2009/02/17

[日劇]港片大雜燴~《RESCUE~特別高度救助隊》

都話啦都話啦,係日劇版《烈火雄心》…再撈啲《飛虎雄心2傲氣比天高》(有人看過這部嗎?陳妖lone耶…)…一點也不《Code Blue》…我只覺得睇緊港劇…
  • 話要搵精英中既精英…但唔知點解拉入隊的都係騎呢野…(《飛2》仲叫新組做best of the best…但睇來睇去都係得張智霖一個比較best…)…《Rescue》就係得不動似樣啲…
  • 演不動的弟弟初看好熟口面…再望真啲…《花樣少男少女》個靈光男啊﹗﹗﹗﹗(不如叫佢同《Voice》既斗真來個crossover丫…我又狂想了…)
  • 同《》王喜咁款…主角北島都係忠忠直直,有勇暫時未有謀(青青吓玲先有謀架喎通常),對朋友勁有義氣…為朋友上刀山落油鑊都在所不辭那種
  • 北島叫大地…《voice》瑛太角色叫大己…friend來的嗎?
  • 使唔使兩套劇咁啱都係俾那個人救咗就做那行?﹗我又唔明點解消防局高層一見北島大地個名就記得佢係宮崎救出嚟既呢?而《voice》更奇,見過8歲的大己之後,見人家明明想入心臟科轉個頭強拉人去做法醫…囧…(一橋兩用…很慳…)
  • 見住橫濱的景色真美啊﹗感覺勁似睇緊《唯愛》…大地會唔覺意見到弘人嗎?大家都係kat-tun…XDDDDD(其實可能係撞到《神水》的雫…很爛…哈哈…)
  • 劇入面又真係有個較弱雞的(《烈》入面司徒拔啊…《rescue》的古賀…)…總係拖累大家…又會得罪成村人…而阿主角又硬係會攬住佢…體現友情的偉大﹗(而點解…通常啲煽情位都係呢位弱雞人死的時候…oh…劇透了…)
  • 又咁,司徒拔死那場係好煽情感人的,我可是喊到收唔到聲…鄭敬基那首司徒拔之歌居功至偉啦﹗
  • 除了弱雞的朋友…又一定會有個能力正常又會為主角講好話的好友(《烈》的錢嘉樂﹗《rescue》的手塚﹗)即係…通常都係行行企企食飯兩味…
  • 講番上面講過吓既不動,《烈》都有個古天樂…而《飛2》又有張智霖喎(其實《烈2》都有鄭嘉穎)…同時都係勁cool…勁唔合群…勁有能力…最終因為唔合群而中招…為主角等被佢認為弱雞的人救了起來…終於知道友情的偉大﹗囧﹗好娘呀…
  • 暫時仲未見《rescue》如《烈1》咁有女消防員,反而係勁似《烈2》(係呀﹗《烈火雄心》係有兩輯架…)…女角係同局既救護員…究竟之後會唔會有
  • 日劇最好既係講救火又真係講救火,唔似港劇咁得頭五集和尾五集,中間都去咗談情說愛…

好似在講《烈女雄心》﹗哈哈哈﹗想講的是兩輯《烈》個個人都覺很好看的說﹗既然我咁鐘意睇《烈》,而我又覺得《RESCUE》似似地《烈》…咁愛屋及烏之下…我係覺得《RESCUE》係幾好OK吓的說…(起碼…無睇到《voice》咁不停想fast forward…)

rescue》官網
09冬季日劇碎碎唸
舊文:烈火雄心  (我期待的第三輯就來了…)
飛虎雄心2之傲氣比天高》(中段喺沙灘度training時那首「是男人~~~~~~~」是十分之難頂的說…)
另一篇:《十萬火急》~暨消防員電影/片集雜談

8 則留言:

  1. 出奇地,兩套我都好buy!追得最勤就係佢地!
    先講rescue,雖然劇情老套到暈,中丸d表情誇張到暈
    但係佢喊得夠真呢下好正!依家睇呢套劇是為咗睇佢喊~ XD
    然後voice,故事係好犯駁嘅~ 食飽飯揾野搞...
    但係好鍾意佢開頭嘅“點解”聯系到案件上,班法醫生嘅互動又好搞笑
    大己同大地已經事小,今季好似有三個“芽衣”...

    18th Feb 2009 07:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. (我仲以為呢篇會無人回添…好彩JE…)
      中丸…係幾誇…佢個角色傻傻地又勁熱血…好TYPICAL勵志劇啲主角設定啦…
      (佢喺《壽司王子》做河太郎好攪笑…我…幾buy的其實…哈哈…)
      《voice》睇一開頭佢地啲冷笑話幾好笑…感覺好似《求婚大作戰》三個男仔啲互串…但啲案就…真係估佢唔到…似似都睇到我問:唔係呀fa架…
      但為了睇toma…我會捱落去的…
      係呀…三個芽衣…夾埋的嗎?
      18th Feb 2009 13:17 PM

      刪除

  2. 以前好鍾意《飛2》, 因為好like射槍戲
    同埋你講得岩, 得Coolman一個似番個B.O.B
    陳曉東完全唔似差佬

    18th Feb 2009 12:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 最攞命係陳生個角色叫「陳曉東」,花名東東…真係囧晒…
      陳生當年個樣最多似pc,我唔明佢點解qualify做bob…飛虎隊呀大佬…
      18th Feb 2009 13:18 PM

      刪除
    2. 陳曉東係套戲最大的作用我諗係同Chilam作一個對比卦, 況且果期東東紅到去台灣, 唔搵佢搵邊個呀?
      其實戲入面仲有一位人兄都好型, 就係張耀揚 (教官)
      P.S. 講起花名, 做 "住家菜" 果位係邊個, 唔記得左添?

      19th Feb 2009 08:22 AM

      刪除
    3. 其實做chilam和東東阿爸既劉松仁都係一個看點…
      住家菜係謝天華呀…佢個角色好似係要死的…跟住激發chilam和東東兩兄弟…
      無記錯喺個沙灘既training度就係唱我最受唔住的「是男人~~~~~」…
      同埋我好記得呢套戲個poster個個男角都赤膊上陣…係得陳生隱去兩點…為保其玉男形象…成件事我滴晒汗…
      19th Feb 2009 09:20 AM

      刪除
    4. 東東果首 "男人 .... 傲氣直插入雲" 我記得當年幾鍾意呢首歌, 曾經將佢錄過入去部錄音帶度 (仲有佢果首 "結他"). 而家諗番起, 都的確係幾 .... orz =.=
      我冇睇過張poster, 淨係記得VCD/LD版個封面係個個全副武裝係度擺哂pose好鬼型啫

      20th Feb 2009 09:57 AM

      刪除
    5. 《結他》我可是由心覺得相當不錯的…雖然啲舞係勁騎呢…(其實…陳生的歌是不錯的說…)
      vcd個封面係相當ok的…但你試吓搵番電影poster來看…陳生怕醜的表情是相當攪笑的…
      22nd Feb 2009 20:25 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD