2010/01/03

看戲假期:風雲2、十月、摩C、新月

四片排名絕對分先後,如有雷同絕非巧合,置頂為最喜歡,最底那部係至頂唔順之選。

(我都算支持電影業吧﹗早場只需35蚊,就算係睇爛片感覺抵好多嘛﹗掃雷都唔好掃到荷包輕晒…)

((但我無睇《阿凡達》,WHICH IS係最多人推介既一部…errrr…科幻野始終唔太係我杯茶呢…))

十月圍城 emotion

  • 主打係我想睇電影中百年前既中環,睇報導見到啲細節如街名牌和街燈都做得好仔細,石板街真有歷史書中有個馬姐拖住小朋友那張相入面既風貌(有無人明我講乜?哈哈),淨係睇場景都抵﹗
  • 一開始張學友演既老師就說中國民主之路,聽起上嚟很感概既,五四運動講德先生賽先生,家陣祖國火箭都曉做,總算請到賽先生來,但德先生呢就…(德律風就請咗嚟既…)
  • 記得讀德國統一史(1860-1871)時,阿卑斯麥話過佢既手法係兩樣野:blood & iron。見到片中人為咗一個唔知會唔會實現既夢連命都豁出去,真的很熱血…我又在想,如果當年無呢班人,清朝應該都唔會捱得好耐,但上場既…會唔會又係番一個皇朝呢…(當年有條essay題真係呢個假想嚟的…)
  • 只要有夢想,凡事可成真。有夢者請堅持,只是…其他人堅持追逐既野係咪真係我需要既呢?﹗望著街上某些黨派既billboard我就常諗呢個問題啦…
  • 都說革命是blood & iron,成套野好多死人場面,後面有個阿婆一死人就"雀雀雀雀雀"咁發聲…好煩…又係咁同人傾劇情…好似喺屋企睇電視咁…超煩…係霸煩﹗
  • 片中人有些係真有其人,有些係作既,雖然個個各有前因,未必真係認識孫中山或者革命本身真真假假但都會敬佩佢地一腔熱血…
  • 除咗一個…阿黎老闆…佢個角色本來係乞丐…但原來又係富家子…同時又超好武功…即係呢…勁神化好似武俠片啲世外高手咁…well…夾埋其他角色好鬼唔match…同埋無啦啦走去出浴執正個樣…then又成個貞子咁出嚟…好得人驚…(佢可否唔好再怕古裝片?上次《梅蘭芳》已經有少少驚…)
  • 丹爺最後一段表演據說係佢自度…打咗成十分鐘咁濟,好精彩…但感覺有啲似《功夫》…
  • 一開始和結尾都pan住維港和港島,感覺好似《紐約風雲》個結尾影住舊時既紐約…
  • 睇完個心幾up的。
神探福爾摩斯 emotion

  • 首時我係無睇過原著和追過相關劇集…只係睇街坊影評話好睇,咁咪就睇囉…
  • 成套片幾豐富,有笑有情愛有武打,幾乎無乜悶場的
  • 但我隔離位個阿姐睇到瞓著咗﹗囧
  • 羅拔唐尼口衰衰咁好好笑﹗
  • 佢成曰搵隻狗狗試藥又係好好笑…
  • 阿祖迪羅一向無乜好感,但呢套片佢做華生感覺良好喎,佢成日repeat自己係professional doctor,之後就揼暈對手,好好笑…
  • 結局喺大橋度打交…失極平衡都唔跌落街…很勁﹗(我諗起超級笑片《雷霆戰警》結忍郭城城和紀香喺高空同人打大交…)
  • 謎底係由福爾摩c自己解開,幾驚好似tbb啲劇咁由奸佬自己解番晒畫…
  • 又係復古百幾年前既倫敦(係咪應該早過《十月圍城》既維多利亞城呢?)…望住啲場景我諗起《魔街理髮師》﹗哈…
  • 最後我既問題係…點解Sherlock Holmes會譯到福爾摩c出嚟?

風雲2 emotion

  • 後感舊文寫了一堆,此處不重覆了…
  • 再寫幾句…怎麼此部和《十月圍城》都搵任達華和謝lemon了?
  • 謝lemon演既絕心可以說係極茄,反倒喺《十》度做拉車阿四就有發揮得多…啲怕怕醜醜樣好到位,簡直唔係平時(好像很)型既佢囉﹗登時諗起《壞習慣》時既佢…
  • 任達華既絕無神…我只覺佢副造型好重…行動不便…。又講番《十》片啦,佢既角色本來係將軍,避走來了香港,為求洗脫污名而幫陳少白,對兄弟有義弟女兒有情,特別係打暈個女放佢落後巷時個眼神幾悲慘…華哥和李宇春既兩父女一段都好感人的說。
  • sorry,講既都唔關《風雲2》事…因為實在無乜野補充啦﹗
  • 究竟我仲會唔會睇第3集呢?究竟第3集會唔會10年後先拍呢又?
吸血新世紀2新月傳奇 emotion
  • 如果這是測試閣下仲年青唔年青既話,只能說我輸了。
  • um,呢部第二集明顯係個transit,介紹狼人現身,Edward依然未咬Bella,阿Victoria依然未殺到佢…
  • 咁點塞到兩個幾鐘呢?就係不停情深對望,不停綿綿情話,不停因為我唔想傷害你所以才離開你…但原來我不能沒有你…
  • 咁似港式情歌啲歌詞?沒有你…還是愛你…
  • 個男主角突然離開女主角讓她好生失落,呢個時候總會有個男二號出嚟,佢又溫柔又體貼,讓女主角情迷意亂,雖然佢都喜歡男二號…卻總不及她對男主角既愛…嘩,呢條formula同《花樣男子》道明寺、杉菜、花澤類一鬼樣囉﹗(仲有千千萬萬套日//劇…)
  • 阿狼人除了係唔係都除衫比較難頂外,佢啲戲算係ok喎…(係咪為咗balance番,所以臨尾無啦啦整番幕赤膊上陣俾Edward仔呢?﹗)
  • 阿Edward和Bella係咪太忙呢?個樣殘咗好多,特別係Bella妹,眼底條紋成個倒轉八字咁喺晒面度﹗
  • Edward啲白面化妝…我受不住耶…
  • 佢兩個啲戲都很生硬…
  • 我係一心去掃雷既,結果…我不年青了﹗上一集已經少少頂唔住,今集係大頂唔住…我仲有無力去挑第3集呢?﹗哈哈﹗
  • 其實我要求唔高啫,係咁2有番啲故事性就得架啦…吓吓你望我我望你…我覺得呢兩個鐘既故仔十萬個空泛囉…使唔睇拖咁長?
  • 或者年青人係buy呢啲…。我都係睇番《十月圍城》和《摩c》好了。

26/12/12後按:無聊的我走去睇咗個下集大結局喎:[港劇/洋片]《幸福摩天輪》~雷﹗/《Twilight: Breaking Dawn 2》~笑﹗
******************************************************
以上。再見我的假期~~~~~

8 則留言:

  1. 我睇咗阿凡達...因為這類大製作在戲院看好一點。我覺得部戲唔錯,但冇我啲朋友講到勁好。昨晚睇咗「浮生路」,我都係鍾意劇情片多啲...2012啲災難片都好。

    3rd Jan 2010 18:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 科幻野我麻麻地,《星球大戰》我講咗話睇好耐都未郁…哈…我鐘意睇劇情片…最緊要係啲人演成點同個劇本…所以我插上面兩部戲主打都係插個故仔唔得囉…
      《浮生路》本來係諗住睇男女主角,但個故仔張力好厲害,一路睇一路登二人心up…
      災難片呢,我又好怕死人lum樓既…

      3rd Jan 2010 23:05 PM

      刪除
  2. 我只看了阿凡達,2012啊…特技是不錯,不過故事太tvb了…

    3rd Jan 2010 21:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個故仔tvb﹗﹗﹗咁我唔使睇了﹗

      3rd Jan 2010 23:07 PM

      刪除
  3. 我陪你一齊唔年輕... 真係俾個月亮完全打敗.從未試過入院看電影會有這麼強烈"界"凳的慾望!

    3rd Jan 2010 23:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍肩﹗放心…有我﹗
      一路睇一路諗住老麥個早餐…睇完時十一點幾…要搵飯食啦﹗嗚…

      3rd Jan 2010 23:26 PM

      刪除
  4. 我想睇神探福爾摩斯,不過無人肯陪我去睇早場,仲要俾人話孤寒。

    4th Jan 2010 12:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無人陪我會自己去睇…
      我多口,一有人同行就想聊人講野…一個人去睇反而可以專心…(不過套戲一悶我就忍唔住拎電話出嚟上網﹗哈)
      早場又唔多人,又平,睇完十一點都未到,啲時間勁見使,好好喎﹗

      5th Jan 2010 12:29 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD