2008/04/25

獨眼龍恕恕唸

話說小時本人十分之恨戴眼鏡,整天「伏」在電視邊看(那沒你知我為何對電視節目背頌如流?﹗),直至中四為止都沒近視,本人一直覺得這是一件奇事,仲OK自豪的說。

不過某天驗眼,發現原來一邊眼是有近視,就覺得好煩…

人說姨甥多似舅是真的,我其中一個姨姨和我一樣都是獨眼龍,只有一隻眼有近視的說…

即是說呢,要不就兩隻眼都有近視,要不就兩隻眼都沒有,兩邊也有就無奈一定要戴,不用煩呢。實在有近視的一邊度數不是很深,不戴眼鏡也看得清楚;那沒問題就來了…既然看到,為何要戴眼鏡呢?特別是炎炎夏日,鼻上汗水令眼鏡「扇」來「扇」去,出入冷氣場口又有霧氣,十萬個不方便;難怪,四眼的人會寧願帶隱形眼鏡…。

無聊的我最愛做無聊事--還是配了。哈,因為我想體驗一下四眼的感覺,同埋唔夠瞓時用來遮眼圈。只是也沒多戴通常在家封塵,它最大的貢獻就是某次半夜,有人好好手尾的用完廁所後把門關上了(我家的習慣是用完開番門的),摸黑行的本人不知就裡衝入廁所…「嘭」的一聲撞了 一野…副眼鏡給撞到歪了…它…替我擋了一刧,善哉善哉。

多年來本人過著遮住左眼時世界就變得很有濛瀧美的生活,尤其是戲院,碰巧前座的人有model般身型,將我視線遮掩了…我就得向左飄…向右攝…坐到腰骨痛。於是決定配隱型眼鏡,人家配一年,我可以戴足兩年,很抵吧﹗

孤寒的我還是要配戴一年的款,最近覺得不對勁,戴了看不清,沒戴都係看不清,一直以為是不干淨或是快用夠一年又或是唔夠瞓所致,今天去驗驗眼…錄得多年來近視的最大增幅,仲得到幾十度散光做紀念品﹗怪不得…怪不得…

我懷疑害我的兇手是公司個芒…從前我和它是可以保持很遙遠的距離,前一陣子不停「own」芒就知出事了,唯有將之移到我面前作親近接觸…出事了…

我覺得要研究吓係咪要整塊野擋一擋個芒…同時需要向公司claim番錢…哼

每年這樣加一加,我豈不是要一把年紀才要過沒眼鏡過唔到日辰既生活?唔好掛…

同埋,娘爆的我第1次戴強X的 1-Day Acuvue,店家哥哥說即棄的物料比較輕身,戴上眼相對舒服…又真係喎(我真係好娘…)…

10 則留言:

  1. 李小球7/2/13 19:42


    恭喜你加入散光的行列了~~~ (有人好黑心....)
    同學仔話1-day acuvue moist好好戴喎,佢戴左十幾個鐘對眼筋都唔紅下.....你下次可以試下

    25th Apr 2008 17:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我來了…(都唔係既…哈哈…)
      我買咗一個月既呢款囉,真係幾好戴,好舒服的。不過我覺得貴囉,同埋真係幾唔環保…所以還是配了一年長戴的…

      28th Apr 2008 12:35 PM

      刪除
  2. 我用了1-day acuvue 多年了. 用完即棄不用捽昃很爽的事.
    球妹 - 我都想試下呀. 等我用埋存貨會去研宄研究. 雖說 1-day acuvue 都okay 但再對對眼睛好d 都係好事麻.

    25th Apr 2008 18:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用洗真係幾爽…不過就好似唔環保囉…同埋貴啊…
      1-day這個真係好舒服啊…係有一朝我唔小心夾爛咗隻con…慳家照戴…就有點硬住硬住的感覺囉…

      28th Apr 2008 12:36 PM

      刪除
  3. 嘿....散光大家庭歡迎你~
    上次(大半年前吧~)去唔知眼鏡88定高登(而家的"現視點"就是了)心諗求其買兩盒1 day 黎踢波。點知人地鬼死咁好心地做左個幾詳細下的驗查,最後證實我的散光係帶con 都冇用,所以唔駛花錢買d 有散光的con了...
    同埋呢, 果間野已經唔賣1-day acuvue 而只賣moist, 我果次就話第一次買的話可以用1-day acuvue 的價錢去買囉...(兩盒計好似相差約一百元...)
    另...其實我覺得好似你咁買con 好抵下的...

    25th Apr 2008 21:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你們會為我攪歡迎會嗎?
      吓?咁仁兄你之前買落的con咪…orz…
      其實我係想買1-day頂住先…而家咪擺喺度出遠門是或公司出事時有得替換吓,當後備都幾好既…不過點計都係買長戴型抵啊…
      你說得對﹗我是人家的開支除二,同埋洗con水我係偷我弟的用…基本上係唔使錢﹗卡卡…

      28th Apr 2008 12:38 PM

      刪除

  4. 1 day好唔環保呀……不過你竟然係獨眼,估你唔到!

    25th Apr 2008 22:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以只配了一個月的1-day…之後會戴長戴…
      估我唔到?你覺得我是大近視還是無近視呢?卡卡…

      28th Apr 2008 12:38 PM

      刪除
  5. Johnny 仔7/2/13 19:44

    我都係多年獨眼龍黎架,都係中學個陣至知,不過個陣唔使用ppt,所以有散光都冇咩所謂。
    之不過呢,大學上堂用白板同ppt就睇得唔多清楚,我列而家只係配左一副眼鏡,而且到而家仲用緊,哈哈。
    不過,自從我轉左而家份工之後就日日係公司戴眼鏡,原因係公司print個o的野o的字好細隻,同埋要對好多好多好細隻既數字,唔戴眼鏡會睇唔清楚。
    但係呢,如果係旺角行街呢,有時戴眼鏡反而冇咁好,原因就...
    記得第一次戴個副眼鏡,突然間發覺睇野清楚左好多好多,連對面樓係男定女咩年紀都知,考試如果坐得唔遠又睇得好清楚。

    26th Apr 2008 01:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我係有讀computer related 的科目(看不出呢?﹗卡卡),對住個mon有少許眼花,但不影響我睇得清唔清,所以我配眼鏡係幾無聊的…哈哈…
      上年轉了用lcd mon,情況就急轉直下,以前我將個mon放在L型枱90度角那邊,距離相當的…但慢慢開始睇唔清要烏向前睇,出事啦…哎呀…
      嘩…你咁勁?我大學時係時戴時唔戴CON的,就沒戴眼鏡…睇唔慣個樣…好似變態殺手…哈哈…到而家都係啦…一路都係戴CON咋…

      28th Apr 2008 12:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD