2010/02/03

我的敬hins十大

離年初一既情人節演唱會仲有11日咋~~~就讓我先溫一溫書吧﹗呵呵…

(很明顯,這是忠粉時間,不喜勿入…)

《騷靈情歌》

色士風﹗mirror ball﹗加埋live比CD版強很多既感染力,無得講,本人頭號至愛﹗呢首和《餘震》幾本上係各live的鐵膽(前者係show qali,後者算係第一首流行既k歌吧?),各個版本我最愛係08演唱會個版本,連住《春天》的聽(如果我說這兩首歌讓我覺得有點慵懶和感性會有人嘔嗎?),聽出耳油呀﹗~

《My Way》

都講咗十幾萬次架啦,呢首係我雙失年代應援歌,每次聽親百般滋味在心頭,最唔開心那水會聽到喊的…

《On Fire (Have you ever)》

尤記得《My way》隻碟見街時promote既字眼係claim敬hins為周董式R & B歌手…周董?﹗R & B?﹗我識鬼咩﹗不過此碟內既《On Fire》和《釋放》又幾好un(謎之聲:但我唔鐘意聽周董架喎﹗哈…)BTW,呢隻碟啲歌既歌詞好多「無能為力」…


《Dear U》

同《Urban Emotions》入面cut《酩酊天使》一樣都係獻俾朋友,個人覺得呢首《Dear U》情感動人好多…
《春天》

係呢首歌(和《am/pm》呢隻碟)令我留意有個製作人叫常石磊,我異常buy佢有份製作既cut喎,成隻碟我最愛就係《春天》,聽得啲聲嘶力竭show唱功既歌多,聽呢啲中慢版輕柔點既情歌,感覺煥然一新(這就是春天的感覺?﹗)﹗呢首野至08演唱會後常常成為我手機的鈴聲~~~沒有你的想法,我的春天已毀滅~~~呀,最近常生仲喺二彎娜新碟度合唱了一曲呢﹗

《過雲雨》

我幾時先識彈呢首歌呢?﹗umum,我要加油了~ (我是太愛08演唱會的吧﹗總是貼這個live的版本…)

《絕頂愛情》

和爸爸的合唱~張爸爸的歌喉也很不賴啊﹗幾時有機會一齊出嚟合唱吓呢?﹗很喜歡詞中父子二人談天說地既感覺,應該…唔係去酒吧頹傾那種吧﹗﹗﹗?

《迷失表參道》

係呀,又係08年個演唱會,但我真係覺得好型喎… 超喜歡呢個opening扮行天橋咁出嚟擺pose(佢老哥跳舞唔掂呀…)同埋套紅色衫…型爆﹗(太花痴了…)

《Deja Vu》

基本上我覺得《Urban Emotions》除了封套和內頁啲相影得靚之外係可以skip的。這首係credit to Jerald & His Dad,我喜歡這首曲子的旋律~(side cut病又發作了…無晒至hit拎獎啲歌…哈哈)

《披星戴月》

Credit to Christopher Chak,好喜歡首曲,啲詞有點《愛得太遲》既feel…哈。

********************************************************
繼續期待…年初一…年初一…年初一…哈哈哈…(21/11/11後按:好啦,看後報告:張敬hins~軒動心弦演唱會)

另外的:
張敬hins《感情.生活》~80年代情意結
Urban Emotions~張敬hins
口味唔狹隘.一齊選十大   (大賣但唔係我飛佛的《酷愛》)
張敬軒《笑忘書》


演唱會祟拜文:
《酷愛張敬hins演唱會2008》~ (2008)
張敬hins~軒動心弦演唱會 (2010)
張敬hins~軒動心弦演唱會~馬交站 (2011)
3日兩場以歌會友:張敬hins和蘇永康演唱會 (2011)

12 則留言:

  1. 我又嚟坐梳化啦。MY WAY係百聽不厭的,點解佢唔再R&B呀我又鍾意「斷點」、「遇見神」、「笑忘書」...話時話,我幾唔鍾意「酷愛」(旋律老土)同BLESSING(旋律失控)的說...唔好打我呀。

    3rd Feb 2010 21:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. my way喺我差不多畢業,正為前途迷失時出街,注定我會超級鐘意啦~
      其實我好鐘意佢啲r&b野…嗌晒adlib晒咁,不過太少商業野又無得生存…我口味小眾呀…
      blessing其實我麻麻,我鐘意《遇見神》多啲~
      主打係我多數鐘意side cut,無打過上台既,所以08演唱會時佢老哥唱《春天》我勁驚喜呀﹗

      22nd Feb 2010 13:20 PM

      刪除
  2. 據聞dear u係獻畀佢過世既阿姨而寫架~所以會感人d。酩酊天使就係寫佢同jc友情。

    老實講,零八演唱會後,佢真係升左lv架~因為佢演唱現場既感染力,比cd真係大好多好多,好多位你會感覺到佢不知不覺大個仔好有舞台魅力。

    話咁快,十日咋~話咁快就到哩~呵呵呵~唔知今次佢又跳d乜舞同著乜衫呢~佢著西裝slim cut真係十個正~(噢,太花痴,都係閃開下~XD)

    4th Feb 2010 00:44 AM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 花痴同好~~握手﹗~
      酩酊天使我覺得寫得好白,可能我鐘意subtle啲既情感啦,我好怕啲歌詞寫到有點驚死你唔明咁…
      08年睇住個mirror ball吊住咪落嚟跟住唱《騷靈情歌》,成個畫面勁impress囉…所以同事說今次個show點都要去睇,我梗係癲埋一份啦﹗
      佢跳既舞…老實說…仍然係得啖笑架…係《相對論》啲fing布幾有型咁…都係嗰句囉:跳得好過鄭聶風少少囉…哈哈…

      22nd Feb 2010 13:24 PM

      刪除
  3. 點播兩座位跑車唔該

    4th Feb 2010 00:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢首歌好似好少公開唱喎﹗

      22nd Feb 2010 13:25 PM

      刪除
  4. 我買左年30晚。:-)

    4th Feb 2010 01:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇之前超期待…
      睇完又超回味~~~

      22nd Feb 2010 13:26 PM

      刪除
  5. 每首都係唱K必唱!!!但最後..都變左聽....

    4th Feb 2010 09:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都係咁…
      試過唱通宵k跟住開始頂唔順,就點晒成個關淑怡演唱會出嚟睇…

      22nd Feb 2010 13:27 PM

      刪除
  6. 聼王菀之的“扔火柴的女孩“時居然令我想到軒爸的《絕頂愛情》,一樣有老歌,一點jazz的感覺。
    演唱會的《迷失表參道》真是型到爆。 《遇見神》覺得如何?

    4th Feb 2010 23:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《絕頂愛情》串埋《扔火柴的女孩》都幾啱feel喎,我又無咁諗過…
      《迷失表參道》個開場真係好有型,加之張先生跳舞不行,扮吓型咁行出嚟咪好地地囉~~~
      《遇見神》和《blessing》我係比較鐘意《遇見神》…唔知呢,《blessing》尾算我覺得好像有點嗌到癲咗咁…

      22nd Feb 2010 13:29 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD