2008/11/18

尖東

看到Y文篇《尖東》 提到「要花幾多能量,才能將荒土變成新興潮區?要花幾多能量,才能將新興潮區再次夷為平地?」…其實我都很想知啊…自我懂事會搵街行以來,尖東=娘=舊= 夜總會=唔高的大廈=十年如一日的聖誕燈飾,即係=/=潮=/=行街勝地…每每聽到人家說當年東尖如何勁如何威我都好好奇,究竟當年尖東係點既一回事?﹗

為此,我係特登搵左圖這套《明月照尖東》來看。不過套片係92年拍的,離尖東全盛既80年代(尾?)一段日子了…

奇怪的是本人80尾都有咁上下大,但對尖東真係一點印象也沒有(我沒有扮細啊﹗),我懷疑是當年媽媽很少帶我們過海之故(鬼咩我地係島民…自給自足那隻 ﹗~) ,小時的行街印象都係太古城、老銅,大個一點就是MK,尖東係去到識搭過海巴過海行經紅磚大學才會行一行過,特登去的話…應該無乜幾可…

所以聽到人家說以前尖東點威…Y在文中說的noon d買衫喂威喂…小的係有點難以想像…難怪佢對尖東係「感概」啦…

嘗試去搵番全盛年代的樣子來看,1.是上面那套《明月照尖東》,2.是TBB劇集,咁啱又係黎老板(XDDDD),記得佢老人家套《人在邊緣》阿龍哥好鐘意喺尖東同阿宜(羅慧娟)拍拖的說(這套劇…我睇咗一千九百幾次…哈);一睇,囧﹗大廈都仲係那些大廈﹗完全無被市建局辣手摧樓啊﹗(我真係邊睇邊囧的﹗完全沒留意黎老板和張大使的演出…張大使做殺手又幾酷吓的說…)而家應該係多了個百周年紀念公園,樓底還是一樣的矮,裝修還是一貫的金燦燦(特別是外牆), 原子lift還是要圍著很多燈泡(但有很多是唔著的…),基本上變化不大啦。

說起上來,一條漆咸道以外的尖沙咀區天天在變,尖東卻好像原封不動的, 香港特式呀﹗唔好拆呀唔該﹗

說起來我真無印象去尖東行百貨公司,search一search曾幾何時應該有(過)伊勢丹、三越、妙麗百貨、東急(新世界…算係尖東嗎?這個名我有印象啊…許歌神的《日本娃娃》﹗江欣燕﹗)等,不過我諗我行得最多係UNY…誰叫我是島民…

奇怪的是我記得龍子行﹗點解呢?﹗同埋我記得小時最開心係媽媽帶我地行海運大廈,因為地庫有間好大的玩具反X城,啲架係高到擔埋梯都行唔到(完全係行家樂福的感覺),想像吓通道兩旁都係玩具包圍你,個感覺幾壯觀呀﹗現在的反X城太蚊型了,完全唔興奮囉行入去…

講起我小時專行太古城,又咁啱俾我搵到張舊相…很爆…龍貓竟會做我的良朋…(又係江欣燕?)

而家呢個位係office building啦,戲院搬咗去右邊既位…
最頂那舊綠色牌是「屈人寺」,應該係「Watson's更加關心你」那個年代啦(唔睇番條片都唔知,原來Mary Quant曾經喺香港有過個譯名叫「瑪麗關」…囧…)

鱷魚以前惡啲喎個樣…

老m好像沒太大變化…

唯,鱷魚下面那間係乜?﹗老m下面那家又係乜呢?﹗囧…

(我係咪要多謝媽媽和姨姨逼我影埋咁多相…而家先有得懷舊一吓呢?﹗)

死啦,會唔會有一天老銅變到尖東咁成為潮流out地,我第時同啲後生既講「想當年,我地係去銅鑼灣行街買衫食飯架…」…

24 則留言:

  1. 你....你做乜咁後生就學D 阿叔咁變barcode 頭?!
    哈, 搵返呢D 相都幾得意咁......睇下我搵唔搵到得閒又好似你咁寫篇感懷文啦~
    又...其實我覺得尖東都ok 未悶死的, 至少而家我幾乎每日都行尖東......

    18th Nov 2008 01:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿叔用barcode的嗎?(其實係我唔識整濛鏡…求其搵啲野遮住塊面…哈哈…)
      博士你要出邊個地區?﹗個個都出吓可以儲夠懷舊十八區…
      尖東呢…真係勁orz…當年試過喺附近做工關係成日要喺那頭打dun,嘩,無街行無野好食無野好睇,真係悶到呢…
      18th Nov 2008 13:55 PM

      刪除
  2. ...唔係咁邪呀嗎......岩岩先睇完太子哥.....你就出.......滴汗中....
    哈哈...你細個都好似好cutie 喎~ 叔叔抱抱 XD ..

    18th Nov 2008 01:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實《太子傳說》(係咪呢個名?)和《明月照尖東》(傳說中的上下集…)都幾好睇…
      我呢啲叫童年現在一般_ _(我好flexible,兩格填乜形容詞尤得大家自由發揮啦﹗~)
      18th Nov 2008 13:57 PM

      刪除
  3. 真係呢! 我都記得以前既尖沙咀個樣(80's 尾... 小弟果時都係1x 歲既靚仔),和今時今日真係相差唔大...特別係果條天橋(草蜢果時仲係果到拍MV-冇記錯係紅唇的吻!)細細個時和朋友去玩個樣,和今日差不多冇變過...

    18th Nov 2008 02:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係尖東囉,尖沙咀唔覺唔覺都變咗幾多架…
      嘩…不需要有原因,只需要紅唇的吻﹗(我好鐘意這首歌的說…)
      我識同同學仔出街玩的時候…主打係去太古城,當年間無印係我地既樂園,啲文具好貴(對小學生而言…),入去得個望字架咋﹗
      18th Nov 2008 13:58 PM

      刪除
    2. 紅唇的吻我都好鍾意呀^0^仲有飛躍千個夢/兒童不宜都係^^
      我和妳一樣都往係東區,不過去浦既地點就係銅鑼灣,最記得果時成日都同班fd係總統後面果間大快活到傾計^^"

      18th Nov 2008 19:03 PM

      刪除
    3. 草蜢我都有煲佢地啲歌架…不過我最鐘意既係慢歌…《黃昏都市人》…《夜了》…《對一個人愛錯》那些…講起就數好多的了…
      總統﹗很懷念曾經出現過一水的拉麵街…
      20th Nov 2008 13:45 PM

      刪除
    4. 如果慢歌既話,我比較鍾意 暫停開始過!e首^^
      拉麵街@@?未聽過啊@@"幾時既事黍@@"

      20th Nov 2008 21:01 PM

      刪除
    5. 這首我都喜歡啊,其實我較喜歡草蜢的慢歌…哈哈…
      拉麵街係03沙士之後倒啦,因為我成日拉那水一個朋友仔一齊去食…我地係沙士那年識的…哈哈…
      22nd Nov 2008 00:31 AM

      刪除
  4. 你做咩做barcode人?
    話時話原來尖東已算係要活化的區域了

    18th Nov 2008 09:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我唔識同自己打濛鏡﹗
      講吓講吓都係,尖東啲樓都廿幾年囉…不過掉轉睇都係特式嚟既,遊客想搵番電影入面既景色…無幾多個地方仲同以前差唔多樣架啦…
      18th Nov 2008 13:59 PM

      刪除

  5. Barcode頭襯你wor~
    去老尖我只係覺得好多人, 每每諗起Eason"出尖沙嘴令人太累"

    18th Nov 2008 10:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嗎?
      醫生有這樣一首歌?﹗
      我鐘意佢首taipei city…哈哈…我好鐘意台北的說…
      18th Nov 2008 14:00 PM

      刪除
    2. Yeah from "隨意門"!

      19th Nov 2008 09:44 AM

      刪除
    3. 醫生喺英記啲歌我唔太熟就是了…
      20th Nov 2008 13:47 PM

      刪除
  6. 鱷魚下面的係peter pan啊!都係賣玩具的!好似同萬寧同一個集團的。

    18th Nov 2008 11:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起這個名又好似有點印象…
      萬寧…咪即係牛奶公司?﹗
      18th Nov 2008 14:01 PM

      刪除
    2. 萬寧係屬於牛奶公司集團...都可以話相等既...

      18th Nov 2008 19:08 PM

      刪除
    3. 仲有惠康…
      20th Nov 2008 13:46 PM

      刪除
    4. 咁唔差在講埋7-11 ^^"

      20th Nov 2008 21:02 PM

      刪除
    5. 要數晒這個集團的公司嗎?
      22nd Nov 2008 00:32 AM

      刪除
  7. 見到你那張在太古城戲院門口影的相,很懷念那兩間戲院,好似叫嘉禾與嘉華。
    我細個時也常常到那裡逛的。
    尖東我也有少許印象,我那時興行百利、update mall,但現在真的不聽見人說去尖東買衫。

    18th Nov 2008 18:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那兩家有甚麼特別呢?﹗其實我唔記得了…
      我只記得以前太古城頂樓有個好大既橙公仔…不過我搵唔到和佢既合照…哈哈…
      又講時講,地下那層既海豚水池仲喺度…好欣慰…
      百利和update mall我中學時都有去呀,要不就行加連威老道,總之一定唔會話去尖東囉…
      20th Nov 2008 13:44 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD