2010/02/22

金話梅十年浩劫片(我又搭嗲…)

睇到琴日生果日報娛樂360的這條題目真係邊睇邊笑…最爆係當中好多套戲我有睇,仲係入戲院睇呀﹗(這才是我笑的原因吧﹗)

《桃色》~呢部戲堪稱奇情之最,究竟呢部係艷情片?鬼片?定驚慄片?劇情…我真係up唔出…只記得吳嘉龍演既差人無啦啦被章小姐攝住,然後做出很多奇情動作,章小姐個角色又怪怪雞雞…整套片我只記得很唯美既濛鏡…囧…而最囧既係…我有入戲院睇架﹗

《無極》~呢部和《滿城盡帶黃金甲》我覺得係孖生兄弟,懶係現實和幻想兼備,但實情睇完…嘩…啲場景好壯觀囉﹗同埋有幾場很騎呢的經典場口,個故事呢?﹗哈哈哈﹗真係up唔出喎﹗(回帶:周天王在《滿》劇入而個造型…umum…佢不如唱番歌啦…)

《我阿媽發仔瘟》~燒餅~燒餅~燒餅~(Ricky Martin聽到自己首歌俾人咁改法會唔會反眼呢?)我記得呢套野阿家燕姐和昐昐姐喺報紙度嘈過一輪…指責對方辦事不力攪到套戲唔收…但…真係會有人特登入場睇嗎?燒餅~燒餅~燒餅~

《阿嫂》~(點解無咗《江湖》﹗)呢套我又有入戲院睇架﹗記得係本來想看的都滿了,於是就求其揀一套來看…仲要係午夜場來的,就係因為攰攰地入場,前半段劇情唔多記得,而後段引為佳話既唔知點解連環大撞車…我係悶到瞓著咗﹗所以嚴格來說,我係無睇過呢套片?﹗

《芭啦芭啦櫻之花》~喺電影台度睇過啲。點解只係睇過啲呢?個intro說阿王演既角色叫王錦勝,反過來就係感性王…嘩…好爛呀呢個gag…即刻無mood再看下去。(謝太那水有部《無限復活》,和鄭伊麵合演的,反而幾好睇﹗)

《蘋果咬一口》~呢套我喺電影台睇過好多次,我覺得ok好睇喎﹗只係阿容天后既演出係幾浮誇(佢演一個model…阿陳小東係攝影師),幾難頂吓的。而呢套野個定位又好奇怪,愛情不愛情,親情不親情,乜都有啲無乜重心,唔係有我欣賞既陳小東都唔好會睇落去…(好似奇異地有羅小豬的…)

《九個女仔一隻鬼》~又不是八十年代~~~~~~~救命呀﹗唔同晒樣架啲女仔﹗

《失憶界女王》~中國星有一水係一班固定班底,撈來兜去的拍,電影嚟嚟去去都係那些人,真係唔多分得出《戀上你的床》/《性感都市》/《絕世好b》/《絕世好bra》/《七年很癢》卡士有乜分別…啊…《失憶界女王》咪就係同以上幾套片成日喺有記電影台度睇到…一見就轉台…

《老鼠愛上貓》~喂呢套我喺電影台睇過喎﹗爛攪展昭和包公白玉堂等人物,本來阿白玉堂係女仔仲會同展昭有段情幾創新吓,但又真係無乜感情舖排…啊…我成日將呢套片和另一套《小白_情海翻波》兜亂,都係謝太主演既古裝片…也是永遠睇唔完全套的…

《我要做 model》~鄭生和森美啲所謂model造型…無不讓我想速速轉台…反倒是林嘉欣演鐵男幾好笑,喺一堆攪笑但唔好笑既人度演正經角色,反而好笑喎﹗

《情癲大聖》~前一陣子無記播過,離奇地我又坐低睇咗陣…只能說,公司有錢開戲俾自己人拍真好,唔使驚無野撈。

《擁抱每一刻花火》~作為敬hins忠粉,我好誠心去買咗呢套戲既碟嚟睇(我咁唔buy史小姐和方先生…都特登買咗唔知愛愛愛既第幾集…呃…講大話情人那套囉…),吳唱k和race既演技真係好…哈哈。我幾鐘意敬hins和吳日言那段,吳小姐竟然係演自覺很正的少女,拒絕了貌甚電車男既敬hins(佢個造型係四眼又cool牙的…)。過一段日子後電車男無再纏住佢,某天吳小姐走在街上,見到除咗牙cool的敬hins在旺角街頭唱著《Hurt so bad》﹗嘩,好到啊﹗

《犀照》~除了很難頂的滾筒式瘋狂宣傳令我先入為主頂這部戲不順,實在呢套戲…um,某次喺有記電影台睇到少少…呃,阿嬌做律師講「我要同佢上訴」…真係唔夠硬朗…爭咗啲喎﹗

《新紮師妹 3》~為了胡二少,我曾經以身犯險嚐試睇埋呢套佢…但此片的柴娃娃和唔好笑扮好笑的程度…是我這個自命終極無聊的人也受不住…對不起呀劍雄哥,我不能接受你在此片的行為…你都係同方麗娟合作好笑啲﹗

《風雲Ⅱ》~因為無名一個「霸」字(英譯"Ba"),又因為一個完全無故事既劇情,同埋阿sa對白只有「風大哥~~~~」「雲大哥~~~~~」,連林雪都比她有發揮,我同意,這是一套爛片

以下是一些我的心水:

咒樂園~唔知有無人記得呢套?﹗入戲院(係呀﹗我真係入戲院睇架﹗)時有個3d眼鏡,但戴咗係一啲都唔立體,又唔驚…

絕種鐵金鋼/絕種黑玫瑰~一套係梁家輝lead,一套係毛毛姐lead,再搭很多英記群星,和很多超級爛和硬的gag…最驚既係…我買vcd番屋企睇架喎…點解呢?

umum…

8 則留言:

  1. 好彩上述爛片我只看過兩套.《神話》和《無名小子》
    愛惜生命,遠離爛片啊...

    23rd Feb 2010 14:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 時運高,兩套都無睇過﹗卡卡…

      3rd Mar 2010 19:49 PM

      刪除
  2. 哈,我睇生果報呢段文時立即諗起你架。

    24th Feb 2010 00:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有你這一句我真係太感動了﹗嗚…

      3rd Mar 2010 19:51 PM

      刪除
  3. 你好,偶然路過,諗起另一套英皇大雜會《古宅心慌慌》。

    24th Feb 2010 21:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,這一部又係時運高未睇過…
      不過英記啲戲…又真係幾多騎呢野既…

      3rd Mar 2010 19:53 PM

      刪除
  4. 睇過一半左右啦,其實我幾鍾意我要做model.. XXXDD

    咒樂園係好好好好笑的!


    26th Feb 2010 01:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我勁頂《我要做model》啲造型唔順呀…同埋鄭中基…除了《行運超人》外好多戲我都覺佢係硬扮好笑…
      《咒樂園》我諗住入去驚,點知一路睇一路笑…

      3rd Mar 2010 19:58 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD