2010/07/15

[港劇]《壹號皇庭》I-V

經典台攪緊《我們的陳秀雯》,於是因緣際會又睇番《壹號皇庭》…一發不可收拾即刻去搵碟睇,而家我睇到第三輯了﹗

關於呢套劇恕恕唸要分兩PART,分番以前和今次翻看的呢…

以前…

第一和第二輯係深夜播,首播時沒有看。只有後來重播時斷斷續續的看,記憶中之前好似沒有以律師為主線的戲吧?有一水很喜歡扮佢地係又OBJECTION唔係又OBJECTION,好有型的說~

同埋呢,細個時睇完有一刻真係好恨做律師(如果呢個"恨"得認真啲就好啦…umum),即係呢…典解劇中人好似唔多使做野…上庭講幾句野問幾句問題就收工,收工唔係去酒吧吹水就係揸住架靚車周街行,跟住屋企又鬼咁大喎…

而家…

今次係一集連住一集一輯連住一輯咁睇,於是感覺和以前就大為不同了…
  • 見律師"objection, 法官大人objection"我邊睇邊估法官大人會話反對有效定無效,估得幾中架﹗同埋會估陪審團判被告罪名成唔名立,幾好玩的~(law好貴呢…不過我對這方面可真是有興趣的…哈)
  • 我想問呢,律師結案陳詞時係咪真係要「本案係一宗_____ (例:兇殘、令人髮指、痛心疾首…)既_____案(例:兇殺、強姦)」…定係檢察官結案陳詞一定係咁講既呢…
  • 同埋我又想問,回歸前雖然話慢慢中文化,但唔係話都係要講英文既嘛?(電視劇總不成套英文吧?﹗)
  • 咁多位女角,陳秀雯係最有型(細個時我以為檢察官真係一個官…),講野抑揚頓挫高低有致,如果被個咁既律師問我問題怕且想唔怯都唔得。能同佢一較高下既就係劉美娟啦,另外阿江李頌雲女士(蘇杏璇)都好有台型吓。鄭天后就多懶音咗少少…王天后把聲好柔弱,不過個cool樣夠殺嘛,最唔夠強硬係陳梅馨囉…(後期陳芷菁和陳慧珊都好有型的…不過我未睇到嘛…)
  • 睇番啲男角就…哈哈哈﹗歐陽波比哥哥由第一輯好多頭髮變咗第三輯…已經…oh。陶大宇做師爺仔真係好型吓…又一度令我覺得做律師樓好他條的…蘇永康好似無乜存在感…不過佢啲女友次次都係天后級,跟住下一輯時都因不同理由跟佬走而飛佢…好慘…。
  • 又因為我係連住睇,於是見啲案件好duplicate。輯輯例有殺人(﹗)、強姦(個男同個女係識既…於是就有爭議位啦…)、神神化化野(次次都係咁啱殺咗人…)。而最攪笑既係,幾位主角有親啲姨媽姑姐粉墨粒場,佢地一定同件案有關…
  • 啲人腳都好duplicate,黎視帝就做咗兩輯犯,跟住有人上輯做精神病人下輯做醫生,又黎宣姨做咗兩輯犯喎都﹗跟住有人上輯做犯下輯做法庭秘書。我最接受唔到…係吳國敬喺頭一輯做犯,第三輯做律師喎﹗
  • 阿江李頌雲女士好似次次都係同熟人打官司…仲有兩次係同佢個仔打添﹗實在我覺得佢對仔女一個叫江承宇一個叫江承宙好有型。
  • 其實當年我覺得阿宇好有型架…哈哈。
  • 也許係深夜播關係…好多粗口…又仆_、又hum_ _咁…跟住幾個主角你串我我串你時又煙又酒,啲內容都幾衰格…啊…但睇落又唔覺奇怪架喎…而家啲劇講多句粗啲既對白都被人投訴爆啦﹗
  • 又因為第一、二輯係單元劇,所以只有少少感情線,法庭戲佔6成以上時間,比起而家得頭幾集關個職業事,跟住就要三角戀既專業/紀律部隊劇…真係舒服好多囉…
  • 睇番頭一兩輯好好笑,阿丁柔(陳秀雯)啲suit唔係大紅就大紫,乜當年啲律師著到咁sharp既咩?個頭又成日唔連戲喎﹗啲裙又短到爆,真係驚佢走光呀﹗第二輯轉番黑白灰suit就順眼晒啦﹗
  • 我記得9字中期好流行宣萱身上既有belt suit(小的仲整咗套俾barbie的說…XDDDDD)…小的當年成日幻想大個返工著住呢啲衫喺中環度遊走(仲要喺老蘭下面間馬莎個十字街口倚欄杆仰望長空…)…卒之…係返過要著suit既工既…不過一陣咁大把…同埋我係未試過喺中環返工囉﹗
  • 睇番啲主角由第一輯用大哥大,到第三輯用摺龜…嘩﹗好似睇番手電發展史咁…(2000、2係用nokia 8250咁既)…真係唔睇都差啲唔記得曾經有個年代係用call機,而且無message顯示,要打上台仲要對pw先知乜水乜事call你既﹗
  • 見到皇冠…啊…those old good days...

好了…仲有兩輯半…我要繼續努力了。~

壹號皇庭@維基

6 則留言:

  1. (1)律師結案陳詞時係咪真係要「本案係一宗_____ (例:兇殘、令人髮指、痛心疾首…)既_____案(例:兇殺、強姦)」…定係檢察官結案陳詞一定係咁講既呢…<-檢控官,檢控官代表政府告人(刑事案),如果民事,兩邊也是律師。

    (2)回歸前雖然話慢慢中文化,但唔係話都係要講英文既嘛?<-審案前需要先決定單案用中文定用英文審。又聽講話如果係誹謗,案中的文字如果係中文,都要譯成英文,用英文來審,即使法官、律師都識中文。

    15th Jul 2010 23:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道檢察官是為政府打官司呀(如果睇完三輯都唔知真係死得…)
      即係呢,我想知上庭做結案陳詞係咪一定呢SET STANDARD既FORMAT,次次都係咁既開頭和STRUCTURE讓我覺得個編劇有啲HEA囉~

      20th Jul 2010 13:51 PM

      刪除
    2. 我估唔一定呢個結構,但絕對係無咁煽情XDDD

      22nd Jul 2010 20:37 PM

      刪除
    3. 連住嚟睇既關係…覺得啲case好回帶,跟住啲結案陳詞阿編劇越寫越似樣…開始有點hea既感覺…
      難怪第4,5輯放在黃金時後播後要狂加感情戲塞時間了…

      25th Jul 2010 20:50 PM

      刪除
  2. 第五輯少了好多人,特別是丁柔,讓我很接受不了,這套劇前面的看了幾遍,就是第五輯遲遲不願看完。。

    20th Jul 2010 09:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 丁柔係ICON…佢和余在春一凹一凸,好合襯的…
      拍第五輯時陳秀雯過咗亞記拍《再見艷陽天》吧?﹗所以唯有加一大人入去攪三角戀啦…

      20th Jul 2010 13:52 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD