2008/01/04

請將閣下鈴聲聲量收細…

張敬hins說,佢見到c9和的士司機都用他的《酷愛》做電話鈴聲,見證到這首歌的成功。打從手機從單和弦鈴聲走向雙和弦,再去到可以用Mp3以後做鈴聲後,玩手電的樂趣無疑大了很多,personalized喎﹗鐘意的話姨媽姑姐阿豬阿狗一人一款鈴聲,玩盡至潮至新樂曲,仲唔yo爆﹗

我想講,自從有呢股風潮後,小的在巴士上更加無覺好瞓。對鈴聲的厭惡早已超越R_ _dshow或大聲講野或棟腳上椅的騎呢精…

不要提每天置身其中九個鐘的辦公室。我司沒規定要轉震機,於是日日好像新歌試聽場咁,唔熟聽到熟…不過只識唱chorus。

本來好聽的歌曲,聽得多(以一日幾十次的頻率)好聽都變好煩。自己的手機還可以得閒轉吓歌仔無咁悶,人家的手機控制不來,只得繼續「欣賞」這些樂曲。以下是本人聽到嘔的鈴聲排行榜:
第五位: 杏仁~明知做「你」/BIG得太緊

實在《明》打上台時我覺是唔錯的,到《Big》…只要試過一日聽幾十次「如我知錯…可否乃念最初」…一定會好決絕咁回答佢:唔可以…走開啦你…

第四位: 史塔肥~電燈慘 

我都想問「能迴避嗎?」…我不想再聽了…放過我啦…我點油燈可以嗎?

第三位: 各個版本的~老鼠吔大米

我個人唔係飯桶,無米落肚係唔會死的…

第二位: 嘉利積奇~他騙我去迪迪尼 

好在我本身都麻麻地鐘意去迪迪尼…

第一位: 乾糧~同嘩 

呢首簡直係《好心分手》之後另一首本來覺得ok,狂播後昇華到聽到嘔的金曲…唔關首歌本身質素事,係我聽得太多唔想再聽… 

就係咁,好多時去唱K我只識唱副歌…

當然人家用甚麼鈴聲有佢自己自由,點講,用歌仔做鈴聲都好過用對白如:「(細路聲)爸爸你快啲聽電話啦」…或如《律政新人王了》咁:「有條茂利搵你…」…真係Orz…試過在巴士上有人用貓貓叫的聲音做鈴聲,來電時聽到啲喵喵聲真係有人呻頭四望隻貓喺邊度…

我諗在享用personalized的樂趣時,都要有番少少公德。在公共交通工具上無得好講,但在辦公室…閣下若不是弱聽人士,沒太大必要將鈴聲較到有咁大聲吧;如果怕miss call的話就將手機帶在身,反正機身不比當年水壺咁大,拎上手也不是甚麼苦差吧…

不只一次,在全神貫注做緊野時被天賴歌聲"boom"一聲的嚇親…話實,啲歌仔又唔俾少少音樂做intro,一來就人聲,仲要chorus…即係全首歌最激昂的部份﹗人嚇人無藥醫的說﹗﹗﹗

為保小命,我的手機鈴聲只開到5/10,兼用無人聲的襯底音樂(其實是首歌中間的music break)…小的唔嚇得呀…

舊文:十大車廂惡頂族人
鈴聲代表我的心
入歌仔 
《天與地》不死…之鈴聲

16 則留言:

  1. 我係公司時, 鈴聲淨係會beep一聲. 擺係枱面都聽到喎~

    出到街, 我就會響鈴聲. 我個鈴聲十年如一日, 都係孤單北半球.. 係睇完愛情合約用到而家...

    4th Jan 2008 16:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《愛情合約》做得最好係張原聲大碟…套劇本身就不甚了了囉…
      我個鈴聲係kinki首歌,06年尾用到而家…應該都唔會特別轉,好鐘意段music break…哈哈…
      實在做緊野時部電話放喺台面,使鬼開咁大聲咩啲鈴聲…

      5th Jan 2008 14:52 PM

      刪除
  2. 我試過係司到有條友個鈴聲開到鬼死咁大係度響,條友行開左law
    響左成半分鐘呀,全個office都等佢收線...

    4th Jan 2008 16:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你明白我點解會咁驚聽到杏仁啲歌啦…
      一聽到佢大唱「如我知錯…」即刻有三間呀我塊面…

      5th Jan 2008 14:54 PM

      刪除
  3. 你那個list頭三位係曝光過度, 十分難頂.
    若有日我要整電話鈴聲, 一定會用牧民那段outro...廢事一開就係"分開簡單抹去往事極難...", 都唔知係咪我電話囉

    4th Jan 2008 17:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 牧民段outro都唔錯…哈…
      我最驚就係一來chorus引吭高歌…嚇鬼死﹗
      我應該要向那些同事追討被嚇親既醫藥費…

      5th Jan 2008 14:56 PM

      刪除
  4. 貓貓鈴聲? 可能係我. 曾用過這來做鈴聲:)

    4th Jan 2008 19:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開都可能喎…唔通我地曾經喺巴士上相遇過?

      5th Jan 2008 14:56 PM

      刪除
  5. 除了在家中,我的電話基本上都是無聲狀態(震機)。在街上聽著MP3 我不太可能聽到電話響,而在office 的話放在檯面也就可以了(其實多是放在褲袋中)。另一個無聲的原因係費事自己俾自己個鈴聽嚇親,我有時睇書時會睇得好入神,好易會被嚇親...

    我都試過在巴士上聽到後面個鈴聲係人聲,只係一句「望乜野呀!! 望乜野呀!! 望乜野呀!!」咁(把聲好似做奸人堅入面黃子華個兄弟果把,即係果種典型的有點喊破喉嚨的那種),偏偏個電話又係咁響,真係好難唔望架喎....(但又只係普通人喎,我期望見到浩南哥架嘛...)

    4th Jan 2008 19:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搭車行街時一定聽住mp3,而我又唔用手提聽mp3,通常都聽唔到電話響,係感受到佢震…
      有時我會諗不如直情震機佢就算,不過試咗一輪miss call得仲勁…所以keep住用鈴聲囉…
      嘩…聽到呢啲騎呢鈴聲一定望啦…哈哈,好易被人打﹗
      話實…南哥會用乜野鈴聲?友情歲月…定細細粒既名曲《白恤衫》呢

      5th Jan 2008 15:00 PM

      刪除
  6. 我都係用音樂, 日本 今晚食乜"食送".
    SMS就用呢度既六合彩中獎音樂. 哈哈~

    第一同第五唔係好清楚咩歌.
    "BIG"我知但無聽過.

    其實我覺得用人聲都算, 用人地搞笑既GAG黎做鈴聲就好核突. 第一次聽都可能覺得幾好笑, 但再聽就好似搞爛GAG咁囉.
    (例: 超低能...)

    5th Jan 2008 01:43 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐之前我都有用mtr既「請小心車門」…幾好笑…同埋用過無記新聞音樂囉…
      只係小的工作時不時會接觸到客人,成日用呢啲騎呢既鈴聲唔太好,所以我而家用音樂唔用歌做鈴聲…
      我都有好多周星星電影對白save咗喺手提,但就唔會用呢做鈴聲…太嚇人啦﹗同埋呢啲攪笑野係得閒聽就有趣,成日聽會好悶的說…

      5th Jan 2008 15:03 PM

      刪除
  7. 我通常用鈴聲係將成首歌load落去的,所以電話一響就只會聽到音樂聲......

    我而家用緊陳醫生的給愛麗斯,呵~

    5th Jan 2008 23:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我倒沒試過喎…好耐之前個手提跟機有cut mp3既軟件送…部機晨早trade in咗…但個software就繼續用…幾唔錯的說…
      本人用的鈴聲一定無人同我撞﹗kinki kids囉~~呵

      6th Jan 2008 17:43 PM

      刪除
  8. 我都係好似小球咁成首歌放入去,

    6th Jan 2008 01:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近先換了部夠memory聽mp3的手機…之前的都係得十幾二十mb…所以無成首入呀…通常係自cut的…

      6th Jan 2008 17:45 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD