2009/07/04

光圈愛漫遊

入手了…入手了…呵呵呵。

有話在先,小的係死忠柏尼索力粉絲,不用告訴我柏記出品有乜唔好,同埋部機分唇上有乜限制,買咗已經無得番轉頭,同埋一開始我就被那個很懷舊feel(仲有點lomo感覺)的鏡頭蓋吸引住…(那些手動分唇嘛…哈哈哈,識識地咁囉…呵…)

聽陳奕迅的《沙龍》最喜歡就歌詞中「光圈愛漫遊」一句,有相機就可以把一閃即逝的瞬間留下來,一剎那就變成永恆了。有一排小的都懶帶dc出街,家陣新機入手,又回復機不離袋(雖然很重就是了…),無時無刻都拎出嚟影一餐…

前陣子心血來潮(題外一個話,話說前幾天食飯時我倒瀉了可樂…notebook都被可樂浸沒了…\*0*/…bup一聲就一睡不醒…機人永隔啊﹗)整理一吓電腦入面的相片(所以我很冷靜呢,就係呢個心血來潮,所有file都整理過和備好份了,平安轉到新機三姨的懷裡去)。我一直都儲著由第一部dc拍下的照片,那時是商大年代吧,和中學年代專影大合照/自拍照(好了,我認…其實我都幾鐘意自拍的…哈)不同,入u後用dc影相無曬相的金錢考慮,影人物少了,反而係不停影死物,大學、食物、街上奇人奇事…就算係影同學都係啲奇怪行為,就係無乜正經合照(那應該是…grad時穿好畢業袍來正正經經企好影過吧…)…

我諗我的相片佔了五成以上都係食物相,目的…為了寫博囉。不過奇怪既係食時總係滿心歡喜的影影影,但最後會出幾多呢?未必有心機出文架…好多時都係 upload上面書的相簿就算(而同事見到就會問…點解你永遠都係up食物相…無人物相既?﹗…係呀,其實我唔想up太多私人野上面書的說)。前陣子上咗攝影班學了少少技巧,返屋企就係咁拎食物嚟影影影。

小的會不時影吓屋企、公司個位和附近景物風情,拎出嚟對照就驚覺淡淡似是流水的生活入面,好多野都在無聲無色的改變,每日少少,日子有功之後就成大改變。淨係老銅的景物就變得令人吃驚了,整理相片的時候驚見一張十幾年前在老銅黃金的合照,大廈的廣告板仲有無印架…(天呀﹗)…那些無印仲未執笠囉唔該…

久不久睇番啲相感覺好得意,往往一睇就一頭兩個鐘,邊睇邊記番好多野。 不過係咪影得太少人物呢…umum…

相關舊文:

即影即有…
撈無的四格亂拍
[集體發文] 電玩‧玩不停
城市快拍snapshot
閒話app常~愛瘋影相apps

10 則留言:

  1. 沙龍而家係我不斷loop 的歌之一呢...
    呢部真係好吸引的! 除左zoom 唔到(3 倍....算把啦~)外其他功能都好無敵下呢! 當然, 果set 配件其實相當多餘下, 我會拎咁多野出街不如拎單反啦...
    哈, 或者簡單D, 你買個接筒再加個偏光鏡玩下丫! 我諗會幾好玩的......

    4th Jul 2009 18:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我感動了…lx3的同盟﹗其實啲功能我只係識光圈快門,哈…呢部野夠我玩有突架啦…
      單反太大部…拎一陣都想死,更莫說我無錢其咁多相機鏡頭…
      之前喺城市超級見到有啲一塊既野…cup喺個鏡頭前扮魚眼鏡呀咁,好得意…勁想買嚟試吓…(都唔平呢…百幾蚊一塊架…)
      就係《沙龍》首歌引發我賦文一篇的說…哈…

      4th Jul 2009 18:34 PM

      刪除
    2. 我在旺角格仔鋪一類的地方見過,細細地咁,30蚊倒ja wor...

      5th Jul 2009 21:51 PM

      刪除
    3. 係呀,小店格仔舖那些…size細細用嚟俾手機影的,幾十蚊貨仔…
      城市超級那個係一塊板咁既,可以用嚟玩dcc的﹗~

      6th Jul 2009 13:46 PM

      刪除
  2. 我原本用開canon,剛於7月1日也買了lx3。


    4th Jul 2009 23:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. Canon轉去panasonic又少見啲喎…
      anyway,p記歡迎你﹗

      6th Jul 2009 13:45 PM

      刪除
  3. 沙龍真係不得了好聽入肉 唱出龍友的心聲呵呵
    byw我係g10派的

    6th Jul 2009 00:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我team用緊g9…對我而家太大部啦…
      lx3拎上手都大過之前部傻瓜機好多…再大我唔得啦…好重的說…

      6th Jul 2009 13:47 PM

      刪除
    2. high 5!!!!!
      最近入手。:)

      6th Jul 2009 23:58 PM

      刪除
    3. 我是死忠pana粉﹗卡卡…

      7th Jul 2009 09:36 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD