2009/02/05

迷你食玩之女人野篇

小的對迷你版的東東係無抵抗力的…

話明女人野…今篇貼的都是女性恩物啦﹗

這個手袋系列係同事highly recommend的(佢知道我的新年願望係變得更包容本來看不爽的東東嗎?呢個公仔喎﹗),六款三個黑三個白,個人比較鐘意黑色底這個,用嚟襯衫幫公仔影相一流…(其實我都係龍友…XDDDD…仲差啲跌咗個公仔落街呀﹗)

入貨點:七仔…

$35.9/盒…有得揀款的…一流。
 
這是幾年前買的。真係搽落塊面的話我只係情迷過吓安娜瑞兒。ABCDE和艾思天撈打呢…個人覺得比較成熟囉…

但真係不能抵抗…初見呢套野已傾心(睇雜誌見到的…),見埋實物仲不得了…勁detail﹗看到嗎?碎粉的彩色波波真係一粒粒架,而且個粉樸仲係真毛毛球來 的添﹗支唇膏做得勁靚﹗粉色圓球小小eyeshadow可以打開﹗好正啊﹗(我癲了…)(睇到嗎?底下那層除了有眉夾仲有香水若干支的說。
(光得濟了…)

近鏡。真係好仔細架做得,eye shadow那個有埋支小棒﹗敗給它。如果我無記錯的話,一盒係得幾件妝物,個化妝箱係另外賣的。

呢套野真係可一不可再啦。因為放好入盒之後唔小心撞跌咗…跌到一地都係後…仲點會執得齊呢?﹗嗚…那是我心中的一個傷口…嗚…

其實一路我都心思思個designer chair系列…只係無位擺…影完相就要放入盒塞入櫃…好像有點浪費囉。唯有次次去第一頁、登入呀時望多幾望啦。

同場加映:

(呢勻唔係迷你版了…你真的…卡卡…)

小的一直很欣賞呢個牌子的英倫貴氣…但…呢個系列想點呢?似人家穿環穿到上面…又似唔夠皮夾硬將幾塊連埋一齊似的…

玩punk嗎而家?
****************************************************
敗家舊文:
美女廚房--妄想版 (其實我仲有中華大餐…但唔記得有無貼過了…)

8 則留言:


  1. 我都係主攻廚房同食品系列!

    5th Feb 2009 09:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. Same here.. mini food seems more fun.
      6th Feb 2009 10:04 AM

      刪除
    2. Re: aulina

      有一水我都狂買架…不過發現唔得啦…
      以有涯追無涯呀…
      15th Feb 2009 17:27 PM

      刪除
    3. Re: dengelina

      以有涯追無涯呀﹗嗚…
      15th Feb 2009 17:29 PM

      刪除
  2. 妳講開哈佬吉米,我最記得以前暑假有播過哈佬吉米卡通片,成家人塊面無啦啦多o左個口,嚇死人.
    盒蛋o的手功真係好精緻. 我同樓上一樣都係鐘意同食o野有關o既系列多o的.
    格仔牌o個袋真係有o的驚,好似成排釘書機釘啪o左落個袋度咁...

    5th Feb 2009 22:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀…有口係好得人驚…但無口又講到野…都係得人驚…
      我鐘意港式茶餐廳系列呀…不過我屋企又無玻璃櫃一字長城咁排出嚟…影完相就要收番喺佢…所以都係唔買啦…
      係嘛係嘛﹗個釘釘系列係勁肉酸的說…
      15th Feb 2009 17:29 PM

      刪除
  3. 我也是對迷你版東西沒抗拒力耶~~
    我也是對迷你版東西沒抗拒力耶~~以前主攻室內傢俱(其實沒買太多,因為冇錢:p),有空時會拎出來玩,變化不同的配搭~也有一些食品食玩~
    那套化妝迷你食玩真係好精細啊~~~
    P.S.: 新手第一次留言,多多指教~

    7th Feb 2009 10:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 多多指教啊…
      傢俱那個(designer chair呢…)我成日想買嚟俾公仔影相…不過買買吓又無咗回事…(貴都係一個原因來的…)
      我次次都係將啲食玩拎出嚟排排排影影影…影完就收番埋佢…無位展示囉主打…
      個化妝品很精美…弄得我忍不住一次過成set買囉…不過而家唔齊啦…跌過落地執唔番…嗚…
      15th Feb 2009 17:31 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD