2009/10/24

蝕底

這不是食字啊,鞋底真係蝕晒的,真真正正的蝕底﹗

這對白色con唔覺唔覺著咗4年幾,著到而家才有呢個蝕底效果都算幾襟著的說。之前仲試過幾次下雨天浸濕晒,返屋企吹番乾後又著過,不過雪白的外表就變咗灰色同埋硬咗…。另外鞋上的紅色膠甩和裂,底下癡實的膠水痕也因又乾又濕的變咗橙色…。雖然係咁,個底係蝕蝕底,但著到咪繼續著囉…但…

今日踩到粒石…金界穿咗個蝕底位…囧﹗

今年啲con都算流年不利,先有一對死於浸滿泥水,再有一對蝕到穿底。umum,這是買鞋的藉口。到店裡一看才知原來這款最basic的低筒都要239﹗(但好似有8折…),想當年買第一對藍色低筒時179蚊咋﹗高筒(其實一點都不高…哈)199蚊﹗物價真係暴升了…

其實無聊的我已不是首次為爛鞋立文紀念的了﹗嘩哈哈。無計啦,著開有感情嘛…

無聊舊文:情迷converse鞋

******************************************************
同場加映:
見到呢個燈箱心裡不禁狐疑…玉子將軍漢堡和將軍漢堡分別只係多隻蛋吧?但豬柳蛋漢堡無售罄,煙肉蛋漢堡也有供應,同時將軍漢堡也沒有售罄喎…點解淨係玉子將軍漢堡無得賣既?﹗

唔通啲蛋係配給既?﹗

10 則留言:

  1. OH..我的鞋底通常都係向外斜蝕的。

    24th Oct 2009 20:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那是腳踭貼地行的證據囉﹗

      26th Oct 2009 22:49 PM

      刪除
  2. 豬柳蛋漢堡無售罄,煙肉蛋漢堡也有供應,同時將軍漢堡也沒有售罄喎…點解淨係玉子將軍漢堡無得賣既?﹗

    good question - -"

    24th Oct 2009 22:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有博友解構咗,原來係因為pat醬﹗
      (我係完全唔會食呢啲有醬既包,只會食豬柳蛋﹗所以我係唔知的…哈哈哈…)

      27th Oct 2009 18:05 PM

      刪除
  3. CONVERSE宜家都唔似布鞋價!!愈炒愈痴線....

    老M D野,唔好用常理去諗!!
    遲D有豬柳蛋漢堡無豬柳漢堡!!

    25th Oct 2009 01:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呢,而家普通的都二百幾,只係一對布鞋,仲要係好易蝕個底的布鞋…(但我還是會不能自拔地買下去…)
      老m啲野傻傻地的,成日都話無煙肉蛋,跟住炸薯條又要等幾分鐘,何來快餐…

      27th Oct 2009 18:07 PM

      刪除
  4. 除虹塊蛋外,玉子將軍漢堡同將軍漢堡個汁都唔同...玉子將軍漢堡係沙津醬....

    玉子將軍漢堡售罄好可能係沙津醬用曬


    25th Oct 2009 22:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的解構,因為我只會點豬柳蛋或煙肉蛋,其他有醬的包我係唔食的,所以唔知原來係pat醬的原因﹗
      謝謝~

      27th Oct 2009 18:08 PM

      刪除
  5. 妳都幾(come)喎! 通常我d con穿2季左右我就買了~~妳可以玩4年~太強了!

    27th Oct 2009 13:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係好多對輪流交替咁著嘛,不過我都幾驚訝呢款最basic的可以著上幾年時間…

      27th Oct 2009 18:10 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD