2008/01/29

《蝙蝠俠》

能引得本人睇盡成個series的洋片,除了《蛛蛛俠》就是這個《蝙蝠俠》咯~
曾經懷疑,在我知道誰是Batman前,又或在我知道這是一部怎樣的片前…我之所以識「蝙蝠俠」這個人…是多得郭小霖首《愛情蝙蝠俠》…

忽發奇想,究竟蛛蛛和蝙蝙(扮熟ing)邊個好打啲呢?蛛蛛用呢用去都係那一招,個郁又來來去去都係咁;但係蝙蝠仔勁在大把錢整武器咋喎,加埋佢副戰衣越整越重…話實,赤手空拳的話會唔會唔夠人打呢…


Batman (1966)

某年在國際台無意中睇到,實在驚為天人﹗﹗﹗怎麼Batman會有肚腩?﹗(XDDDDD)另外有成個阿叔樣的Robin和真係幾靚的貓女郎,卡士也挺強的說。話實,成三十幾四十年前的出品而言,人家制作可是很認真的,上天落海的(雖然從海上爬繩梯上飛機好唔型,仲要爬爬吓俾鯊魚咬住隻腳…肥Batman死fing開那隻野這一吓真係好好笑…),又有先進科技電腦(應該叫電腦嗎?﹗很《閃電傳真機》的燈掣控製台一大座囉)一大台…

有理由相信上述「笑位」不是有心弄成笑位,但真係好好笑…我成日都在等國際台再重播…

Batman (1989)

這套應該是本人第一套看的真人版電影,仲要一來就添布頓,弄得戲中灰灰沉沉的色調都成了本人心中蝙片的史單特…我成日覺得阿布斯好人好姐要走去扮蝙蝠…本身都夠怪雞,襯晒片中陰陰沉沉的感覺…再看下去後來的反而不太像樣…

這一套好像都是從電視台看的,我沒碟在手,不太記得戲中有啥奸角,近期希夫先生過身時報紙提起我才記得…Joker耶﹗


Batman Returns (1992)

本人的飛佛就是這一套﹗蝙蝠vs貓vs企鵝~這張封面也未免太酷了﹗呵。這套翻看的次數我想也拍得住《蛛蛛俠》了吧…買了碟,卡卡…

話說此片裡面米雪飛花的貓女實在太正點,之後聽說會開一套以貓女獨立為主角的戲(13/3/13後按:見2012最新一套那篇文有貼圖…而事實證明這套獨立成章的…是一套爛片),都頗期待,只是…後來…well…我還是翻煲這一套好了…

Batman Forever (1995)

都說本人心添布頓毒太深,硬覺得蝙蝠俠世界太色彩斑斕感覺怪怪的,雖然這套卡士可說同系片來說一時無兩,但就是看不下去,我覺是喜歡陰陰沉沉的調子囉。

記得這套是和同學一起去看的說,大家看前滿懷期待,看後沉默不語…umum…看來我還是愛看舊作多啲…

 Batman & Robin (1997)

呢套有可能係史上最靚仔的蝙蝠俠佐治古尼,又有可能係史上最強既奸鬼市長阿諾舒華生力啤和奧瑪花曼,Robin仔之餘仲有多個蝙蝠女,其實都滿期待的,不過出來比上一套更驚…阿Batman和Robin件戰衣一味勁(重),嚴重感到他們行動(呼吸)困難,我懷疑佢啲武器多於佢地自己勁;阿市長個造型又係勁笨重,而家世上最強武器對最強武器嗎?Poison Ivy和Bat Girl似model出呢擺pose多過乜…成套戲我都唔知佢做乜…

Batman Begins (2005)

電影上映時正值和前司鬧得不愉快, 一想諗住走入戲院睇戲開心吓,誰不知越睇越愁,心不在焉的看,所以我實在唔太記得套戲講乜…我係記得,有湯嫂做女主角囉…




 

The Dark Knight (2008)

這兩套和《Batman Begins》是三步曲,第二步曲應該會在今年上映吧。實在事前沒看到太多相關報導,要不是報章大幅報導希夫先生過身的新聞,我會唔會連奸人係Joker都唔知呢…Orz…

看後記:黑仔之神看《黑夜之神》



The Dark Knight Rises (2012)

13/3/13後按:隔了成年先update番最新一套落篇舊文度添,成套戲我覺得最喜歡就係Anne Hathaway的新貓女,不賣弄性感,反而多著墨喺生活逼人先令佢成為貓女,討喜到不能,人世間既野唔係一味非黑即白架嘛…。聽聞這集是series的最後一套,唔會再有下一集了,但結尾Robin的一野翻身入鏡令我好期待喎﹗

14/7/14後後按:時代廣場的這個Batman展覽好有型的說﹗
[純粹貼圖]:當蝙蝠俠遇到戴志偉…

26/04/2016後後後按:估唔到我有生之年可以睇到一套咁難睇既Batman…
《蝙蝠俠對超人:正義曙光》…傻的對決…

6 則留言:

  1. 好少雌性動物會好呢兩套系列個喎……

    29th Jan 2008 10:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都係怪口味的雌性動物嘛…
      奇在阿添sir啲戲我最愛睇batman,其他無翻煲…

      30th Jan 2008 09:44 AM

      刪除
  2. 估唔到你都鍾意睇蝙蝠俠!
    見到你話有鯨魚咬腳,我忍唔住爆笑了......

    29th Jan 2008 10:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意睇架…不過熱愛度無蛛蛛咁高~呵…
      那套1966爆笑位仲有好多,我覺得可為呢套片賦文一篇囉…

      30th Jan 2008 09:46 AM

      刪除
  3. 我既兒時偶像!!!
    我到而家都好鍾意Batman
    (我仲會買美國新出既Batman漫畫睇)

    講開又講
    鯨魚咬住隻腳嗰幕真係好正
    阿肥Batman個面罩劃上去嗰條白色條眉都係一絕!!
    (作為一個hardcore fans, 我梗係有DVD, 可以借你喎)

    29th Jan 2008 23:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前無記好似有卡通播,不過我無睇呀(無咁早起身…卡卡)
      我最愛係returns~1989那隻我無碟,唔太記得了,打後的其實麻麻地,唔知點解我硬覺得batman和彩色世界唔多夾…應該係俾添布頓影響咗…
      我剛買咗1966那套既dvd,真係笑到斷氣﹗阿肥batman個mark有眉…好想死…佢個蝙蝠洞入面啲儀器有埋name tag,十個爆…

      30th Jan 2008 09:49 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD