2009/11/12

近日.絮絮唸

這是我的新飛佛:*$的Toffee Nut Latte,現下要把握時間能溫多點就多點,lunch自閉時候這杯就是好伴侶囉﹗(但,比起聖誕特飲,可能我更需要一杯能提神的齋啡…)


曇花一現的咖啡蛋撻,烘熱了的咖啡皮很香的說﹗不過只出了一陣子…嗚。這個比街坊蛋撻size大丁點,盛惠10個大洋…


在吾博出現率極高的三文魚海膽飯,嘩…外勤工作一整天之後,打包一個返家慢慢吃,是人生好享受啊﹗(加咗價,而家要60個大洋一碗的說…)

啲海膽影出嚟係咪好靚呢﹗
也是在本博出現率很高的大戶屋, 補假時自閉飯之選。(我好像很喜歡這樣cut來cut去的影相?﹗哈)。這個招牌午餐是唔想諗點乜時就點的(多了很多吞拿魚飯定食的說…),但我喜歡這個 餐的薯餅…。想說的是,旁邊的兩兜細汁我一路都唔知邊兜for邊樣食物的,就求其樣樣點啲又撈吓飯咁,前陣子去吃時個阿姐同我講,原來大那兜係拌椰菜一齊 食…which佢同我講時…我係將舊薯餅點緊落去…錯晒﹗哈哈…

平日午後去吃仲有飲品和雪糕送,那個鹽味的有點點鹹,幾得意的說﹗(不過,港島東那家的店員真係好鐘意圍埋傾計的…)
雖然覺得到扶桑國旅行送這個做手信是很行貨…但…佢好味喎﹗特別是這個啡古古力的…白古古力太甜了一點。(aka:我鐘意架,請去開那邊的朋友繼續送這個俾我﹗XDDD)
繼上次失驚無神入長洲後,今次係無啦啦去石澳。之但係太無啦啦,無帶相機,手機又快無電,只影了一點點…。umum,手機影出嚟的效果都不賴吧﹗哈哈。見到陽光和碧海就心曠神怡囉…。

很喜歡這種隨心亂搭巴士的本地遊。下次,等天氣涼一點,試吓亂衝入新界﹗


琴日去了時代一轉,驚覺(係驚覺﹗因為我多數只行地底的城市超級,好少上上面行…)而家整咗幾條咁樣既電梯﹗喂,又幾好喎…我多數係搭lift直上9樓行第一頁,如果吓吓逐層搭扶手電梯,兜都兜到頭暈呀﹗

呀,世界唔覺唔覺,有好多在悄悄地變,一不留神就miss咗了…

*******************************************************
以上,再續﹗

6 則留言:

  1. 又係好靚既地方(石澳)
    但宜家去會唔會涼左少少...

    12th Nov 2009 17:11 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽日又話凍啦喎…
      我怕熱呀…寧願凍死的﹗卡卡…
      搵日想入吓西貢亂咁行…但又怕蕩失路…囧

      12th Nov 2009 17:32 PM

      刪除
  2. 幾時同我去大戶呀?
    我無食過呀....(踹地哭)

    12th Nov 2009 18:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…你極度勾池喎﹗

      13th Nov 2009 18:06 PM

      刪除
  3. 你都好識食喎,又海胆又大戶屋!!
    13th Nov 2009 23:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 和熊姐…你…某飯團人仲差得遠…我要跟你地學野啦…

      16th Nov 2009 18:08 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD