2009/09/16

烈火天的歌

無心插柳下諗出來的《風火水土》系列,寫開有癮,今次玩火﹗哈哈…


烈火雄心》 第1輯的主題曲,劉華大帝主唱的《火焰心》,歌詞那些「flaming heart, flaming heart」勁90年代囉…(謎之聲:這套劇不就是90年代的出品嗎?),曲式幾似劉華一貫的快歌…。第2輯的《燈蛾》感覺係舒服好多,不過郭先生的轉音…那些「dun~~~~~蛾」感覺怪怪的…

主打係想貼蓮母的《燒》。當年無追開佢啲歌,識得呢首《燒》係《肥脆歌星賀台慶》架,那水tbb好鐘意搵郭城城和天后們鬥舞勁跳一番…咁咪識囉。burn~~burn~~burn~~~火中的一個草原…~~~~~

梅姐的《烈焰紅唇》。又奇怪媽媽無特別唔俾我聽喎,但其實呢首歌plug緊上台時本人係唔明呢首歌有何大膽之處…只係奇怪點解個姐姐突然著咁少衫…哈哈…

有《烈焰紅唇》,唔爭在有埋哥哥的《熱辣辣》…我這晚熱辣辣…ya~ya~

吳國敬的《玩火》…。都沒mtv貼的。這首不知何解很入腦,熟的程度係遠高過吳生另一首名曲《我說過要你快樂》﹗﹗﹗我細個係鐘意聽快歌的…哈哈。(這時話,Bon Jovi的英文原版好像更rock更過癮喎﹗)

葉sally的《焚心似火》。記得這首歌梗係因為睇咗《秦俑》,不過更大的原因係《歡樂今宵》改過做《焚心廁所》…沒廁所…我怎麼…哈哈哈…

好了,講到火…點能夠沒這首﹗要開夠6000場﹗lalallalaallalallalalalalaal…

萬X路RED HOT HITS來了﹗貼得呢首黎天王的《火舞艷陽》,係咪應該貼埋另一首都好爆的《夏日燒著了》呢?﹗

四大天王人人有份永不落空﹗好驚呀,個mv咁多爆破做乜呀,《烈火雄心》咩而家…。well,這首《愛火花》我係真心覺得好聽架,那個一手兜過後頸的舞姿也是很經典的,和劉華的《獨自去kowloon》、黎天王的《我的親愛》同郭天王的《對你愛不完》係齊名的說﹗

The Bangels的《Eternal Flame》。作結的一首,讓我貼番啲正常啲既野﹗哈哈…

等我寫埋個土,咁成個系列就齊啦﹗卡卡卡﹗
******************************************************
齊章的風火水土系列:

4 則留言:

  1. 不如加埋「雷」、「電」、「日」、「月」啦!!

    16th Sep 2009 01:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,寫埋星星月亮太陽都好喎﹗

      16th Sep 2009 23:31 PM

      刪除
  2. 嘩,做咗精選文喎,咁我一定要响度賣吓廣告啦:

    雨之聯想曲之一
    http://kindaichihajime.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1678693

    雨之聯想曲之二
    http://kindaichihajime.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1929447

    16th Sep 2009 22:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 推介既野係虛名嚟架咋…
      睇咁耐都係得你來留言就知啦﹗

      16th Sep 2009 23:35 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD