2010/04/25

黃土地之歌

來為《風火水土》系列埋尾先~土…其實我諗住貼地方名既歌架咋…sorry,係取巧既﹗哈哈…(10/11/11:唉呀﹗搵唔到千fa的version喎﹗)

先嚟本人既飛佛《魂斷威尼斯》…



(我又再次不知click了keyboard甚麼鍵攪到page back了﹗好在只貼了一首歌…囧)

umum,《makeup》這張碟初初出街時係被評封面和碟名求其,但碟內既歌我覺得滿不錯喎﹗plug既《飛女正傳》不用說啦,side track《民間傳奇》講公主嫁平民幾sweet吓(類近既有後來既《花與愛麗斯》),仲有本人既飛佛《藍與黑》…其實啲歌名用既戲我都無睇過﹗哈,但很喜歡《魂斷威尼斯》結尾既一段浪潮聲,好像要將所有煩惱都沖走佢,好refreshing吓﹗正…

又是意大利了(雖然睇波我是支持意粉隊…哈哈…)。都係因為呢首歌我先知嘆息橋之所以叫嘆息橋既原因…嘩,linkup了一個咁既故事﹗anyway,詞很湊美,旋律又動人,I like it就是了。

鏡頭一轉去了日本。想話《酷愛》雖然好紅,但我始終buy《迷失表參道》多啲,酷好多喎﹗08演唱會個opening何其型爆呀﹗

其實我想貼《日落大道》…不過連土豆都無喎﹗算啦,《Be my Valentine》都好過無…上野新宿經涉谷轉車度代官上街裡…背JR站名呀﹗當年張碟個包裝入面仲有張去代官山既車飛送,對當年未去過日本既我來說簡直係未出發先興奮呢﹗

整番首真係以日本地方命名既歌先。呢首野二人唱得幾好聽,又夠sweet咁。係啲歌詞「無奈我得不到被邀請」怪啲囉…

其實本來我想貼《長城》,不過個人比較喜歡《大地》~以前純粹覺得呢幾個BAND友幾有型咁,後來先知原來啲歌詞係對應當時發生既事,啊﹗原來係咁﹗

細個時我好唔明點解皇后係大道,仲要有中、西、東三條,但英皇就只有一條而家不是大道喎,點解老婆仲勁過老公既?﹗啊,應該係女皇而不是叫皇后呀…當年啲師爺翻譯真係…umum…

繼續香港。想說洪小弟聲線真的不錯(特別係對照同期既威利人陳…),但個image未免太小男生了…呢啲台灣就得…香港唔work架﹗睇師兄關kenny就知啦,even佢走去搽油著白背心扮車房仔(向車房仔老祖宗陳小東取經嗎?)都唔work喎﹗小白加油呀﹗

黃金廣場外分手,在時代門外再聚﹗當年黃金有無印,又有red wing專門店(我喺外面行完又行睇完又睇,睇夠咪走囉…千幾蚊,當年既我又邊買得起﹗),樓上仲有比殺克,放學食下午茶行街必到,玩完睇完先慢慢去補習(係,就係幫襯啲補習天王…囧…)…我的快樂時代呀﹗~~~~~

點解Beyond那後我唔貼《長城》呢?係有原因架﹗留番俾謝lemon先生嘛。「長城化作世界名勝同樣也是長城」咁正既名句,一定要post啦﹗哈哈哈…

*******************************************************
齊章的風火水土系列:

6 則留言:

  1. 原來係講地方名,咁我要賣吓廣告先:
    http://kindaichihajime.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2159470

    25th Apr 2010 23:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗我係呃文的﹗哈哈…

      7th May 2010 18:12 PM

      刪除
  2. 鄭融好似有首東京百貨. 李克勤有情非首爾.

    (我竟然搭到訕)


    26th Apr 2010 09:01 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對﹗u…呀…(咁都俾我tag到容天后既《你說得對》﹗哈哈…)

      7th May 2010 18:13 PM

      刪除
  3. Mr. 《森林》吼唔吼?

    27th Apr 2010 11:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這首都唔錯,同埋我鐘意《感動》
      不過…其實我鐘意rubberband多啲,鐘意佢地啲曲風和tim lui啲詞…太rock我覺得好嘈…哈…

      7th May 2010 18:14 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD