2008/04/11

忘記個封面啦~鍾舒漫

我是後知後覺的,07年的新人我煲了陳柏宇、李卓庭和洪卓立,08年偶然聽到一曲《扭曲》,喂蠻不錯架喎﹗搵搵才知是洪生同門鍾舒漫。

但係呢,個styling想點呢?好似reuse容天后《Ten Most Wanted》個麥當當叔叔頭咁…

然而低處未算低,上隻碟個封面更… (我係好以貌取人架﹗)

說在前面,雖然本人都喜歡節奏藍調,除了幾個本人的飛佛(係囉,咪日本/台灣/大陸那幾個…),即係改良咗的款式;其實我幾怕聽玄門正宗花旗出品,不停扭和拉音,上上落落的表演驚人肺容量,但就聽不清歌者在唱啥…我懷疑這就是我少聽西洋樂的原因了…。

好像扯遠了?即是說呢,一聽鍾舒漫個腔口讓我想起馬拉雞(我聽她的《#1》精選,聽到差點睡著,唔click…),變了個易入口聽落舒服的港式版本。Sherman是聽西洋樂曲長大的嗎?頗有功架,快歌有節奏感,看過《扭曲》MV跳埋舞頗有型的說(哎…又中了我喜歡的跳舞歌手型…安室啊…~)。另一首慢版主打《堡壘》之前在勁多蝦碌聽過,就是我蠻怕的扭~~~~音~~~~~歌,唔通唱慢歌感情是要扭扭扭才滲到出到來?Orz…在MOOV再聽一次好似入耳多了。

碟內快歌較搶耳,如《I don't care》、《陽光小小姐》,是我不喜歡西洋扭音吧?﹗XDD。尤喜歡有點百老匯Big band feel的《億萬少女》,歌詞抵死,聽著登時想起李卓庭的《地獄少女》…奢華拜金女vs亂七八糟干物女,crossover在一起一定很有趣﹗

其他的慢版歌《紅茶易冷》、《剛剛好》、《扶手電梯》就不太有印象呢,有點平淡。

講開個封面,既然是豁出去攪image,由頭到腳都攪到行一行,不如順手整埋一手花甲?﹗望著封面裡她plain plain的玉手,感覺很不平衡…不會沒筆直了吧?﹗

曾幾何時鍾所屬的唱片公司點石成金,然而有一水魔法失靈了,捧出來的「偶像」實在…唔知點形容…。還好,近幾年的新人有樣以外還倒唱得的,似模似樣,繼續努力。說實在,聽偽rock女/才女/少女我寧可聽黑面少女馬拉雞了。

(9/2/12後按:需說是OK的…不過轉過頭已唔記得呢隻碟有乜歌了…哈哈哈)

10 則留言:


  1. 準備O 嘴未?
    造型 => 孔雀
    肢體動作 => BALLET底的STYLIST教的
    點解我知?轉台唔覺意轉咗去英皇娛樂台。據說鍾小姐覺得好靚

    11th Apr 2008 15:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOrz…
      孔雀…都有少少似既…不過係咪應該多啲顏色呢?﹗
      肢體動作…從個封面不太感受到…
      你這個解說太件大了…雖然我還不太認同

      11th Apr 2008 15:28 PM

      刪除
    2. 金婆婆14/1/13 21:07

      據說鍾小姐(又畀經理人逼)話覺得好靚

      12th Apr 2008 00:53 AM

      刪除
    3. 咁…唔影都影咗,都無理由話唔靚既…

      13th Apr 2008 00:08 AM

      刪除

  2. 經過娜姐既解釋,我發現英記應該換晒d stylist(s)....
    那個大碟的造型,同freeze類同....

    11th Apr 2008 15:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從那個紅色麥當當叔叔頭造型面世,我已覺得有少晒既需要…

      11th Apr 2008 15:39 PM

      刪除
  3. 田中小百合14/1/13 21:07


    推薦大家看一篇樂評:
    http://blog.tianya.cn/blogger/post_show.asp?idWriter=0&Key=0&BlogID=212179&PostID=13285793

    11th Apr 2008 22:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個blog的文章很豐富的說…
      多謝介紹啊…已拜讀了﹗

      13th Apr 2008 00:07 AM

      刪除
  4. 佢係唔係扮倖田來未果隻路線架?
    未聽過佢的歌呢.

    13th Apr 2008 15:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺鍾舒漫個腔口似馬拉雞多啲,倖田係性感形象出位je,腔口都係jpop腔…

      14th Apr 2008 10:02 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD