2010/06/28

閒話app常之愛瘋apps飛佛

 
 實在《閒話app常》真係可以做專欄名喎﹗卡卡卡…

這一個是我今期no.1飛佛呀~ 

舊版本coin dozer已經讓我玩到瘋,kill time一流,推金幣之餘再推special coins和儲treats,儲夠就有特別effect咁。某日見到有呢個曲奇版,其實玩法完全一樣換湯不換藥,但金幣變成曲奇係可愛了一萬倍 ﹗special coins變了古古力餅,treats變成冬甩、cupcake、古古力等…越玩越肚餓﹗本來我是乖乖地等新曲奇/金幣既,同事告訴我原來改日期會令個 app自動俾多40個我…嘩﹗嘩﹗嘩﹗已經儲咗兩個special effects啦﹗我要繼續努力﹗

同時,我忽然好想吃chips ahoy,呢個game係咪chips ahoy crossover既呢?﹗

小的最愛玩呢啲無乜故事性但求玩玩玩既game,也是一個等車一流既game,就係每個圈度推推推,推埋4粒以上同色既就會消失,推走該關require 既粒數就過關,長玩長有,我最耐玩到去7x關,真係好想知爆機係幾多關囉…但upgrade ios4之後此game crash了…囧﹗好失望啊﹗快诃整好可以嗎?我等你啊~~~~~~


ibooks我覺得絕對係ios4既一個驚喜。之前都有dl過kindle,不過佢既書大部份都要俾錢,俾錢既話我都係prefer買本實實在在既 書揭…之段就一路無開過個app。upgrade完ios4見到ibooks就dl嚟睇吓…哈哈哈﹗見有很多免費既書…貪小便宜如我即刻雙眼發光啦﹗下載了一大堆書來看,最奇既係英文書以外竟然有一大堆我國名著…我…講咗x年…終於都開始睇《紅樓夢》啦﹗哈哈

不過呢,揭書時個靈敏度都始終係kindle勝一籌,暫時而言。

唉瘋既神奇之處係可以裝app,而啲app既神奇之處係無限可能,部機可以用嚟玩遊戲,又可以做正經野…如查字典,中外乜國語言免費付費既都有,上圖這個 kotota係我最常用既,有時個袋太重就懶得拎字典機,都夠頂吓的,免費野來說已經出乎期望啦。當然,用法、例句方面係無乜既…要不就拎番部字典機…要不就俾買《大辭林》囉…

基於我係用愛朴,於是plurk、fb、微博、開飯、衝廁(呢個都幾偉大的說﹗)等等都要等有wifi先用得, 於是小的最愛留意有乜app係可以offline用…如上圖這個巴士小巴路線分享app,佢最偉大之處就係可以offline search巴士路線﹗係offline呀﹗對於我這種明明路痴又死要搭巴士既人來說實在太偉大,對住該路線既list數字幾多個站落車就包無落錯車了~~~~~

online有埋地圖,仲好用﹗呀,難道我真係要出部愛瘋嗎?

*******************************************************
這篇文出師不利,先前打了兩次都死掉,希望今次無事啦﹗
(啦啦啦,今次我有save低草稿架啦…嗚…)
 
btw,閒話app常這個題目可以當不定期連載常來呃文呢﹗卡卡卡…

閒話app常~愛瘋影相apps
閒話app常~3:開店デパート日記、ゲーム発展国++

2 則留言:

  1. 最近我玩angry birds 都幾開心架.

    不過我upgrade 完個os 之後, 所有scheduler 都唔見晒呀!我而家靠佢黎記約0左咩人, 同咩人生日架嘛!

    我發現0左如果玩lite 版, 跟住覺得好玩dl 個俾錢版, 過0左d 關要重新俾過架. 我知你唔俾錢dl 遊戲, 但我玩0左幾個十元以下的遊戲都幾好玩架.


    1st Jul 2010 23:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ANGRY BIRDS我…唔…太…知…佢…做…乜…哈哈﹗
      個os咁大件?我都有friend係咁呀,部機自己無啦啦初始化…(佢仲要係電話喎﹗成個call list無咗﹗),跟住隔幾日又返番嚟,勁奇怪…。我啲資料就無事,係有啲game crash咗…好唔開心…
      我只係俾錢dl過bejeweledblitz…太啦啦3蚊美金架﹗無計啦,我喺fb度玩到上晒癮…
      我心思思買monopoly嚟玩…4蚊…大手筆呢…

      6th Jul 2010 13:22 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD