2010/02/28

突然懷舊之張立基篇

的確係有點突然,話說mp3 loop到張生的《昐你此刻奔向我》,其實我只識兩首他的歌,一首《昐》和另一首常在k房點嚟嘈既《Electric Girl》…喂,都好好聽喎﹗心血來潮就到你管搵吓基哥舊歌來聽…

Electric is her world, electric girl~~~ (原來我一直都記錯咗啲歌詞喎﹗)


究竟點解我會咁記得呢兩首歌已經無從稽考。不過我好記得既呢,就係小時好迷剛從台灣回流到香港既郭天王時,家父係勁話我無品味,佢話人跳舞佢跳舞,聽杜德偉和張立基仲好啦﹗杜德偉我一路都麻麻地,基哥而家聽番…喂﹗好得喎﹗快歌勁,慢歌情深款款~get back to love, get back in love again~(又係一個唔知點解,我好記得佢同葉玉卿拍過拖…呃…)

即刻請玉卿嫂出場先~玉卿嫂識搶先拍脫戲,又曉見好就收,仲可以轉型成功打入電視圈,咪話,真係勁﹗佢啲歌幾ok架,如《卿卿我我》和《白玫瑰》咁,認真地覺得好聽喎﹗(好多美女明星唱歌真係嚇鬼…)…不過…我印象最深既一首係…《92黑玫瑰對黑玫瑰》入面既一曲《熱情的沙漠》…配上那件長縷和皮衣…嘩…真係熱情爆…校長仲睇到流鼻血﹗嘩哈哈…(離題了…?﹗)

啊,這首合唱歌係前陣子喺收音機聽到,唔知點解聽落又覺得有啲印象…好奇怪…

很喜歡這首《你好嗎》歌詞入面講突然聽番舊情人把聲時不知所措既心情,點解以前啲詞人總係可以輕描淡寫咁寫出十分到肉既心情呢?﹗啲用字又靚喎﹗呢首真係一聽就愛上,個感覺和Face to Face 《一些》或蓮母既《微涼》有點像呢…

咁當然,舊歌都有啲好west,爛既程度和而家啲為求啱音求其塞字入歌既有得揮既…

睇有關張先舊文好多人都提起既《你走了》,是改編的吧﹗張生當年都好多改編歌的說…究竟佢多定杜德偉多呢?﹗

嘩﹗《Goodbye Girl》﹗其實我沒看過這首歌來自既同名電影,純粹覺得呢首英文歌好好聽而已…睇番資料原曲係70年代架喎,基哥點解會無啦啦拎嚟改編既呢…

又係睇文說這首《夜消沉》也是名曲之一。

嘩,呢首《震撼》我記得呀﹗P.A.S.S.I.O.N﹗個MV啲風吹FE開既裇衫同埋打燈喺背脊好鬼old school呀﹗救命…呢首當年我應該有跟住唱過架﹗

喂,《震撼》和《Electric Girl》都好型架喎,做乜會無啦啦整首「touch me, do re me, 愛的奇蹟」咁唔型既歌詞出嚟架﹗好驚喎﹗最攪笑係個編曲係電子野,配埋啲少男歌詞真係好格格不入吓…

黎明詩既rap有點攞命耶﹗「本小姐無你咁冤氣,唔該你啦…張立基」…救命呀﹗張生唱既部份又ok架喎…唔知點解聽呢首歌時我諗起劉華既《城市獵人》:「ET 話我知 Batman 話我知 Mark 哥話我知 情痴會又流鼻血 即使沒筷子 改口食塊多士」…那水興呢啲feel既野?﹗

啊,search舊歌時見到話EMI剛出了隻基哥既精選﹗我要買我要買我要買呀﹗啊,看來我成為了粉絲啦…

************************************************************

延伸閱讀:

好文分享:suling-敗家記事本之張立基篇
chi-從頭認識 - 張立基 (○)
C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗-有誰還記得張立基?

10 則留言:

  1. 入會!

    28th Feb 2010 22:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地應該夠腳啦喎﹗

      12th Mar 2010 16:04 PM

      刪除
  2. 你懷舊應該唔算係「突然」喎,哈。
    當年我鍾意杜德偉多過張立基。
    阿王後來做咗天王,而家仲係影帝,有冇向你爹示威?

    28th Feb 2010 23:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷舊就唔突然,不過張生啲歌我少聽,無啦啦聽又覺得好好聽…呢吓好突然囉…
      咪話,我覺得我幾有taste架,被我欣賞過既十居其九都會大紅大紫,我應該去做經理人啦﹗卡卡…
      (不過而家既郭天王我又唔鐘意喎,我係鐘意佢當年杜拉格斯頭那水…)

      12th Mar 2010 16:06 PM

      刪除
  3. 盼你此刻奔向我,簡直係"80前"K歌名曲, 唔點都冇理由唔識唱

    佢咁多首,我最鐘意"你好嗎",成首詞有晒故事,唔高深但有詩意,好平凡但到肉


    28th Feb 2010 23:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪,張立基啲歌印象真係無乜,但聽番既時候覺得熟熟地,仲識跟住哼添﹗我諗佢打歌時我係有聽聽埋埋,不過我一路無留意呢個歌手咁解囉…
      我都好鐘意《你好嗎》既歌詞呀,唔使嘩眾取寵既用語,但就帶出好深和到肉既情感…

      12th Mar 2010 16:08 PM

      刪除
  4. 光睇歌詞真係唔識咁,但一聽到d melody就即刻識唱,好驚呀!!

    1st Mar 2010 23:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪呀,係咪呀,我就係咁啦,開咗啲youtube就會自自然跟住唱,但睇歌名係唔知乜嚟架喎﹗

      12th Mar 2010 16:09 PM

      刪除
  5. 我是80後, 懂時的年紀大概已是四大天王的年代, 對張立基印象很模糊. 最近偶然重新認識張立基, 幾乎是瘋狂的愛上他的音樂及舞技, 所以路過這裏. 去年張立基接受電台訪問, 看來他近來的心理狀況很好啊. http://www.myaudiocast.com/hoikei/episode/16357/ 或者您會有興趣聽聽呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:lim

      我一路都只識《昐你此刻奔向我》和《ELECTRIC GIRL》,都係前兩三年(即係寫文時)無啦啦搵佢既舊歌嚟聽,好些是細個時聽過吓,一聽就好似好熟咁啦…

      張生個年代應該比四大天王稍做,八尾九頭咁,無計啦,當年四大天王一出啲焦點去晒佢地度,其他歌手都黯然無光了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD