2010/08/29

【小熊人擂台賽】4:夜空

看到這個題目我第一時間就想到SMAP這首《夜空ノムコウ》

基於屋企望到墳場,加上睇埋啲鬼故、香港十大奇案《雨夜屠夫》、《紙盒藏屍》呀咁, 小時候我是十分怕黑,怕到要父母陪,要不就是聽收音機瞓…

大個啲就喜歡夜晚,白天總是在忙,晚上終於可以靜下來休息放鬆吓咁。最緊要係…盛夏時候白天熱得要命,夜晚氣溫降了一點,感覺無咁焗促囉~

回說開首貼既一首《夜空ノムコウ》…係我望到今次題目後即刻諗到既(我在堅持篇篇文都要貼歌﹗哈哈),好喜歡詞中一句:「夜空のむこうには もう明日が待っている」黑夜可以好陰深恐怖,但掉轉頭諗吓望住每天繁星,隨著黑夜而來就係新的一天,好正面喎﹗

夜空總會聯想到滿天繁星吧~其實我沒看過以此曲為主題曲既電影《命》,只看過故事大綱,大概說女主角丈夫患絕症,此時自己懷孕,一個生命將要離去同事自己又將帶來一個新生命咁。之後再聽這首《Wishing on the same star》倍覺感人,無助的時候向星許願,我都有試過呢…

其實我都沒看過日劇版的《花樣男子》(只因為有斗真而看了第二輯第一集…XDDDD),但有次偶爾聽到此劇主題曲《プラネタリウム》(好難記既片假名﹗),一聽就愛上了,好鐘意喺「花火がぱっと開く」之後就有一聲煙火發放「bang」的一聲,好有畫面的說,夜空除了有星星、流星,仲有花火喎﹗另外就係個封面,愛妹坐喺公園啲架上面望住星空,拍得好靚又配合首歌的說~

好像講星星多過夜空?﹗um…不知何解我覺得夜空就要有星星咁囉~

6 則留言:

  1. 我都覺得夜空應該要有很多星星!!

    29th Aug 2010 20:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有星星的夜空太寂寞啦…

      19th Oct 2010 12:54 PM

      刪除
  2. 《プラネタリウム》香港都有得唱呀, 我唱過超過十幾次了....

    你跟makoto 一樣, 也是想到smap.... 其實我也想到的, 哈!

    29th Aug 2010 23:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. smap那首係第一首讓我覺得好聽既smap歌…哈…
      《プラネタリウム》好似係見你唱完我先知原來有得唱…又實在太喜歡中間ba一聲既煙花聲響…

      19th Oct 2010 12:55 PM

      刪除
  3. [プラネタリウム]好難記, 都係變返英文好記好多. 唔少人都會因為題目而諗到SMAP 《夜空ノムコウ》

    2nd Sep 2010 13:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無記架,睇字幕,有時跟唔切咪lur過佢…同行k友識唔識日文好都唔會理我唱得啱唔啱架啦,同埋點日文歌好多時係大家廁所位來的…哈﹗
      smap那首太經典,好難忘記的~

      19th Oct 2010 12:57 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD