望街位…


其實我唔記得漢堡包文係咪得咁多之: 
平民美食之旅 (騎騎呢呢的freshness burger)
*********************************************************
犯賤煲劇報告又來了。

終於煲晒《有閒俱樂部》,六個有錢但無聊的高中生整天在無野搵野做,無聊得來幾好笑。本來的看點是赤西仁,不過佢個角色又無乜發揮…終日行行企企食飯兩味。 反倒是橫山裕做得很不俗,佢演頭腦清醒又冷靜的清四郎極搶鏡,完全唔似《拜啟》個粗線條小師弟,真係好似兩個人…搶晒赤西仁鏡…((另一篇零碎報告))

另外我又無聊的煲賀小美新劇《鬥牛.要不要(17/2/12後按:點解一套咁爛既戲我可以睇足三個月?),話實賀生個角色同以前啲惡魔一鬼模一鬼樣,頭兩集更係悶到我瞓著,但睇睇吓呢到家吓第5集我又竟然覺得佢好睇…orz…

我簡直就係將「以人為本」的煲劇精神發揚光大了,要不以「人」為本,早就悶到放棄不煲了…

18 則留言:

  1. 你今次square都唔掂,to the power 9差唔多。

    20th Dec 2007 16:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 3x3x3x3x3x3x3x3x3…
      好長喎啲數位?

      22nd Dec 2007 18:09 PM

      刪除
  2. 你都未算慢,我仲慢過你…
    見你講到咁好,今個假期一定要去食呀!!

    20th Dec 2007 17:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈…我話去食都講咗幾個月…
      我聽人講話好味好多次,咁鬼遲先去食,感覺ok丫,但如果可以將個珍珠堡轉做普通漢堡包就硬好囉…

      22nd Dec 2007 18:10 PM

      刪除
  3. 係你慢9的9次方拍的同時, 我已經食晒shake um buns, triple o, freshness....

    咁mos係咁多之中算係唔貴, shake um buns同triple o差不多啦, 中價...freshness都係差唔多呢個價位

    triple o繼續都係orz, freshness, 同triple o一樣唔難食囉, 不過都係唔值果個價.shake um buns幾好...ruby tuesday就係算貴, 食了一次好正, 但我朋友再去食, 聽佢講差左...

    有機會挑下其他先

    20th Dec 2007 20:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你潮了…潮得很耶﹗乜都食晒…哈哈…
      triple o和freshness既價錢我覺得ok貴架,shake um buns未食過,ruby可是有人serve…貴得有道理架喎…不過我都係好耐之前食的,唔知而家咩水準了…
      下次去挑叫埋我丫唔該…

      22nd Dec 2007 18:13 PM

      刪除
  4. 仲有呢....時新不錯架喎....cheap cheap之選, 下次去睇concert都可以去試下...呵

    20th Dec 2007 21:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒真係要挑一挑hung hum啲野食…
      好少去嗰頭…

      22nd Dec 2007 18:15 PM

      刪除
  5. 嘿, 我好舊之前睇過一個廣告, 係日本MOS. 當時解S係SUN. 因為又OCEAN又SEA咁, 好似重覆左.

    以人為本好丫, 我都搜羅左一堆, 都係見有靚女架咋. (不過據聞MOP GIRL係唔錯架喎.)
    有閒, 我最初係朋友MSN度睇錯以為"有間". :P

    20th Dec 2007 22:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇佢個墊盤紙先知mos stand for乜架咋…
      以人為本…就係睇靚仔囉…哈哈…好多人家頂唔順的劇我都煲埋,唔係點稱得上犯賤煲劇報告…
      有閒俱樂部…哈哈…

      22nd Dec 2007 18:17 PM

      刪除
  6. 你唔講又真係唔知MOS咁解.

    21st Dec 2007 00:44 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 墊盤紙係咁寫我就咁打囉…哈

      22nd Dec 2007 18:18 PM

      刪除
  7. 少少慢啦...
    不過個人覺得MOS都ok,唔知沙田分店點樣
    btw, 尖咀開左burger king,睇黎要試埋先
    我想搵日挑挑shake 'em buns 喎~

    21st Dec 2007 08:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙田勁多新野開喎,史打北、uniqlo、mos咁…不過咁鬼遠我十年都唔會去一次…
      burger king同shake我都有興趣食喎…要挑一挑先…

      22nd Dec 2007 18:20 PM

      刪除
  8. 我......自首!我到而家都仲未食過香港的MOS burger架......我係慢八十一拍囉......

    21st Dec 2007 11:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未.... 囧

      22nd Dec 2007 18:06 PM

      刪除
    2. re:李小球

      我自首係我自問的下集嗎?哈哈(爛gag呀…)
      慢人仲有我,你放心﹗某博友講的幾檔有啲我都未試過的說…

      22nd Dec 2007 18:21 PM |

      刪除
    3. re:anf

      下次有新野我地一於約埋一齊食…快人一步…理想達到…

      22nd Dec 2007 18:22 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD