2009/12/11

我最喜歡的男演員(電視版)

終於有一個collection係埋到尾啦﹗哈哈…

好了,頭位丫唔該﹗


對不起…我是很膚淺的…我是純粹地覺得三哥的楊康亦正亦邪(雖然是邪多一點…)很迷人…,加上小的一早已很迷《神鵰》的問題少年阿過兒,愛子及父…實在…我係無視咗靖哥哥的…哈哈。(即是說…我buy靚仔囉﹗哈哈,其實三哥做戲有時係無乜表情架…)

射鵰馬拉松
[港劇]射鵰英雄傳(83翁美玲+黃日華版)


原來松哥英文名叫Damian﹗松哥最經典的《陸小鳳》、《大時代》那些其實…我都無看過的﹗最記得是《京華春夢》的金七少,和阿姐演的燕秋很合襯的說﹗(但原來松哥比阿姐還要小上兩歲…)

近年沒時間看電視,他的近作如《小鳳仙》和《原來愛上賊》都沒看…對上一部全集看過晒的…都係《西關大少》,那部又是是傳奇,他和趙雅芝都keep得勁好的﹗再數上去…和米雪演張無忌父母的驚嚇版《倚天屠龍記》了﹗程至美醫生呀﹗(無疑那部劇係一個世紀災難…)真係危險速逃…

[港劇]最喜愛的回顧~4~民初劇類


古裝片癮又發了…《蜀山奇俠》警我師兄啊﹗不過講嚟講去我只係有印象睇過《蜀山》…(《新紮師兄》係零記憶喎﹗),再數落去就係近年的《追魂交易》和《珠光寶氣》了,咁啱,都有喜爺份喎﹗

(見到這張相真係囧了…我小學的頭號偶像郭先生喺呢部片既造型…真係…弱咗啲…拍埋警我師兄度係無得比耶﹗)

最喜愛的回顧~2~古裝片(武俠片類)


(終於有個唔係狂讚佢靚仔了…異性相吸嘛…)um,鐘意睇歐陽波比應該係《皇庭》情意結,實在佢年輕時都幾英偉的,點知攪攪吓有潛質去演笑面佛…囧。睇番十幾年前的《緝私群英》,佢同喜爺都仲好slim吓的,轉眼去到《爸爸閉翳》…佢地二人一齊逼爆電視機…呀,人到中年呢啲野…

上天係公平既,外型輸蝕咪比番演技和觀眾緣你囉。波比哥哥攪笑又得嚴肅又得,好受我一家歡迎的說。


皇庭》印象中佢好似係演奸鬼?(whereas程至美醫生係差人?),《妙手仁心》睇佢同程至美醫生一友仔互寸好過癮的。呢水睇《珠光》佢演高長勝擺明爛仔,死纏住賀哲男玩無賴好過癮的,舒服過睇《火舞黃瓜》冤口冤面囉~

不過啲劇點經典,都唔夠那句「男人心一字馬」經典…究竟男人心點一字馬呢?﹗我係咪應該睇睇《智勇新警界》呢?﹗(btw,這幅圖係我喺公司個位度無啦啦搵出嚟的TBB周刊﹗2006年啊﹗超驚﹗《CIB情報科》上封面…呢套劇都幾好睇的說…原來…我很buy戚其義的劇…啊…)


雖然車震事件係扣咗好多印象分(但…呢又關我乜事呢?),但我唔會忘記《唐伯虎點秋香》佢同小強合演的一幕係幾咁驚天地泣鬼神﹗仲有《叻人新世紀》和《刑事偵緝檔案》(又重覆番女演員一文蘇玉華一段,睇番《刑偵》兩男兩女主角,除了玉華姐之外,另外三人都令人不勝唏噓呢…特別係兩個男的…)…umum…又真係又細睇到大喎。同埋…晚晚聽佢做節目…佢講野有point架喎…(好明顯佢做電台洗底係成功過上肉酸峰啦﹗)


作為忠實無記粉…張生喺亞記啲劇我係一套都無睇過…第一套有印象已經講到《天地豪情》,甘量宏既「家咩姐啫,我姓甘架嘛」﹗嘩﹗幾有型﹗但我最buy的係《外父唔怕做》(會有人記得這部劇嗎?)幾鬼sweet架喎呢套野…

唔知佢仲會唔會拍無記劇呢?還是主打拍吓戲咁呢?﹗




我有幾欣賞古先生(左邊那個,話說回頭,右邊那個係令我唏噓多啲…)不用說了吧?看舊文啦:熱煲系列3~:古天樂先生




我的欣賞之情也不用說了吧﹗都係睇舊文啦:熱煲系列5~:王喜篇

22/12/2015後按:久不久拎出嚟欣賞吓都滿有趣的:[港劇]20年自high系列~《緝私群英》


陳鍵鋒/馬國明

又係想留個位俾新一輩的…想了一想,前幾年奧運6子好似捧到無晒聲氣?﹗(唉,90年代的新五虎咪又係有頭威無尾陣…),umum…咁喺陳小鋒和馬某明度二選一啦…哈…

22/12/2015後按:五虎情意結之…很懷念我們在TVB屬於我們的時候
*******************************************************
異性相吸呢…十個有七個我都係讚人地靚仔的…哈。

另外呢,睇番日劇演員那兩篇的人選較港劇的人選後生多了…其實…港劇的人腳真係幾青黃不接的,喺個list度相對叫做後生啲既…其實都唔多後生的了…囧﹗

我最喜歡的--本地版:

12 則留言:

  1. 你啲口味都好成熟吓喎...(閃)

    我要賣廣告:10大最欣賞香港男演員

    11th Dec 2009 22:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為無後生仔選…唯有睇日本美男…哈哈哈…
      咁上述班哥哥叔叔都有後生過既…
      喂,你個link係sinablog主頁嚟架喎﹗

      11th Dec 2009 22:46 PM

      刪除
    2. 呢個先至啱:
      http://kindaichihajime.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2030816

      12th Dec 2009 00:29 AM

      刪除
    3. 啲成熟既叔叔都有後生過呀…
      我就嚟要收你廣告費喎﹗

      21st Dec 2009 16:27 PM

      刪除
  2. 蜀山的時候真的超buy關禮傑...

    梁榮忠在我心中的經典是"濟公"

    12th Dec 2009 00:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係…警我司兄係我好多同學仔共同話題,實在太有型…
      梁榮忠既《濟公》我又無睇喎…反而係好記得《叻人新世紀》和義仔…

      21st Dec 2009 16:28 PM

      刪除
  3. 我記得《外父唔怕做》ah!我果時好鍾意睇ga!

    我勁鍾意歐陽波比啊!我最鍾意睇《美味天王》!


    13th Dec 2009 00:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係﹗﹗﹗估唔到楊千fa和張家輝會襯…哈哈…
      歐陽波比我鐘意睇,不過我麻麻地《美味天王》,主打…其實我唔太喜歡睇肥姐…同埋我覺得佢地首主題曲有點難頂…

      21st Dec 2009 16:29 PM

      刪除
  4. 我都好鍾意...外父唔怕做 同PAUL哥

    19th Dec 2009 14:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. paul哥喺《新不了情》度勁有型…仲有《雷洛傳》﹗﹗﹗
      《外父》諗諗吓真係幾好睇,有啲想翻睇添…

      21st Dec 2009 16:30 PM

      刪除
  5. 就這表,最喜歡的是劉松仁,但其實,一切情義都源於"陸小鳳",其餘他做的劇,都沒認真看:P

    31st Aug 2011 15:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我沒看過《陸小鳳》…遠目…
      我對佢既欣賞之情是來自《京華春夢》…哈哈…

      2nd Sep 2011 09:36 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD