2010/12/06

【小熊人擂台賽】18:我最喜愛的劇集

劇集既文以前都寫落唔少,不好意思翻炒嘛,咁卒之俾我諗到以下呢個分類法…

職業﹗哈哈哈﹗小時候好多時都係睇完一套劇就好想做劇中人既職業架嘛﹗雖然最後無一套成真就是了…篤…

***********************************************
海關~緝私群英
原來海關除了掃呃稱和老翻仲要去掃毒同埋做臥底架囉…好危險啊…btw,最近見到海關北角新總部…呀﹗如果佢請人就好了…

警察~刑事偵輯檔案1-3

注意係第一至三輯喎﹗大勇和義仔啊﹗第四輯呀徐飛好難受…簡直係成個collection畫蛇添足架囉﹗(最近我覺得《CIB情報科》滿不錯的說﹗~)

消防~烈火雄心1-2

我熱愛既原因不用說吧?﹗注意係第一至二輯喎﹗

廉署~廉政行動

呢個政府部門曾幾何時我都好恨做架﹗不過睇完古黑子既《廉政追緝令》之後發現原來有體測﹗Well,其實ICAC我最愛係《雷洛傳》…哈哈﹗但佢唔係一套劇…呀…想話《廉政行動》每個SERIES都好緊湊,真人真事唔驚TBB又亂作嘛﹗Btw,見到ICAC新總部我又好恨做啦…

懲教~人在邊緣

有人知道有這麼一套劇嘛?這套主打係黎天王演古惑仔…中學時夜晚翻播真係覺得佢好有型呢﹗囧﹗呀…其實做懲教既係劉青雲…真係唔睇都唔合原來90年代初仲有打籐﹗Btw,當年阿醒哥個金毛郁好好笑…同埋睇呢套劇我先知「孟加拉」可以當粗口…囧

公務員~包青天

注意係原始版台灣金超群那個版本喎﹗後來喺亞記個version和無記狄龍個版本都尤有不及呢…

國家情報員~狗與狼的時間

這可說是第一部我會追到忍唔住一集一集又一集咁睇…你知啦,韓劇通常都係喊苦喊忽咁架嘛,難得呢部剛陽又夠明快,無乜位俾我fwd的說…

皇室人員~金枝慾孽

呢個category都俾我整到出嚟勁呢﹗卡卡卡…實在呢一部劇從造型故仔到對白都係近年難得既佳作(TBB史單特既野…你知啦,好野難求呀﹗),除了如妃好戲,其實應該俾番個credit阿皇后陳秀珠,佢個綿裡藏針mode幾鬼得人驚呀﹗

廚師~闔府統請

主打係我好熱愛劉家輝和陳秀珠在鬥氣~同埋一句「食得又瞓得,我係OK德」囉~

特技人~今生無悔

(小聲說:睇完呢部劇差啲動搖了當年我對郭先生既熱愛耶…真係好英偉架黎天王個角色…)

律師~壹號皇庭

這套劇曾幾何時令我想做律師﹗但後來我發現原來自己英文好爛…無啦…無得成日走去食飯…放工又去飲酒…無啦…我人生都無啦…

醫生~ER

我真係好少追美劇的說,好難得有一部咁囉…同埋當年既佐治古尼係好靚仔﹗

物流~鐵血保鏢

添哥呢兩年啲劇HIT到爆,但我獨愛這一部,記得當年馬小生好似有拎我最喜愛的角色的說。另,主題曲好好聽~

偵探~金田一少年事件簿

差啲唔記得原來我寫過剛哥既文添﹗本著我鐘意睇警匪片和《包青天》呢啲查案野,金田一又點會放過呢﹗但其實,光一既《銀狼》都好好睇的說…篤…

Marketing~前男友

如果我無記錯,劇中廣末係做agency的,而剛哥就係百貨公司超市部既人員,同廣末合作攪唔同既promotion…睇既時候真係好希望可以搵到呢啲工呢…篤…

街頭出氣袋~沒有天使的街角

哈哈哈哈﹗我夾硬要擺番呢部我最愛既光一王子既劇咁解囉…呢個job唔知日本仲興唔興呢而家?

教授武術~射、神、倚三步曲

注意,係黃日華、翁美玲既《射鵰》,古天樂、李若彤既《神鵰》,馬景濤、葉童、周海媚既《倚天》,不要問點解,不要challenge我…

鋼琴老師~悠長假期

呢部係《阿信》以外,真正令我沉醉在日劇世界既一度門。(好正經…)WELL,阿野獸真二真係好靚仔架﹗(開始花痴番了﹗)

船務~唯愛

不好意思說:套劇老套但我真係覺得好好睇…

單車業務~Summer Snow

不好意思說:呢套啲劇情有啲老套既其實,但純純既愛情劇又睇得人好舒服喎﹗只是最後個悲劇結局就令喊到傻囉…

中學生~京華春夢

阿姐一開始係紮孖辮既中學生喎﹗卡卡卡卡…這個講禮教吃人既故仔又係有啲老套…但我又覺得好好睇喎﹗

大學生~ 惡魔在身邊 (台版)

其實個故仔係好老掉牙(sorry,又講呢句)…但小美真係好靚仔喎…(呢套劇唔係睇靚仔又睇乜呢…)

鬼~大鬧廣昌隆

做鬼做到我睇完回味又回味,好難得架~!
*****************************************************
Yeah﹗終於完成了﹗

4 則留言:

  1. 我覺得 "大鬧廣昌隆" 最殺食的唔係周海媚, 反而係梅姐首 "抱緊眼前人", 呵呵 !!!

    6th Dec 2010 10:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 首歌殺食之餘不少得當年勁slim和靚仔既何超老公呢…

      31st Dec 2010 09:53 AM

      刪除
  2. 其實也可以做《職業王喜》

    9th Dec 2010 16:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢連水務都演埋啦…
      有無劇講渠務署既呢…XDDDD

      31st Dec 2010 09:57 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD