2008/04/09

寶寶成長記

對啦對啦,這盆就是我的寶寶了,它是盆卷心菜的說﹗

1:這是4月3日從城市超級買回家完成入盆大典時的樣子~
本人自知沒耐性亦沒啥恆心,雖然很想養小動物但還是不要殘害生命較好,於是轉移目標種植物﹗哈哈,沒人會替植物改名咁誇張吧?可本人是很神心的早晚澆水,讓它快高長大的說~不到一星期就「茁壯」成長了,好有滿足感啊…哈哈。

2: 這是4月7日時早上的樣子

3: 這是4月7日時早上的樣子

4:4月9日的樣子,看,又快高長大了﹗

何時真會生出一大pat卷心菜呢?﹗XDDDD (9/2/12後按:很可惜,在出文不久後佢…佢…死咗啦﹗﹗)
*************************************************
本博風格,題外話才是正題啦。

這是昨日早上返工時收的:朱古力熱吻奶茶…(這個名…)
重點當然是代言人啦,才剛讚完他在演唱會上很型…這張硬照…Orz…

被古古力熱吻的奶茶不甚了了,不是免費的話應該都不會買來飲的了。除非…產品名字改成:「古古力酷愛奶茶」…或「古古力遙吻奶茶」…XDDDDD

****************************************************
一不離二,二不離三,繼續貼。

睇完Live又是時候搵番覺得好聽但又唔知係乜歌的歌來聽,於是翻箱倒櫃搵番張生來港第一擊《My way》出來,見到內頁的造型照…

這是四川趴地熊的造型嗎?左趴不夠還要右趴…怎麼5年前入手時我又不覺難頂既呢…
啦啦啦,影自最新精選集,除了鋼條身型好易認,係型咗呢…styling真的很重要啊﹗
順手post一post,個人覺得這個封面真係影得好靚~

8 則留言:


  1. 我都有諗住種下野. 種下d廚用香料...

    9th Apr 2008 03:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 種完可以煮野食嗎?XDDDDD

      10th Apr 2008 10:39 AM

      刪除
  2. 我不是green finger 種什麼也會死掉.....
    咁鴛鴦係咪咖啡狂吻奶茶咁呢 XDDDD
    p.s. 這個p.s. 在這裡說安全嗎? 我覺得謙生染了金毛唔多襯耶.

    9th Apr 2008 09:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係架,又睇吓呢棵野可以種得幾耐…
      我係成日擺佢喺窗邊,拉窗簾時成日將盆野打倒在地上囉…Orz…今次我拉得好小心架…哈哈…
      p.s.安全,我係一個理智既盲粉(好矛盾啊﹗哈哈),我覺得佢個郁都係唔好攪太多花臣…

      10th Apr 2008 10:41 AM

      刪除
  3. 我有時行過城市超級都想買返屋企種,但佢大左又唔知點算...

    9th Apr 2008 09:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽試過買盆細細地(唔高個一盒紙巾)既龍骨返屋企種,玩了幾年佢快高長大得很,最高時去及人腰的說﹗後來在一次台風時被風雨打死了…嗚…

      10th Apr 2008 10:44 AM

      刪除
  4. 最近也把朋友送我的義大利芫茜種子種了...它們長得很快呢!!!

    9th Apr 2008 11:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又可以種到咁上吓用呢煮野食?﹗
      我睇日本啲鬥慳家節目,其中一個參賽者用露台種芽菜…呢個我幾有興趣試囉…

      10th Apr 2008 10:45 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD