2010/12/16

突然懷舊之張智霖篇


無呀,mp3 loop到張生既歌度,咪順手賦文一番咁~(反正我都寫過一餐囉~)

呢首同王太既合唱都可算係合唱既經典,不過我鐘意《片片楓葉情》多啲,btw,原來王太英文名叫Maple,不知係咪因為呢個名所以歌名改做《楓葉情》呢?

又btw,當年王太同張生個唱腔都好大戲feel(王太好似係名伶既女嚟的…),而家聽番好攪笑耶…

講起飛圖…其實我好鐘意由蔣志光和他的朋友們合唱既《舊朋友》…地長久,天擁有,願有知己暖心頭…


上面那首啲情情愛愛過去式嚟的了。well,呢首《我也喜歡你》先係現在式嘛﹗well,當年u2個廣告「I love U2, I want U2...呀吓~~~」可是很經典的,張生張太少有合演廣告喎﹗(其實我鐘意之前一set劉青雲和楊Charlie既多啲…)…。首歌你管竟然無…太過份了~

btw,U2而家係咪無架啦?﹗曾幾何時小的勁熱愛的說…以前啲舖係一定要一邊U2一邊芝易遷架嘛…篤…


唔知大家識唔識呢首《願每一分鐘都願能見你》呢?﹗(好長的一個歌名…)…話說《天地男兒》時張生出了隻精選,無啦啦俾我發現了碟入面有一首這樣的歌…嘩﹗好好聽﹗又話說到《十月初五的月光》時張生無啦啦hit番,又無啦啦開了個concert,又竟然無啦啦有唱番呢首歌喎﹗


《如此這般想你》…um…點解我咁記得這首歌呢…因為入面mention了《挪威的森林》,而當年有同學竟然係拎住呢本書在看…讓我覺得這件事很有style,同時也令我覺得這首歌很有style(講真又真係無《逗我開心吧》、《多謝關心》那些咁公式喎,仲多一分情深添~)

但歌聽咗咁多年,我都未睇《挪威的森林》喎﹗(當年我地係用呢個書名嚟形容啲無清除加拿大毛毛既老師…哈哈…)((27/10/11後按:看了電影都算睇過呀呵?﹗哈哈))


難得糊塗》係94年《射鵰》既插曲,主題曲《絕世絕招》不知何解同吳倩蓮合唱…當中一句「射鵰射獅射虎」俾我等笑咗好耐(都幾方向歌的呢首野…),但首插曲就相當不賴,幾有舊版《東邪西毒》首歌《一生有意義》啲feel…不過套劇就…哈哈哈﹗咪提啦…好得人驚吓…


啊,當年《天地男兒》睇到好把幾火的…我一心睇古先生的嘛,點知條感情線飛晒去張生和松松姐姐度…囧﹗但呢首插曲《怎會如此》係相當不錯的…


(土豆好強大﹗)呢首《猶豫》我覺得好型格吓,印象中張生快歌我只記得首《黑色誘惑》…仲要唔記得點唱了…但呢首《猶豫》一聽就熱愛上了…


《別要我放棄》我無記錯應該係9字中期唔知邊套古惑仔片(《金榜提名》?《洪興十三妹》?唔記得啦…)既插曲,套戲睇完就無印象了…但好記得首歌~


出古惑…哈哈﹗首歌其實係陳百強既,但我實在太愛這首了…連翻唱版都照殺了…時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶~~~~~如果我無攪錯,同一個show仲唱了陳小東的《借借你肩膊》的說…


呢隻碟應該係《十月初五的月光》出街大hit後出既,套劇睇到我喊到收唔到聲…嗚…(我懷疑是令我不喜歡馬小生的原因…點解君好唔同初哥哥一齊呀?﹗嗚…)…聽番《祝君好》都覺得有啲黯然神傷…咁聽第二首啦…《愛情已死》和貼出嚟既呢首《十指緊扣》都ok架~~~~

**********************************************
講開又講,佢老哥最近出那隻碟呢…同Hotcha合唱既《情愛現代故事》… 其實…我都覺得不錯架囉…哈哈…

4 則留言:

  1. 《現代愛情故事》好正,好鍾意啲歌詞呀!當年嚟講算幾特別。佢兩個唱腔好懷舊,加埋一齊好有化學作用,好有趣。

    15th Dec 2010 20:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,佢兩個唔知點解唱一首咁現代既歌要用個咁娘既腔口…囧﹗啲歌詞而家聽番都仲未過時呢…

      10th Jan 2011 13:39 PM

      刪除
  2. 你唔講我完全忘了U2…

    18th Dec 2010 00:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家無咗呢個brand啦嘛﹗

      10th Jan 2011 13:39 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD