2009/08/11

電話繩

記得出第一部自己的手提電話,步出電器店後就係去精品店買一條電話繩。習慣使然,或者係貪得意,多年來我好像沒停過給手提加上一條半條(或多條)電話繩…

謎之聲:這條「第一條」電話繩,係我最「喜歡」的hello mimi﹗哈哈

小的喜歡為手機整色整水,就是不喜歡用default設定(很有個人風格吧?),攪吓鈴聲,轉吓wallpaper,貼個螢幕保護貼(落機亞8250仲可以換殼添﹗),最開心就梗係縛埋條靚靚電話繩啦﹗呵…

我懷疑這是被黎天王的《Sugar In The Marmalade》影響…當年個廣告係喺沙灘度拍的,一個二個主角用條長長的頸繩將個電話掛喺心口,Just to say Hi﹗﹗﹗話實當年小的可是覺得掛個電話喺心口好型的…被影響之下竟然幫襯了橙橙出了個CDMA,不過出機的時候已經買唔番廣告入面的A仔了(還有人記得嗎?﹗哈)

講開又講,STARTEC、龜仔、蕉仔當年都好經典的…仲有NEC的低B2000,家母出咗無耐俾我帶住去街,喺MK被人偷了﹗嗚嗚嗚嗚…

啊,頸繩我都有用過,不過我很少掛在頸上(除非出外勤啦,要不就咁拎住就算的了…),唔鐘意一路行一路有啲野撞落心口…

究竟點解會鬼上身買HK的電話繩我已唔記得了,後來買過另一條掛電話,HK就用咗喺gameboy度,真係講開又講,小的「掛繩癮」係相當厲害,手提、相機、gameboy、nds都有的,人人有份永不落空,曾經mp3都有﹗實際功能係無乜,仲會令部機重啲…umum…都有既,個袋塞了一萬樣野的時候有條繩就容易搵到目標再一手扯佢出嚟囉…

咁多條電話繩我最喜歡是上圖的這個,鑽石係咪好高貴呢?﹗(呵呵呵)well,這條其實係光一王子《1/2 solo con tour》的紀念品,某次行信和一見鐘情,掛咗喺電話用好耐(仲刮到個電話花晒添…囧),雖然佢係朱二盛(價錢當然唔朱二價…),但啲鑽石都仲好閃(係條珠珠繩有啲甩色),但某日見到佢甩咗一粒石(嗚)…就急急換番出嚟…從此放咗喺屋企供奉了(emotion)

最懷念係某條扮印第安風的HK繩(又係佢…鬼叫佢多product咩…),話說我睇完《沒有天使的街角》後十分鐘意劇中光一王子那條電話繩--黑色皮繩串住好多羽毛銀飾,縛埋喺銀色的GD92度真係襯到暈﹗(我當年就係用緊GD92啦﹗)。咁就努力搵但又尋遍不獲,竟然喺精品店搵到條design和劇中那條差不多,只係多咗兩個HK頭的公仔﹗﹗﹗OK,番屋企拆走那兩個貓頭…真係perfect啊﹗(當年小的仲癲到買咗條和劇中主人翁戴住的差唔多款既鍊咀… 囧)

不過好境不常,某次上堂時袋咗電話喺褲袋,起身時條繩kick住喺櫈邊,一起身…chok斷咗﹗仲要出咗校門先發現…想執都執唔番…嗚。其實我暗啞底仲想搵番差唔多款的電話繩架…嗚…

掛還掛都係一條起兩條止,不太喜歡重甸甸的感覺,倒佩服有啲少女可以5、6、7、8條的纏在電話上,然有叮叮噹噹的聽電話…﹗﹗﹗

另外的:
一堆舊物
睇劇集的induced consumption
入歌仔
和風摺機!
我和我的手機
1st Little Life - 手機

2 則留言:

  1. 似乎妳用過的都是流行機款哦!我從來都不用電話繩的,壞處,妳都說了,但看見女生使用,的確覺得很漂亮,絕對能替女生的可愛度加分:)

    11th Aug 2009 20:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 會可愛點嗎?﹗哈…
      慣了,係咪都會掛一點吊飾在手機上,無野「聚」住個電話反而周身唔自在的…

      25th Aug 2009 20:54 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD