2010/12/21

[港劇]《囧探查過界》之何謂囧探

話實看此劇前我可是想了很久一個囧的偵探應該係點既呢,但睇落佢地又好正經地查案,最囧都係做埋差人嗰份啫,卒之俾我想到了!嘩哈哈!
  • 最囧梗係喜爺角色和巴士高在《烈火3》詭異地英文名一樣叫Encore,家人又詭異地一樣係周聰和陳秀珠,好在一家四口第4個人由陳奀微變成0靚妹,否則真係勁囧。改名和人腳都費事搞,喜爺睇到劇本時不知有無囧樣呢。。。(話實呢期勁多藝員搭住兩套劇出,乜而家無記無人用嗎?)(阿秀珠姐喺《刑警》做賢妻,呢套做八婆,真係睇到我精神分裂耶…)
  • 其實阿紀Encore又無乜野囧,喜爺啲角色一係heahea輕輕鬆鬆小人物,一係cool爆/好認真咁,今次咪前者好人一個,個故仔又輕輕鬆鬆咁,喜爺話佢拍得舒服,我又何嚐唔係睇得舒服,冇咗某chok樣視帝篤眼篤鼻(跟住的新劇佢就來了)(其實我覺得chok樣視帝個樣仲chok得勁過林lone喎﹗),sorry係咁提《烈3》,即係呢,呢套劇太可怕了,簡直留有陰影!!!
  • 好在冇某胡氏女藝員,唔係真係囧。
  • 我諗囧探係指鍾嘉欣和陳國邦兩隻查案鬼吧?話實又真係估唔到無啦啦一套查案劇會有鬼呢個element,第一吓真係囧了…我tune唔切台耶﹗
  • 阿九孖七神神化化咁,又幾好笑…
  • 阿Linda妹扮0靚模雖然不及在《豬肝補氣》做刁蠻大小姐突破(呢個角色同楚楚可憐常在心差太遠,入型入格得想打佢幾巴),不過睇得佢除了做型外,又真係有有俾心機留意時下少女動作和語氣,不能否認佢把聲確係幾煩,但巴士上狂講電話的少女(師奶嬸嬸)咪又係一樣咁嘈咁煩!
  • 好了,留到而家要講了…其實我想話成套劇最好笑係二少囉﹗(我娘不停咁問:乜佢真係咁大隻架?)見到佢同周聰就諗起《新紮師妹》嘛…阿兜巴昇平時懶型,喺屋企就full晒mask咁真係好鬼攪笑吓喎﹗跟住佢同小虎成日行孖咇…不其然諗起森美…y文…咁一定要有埋劍雄﹗跟住周聰叔就要同修哥(係胡楓那個修哥…)一齊去打刧銀行…嘩哈哈哈…(講起我又想睇,順便溫習一吓個sir字點寫…)
  • 二少可以拍住喜爺和李思捷一齊唱主題曲…佢真係上位了…
  • 見到二少而家成功我都好感動啊﹗又就嚟做老豆添﹗嗚…不過係驚啲劇出得咁密會睇到人想嘔囉…
  • 思捷哥集集都有個紋身喺度,好認真的說,呢吓又諗起《惡男宅急電》阿賀小美個智能紋身…經常消失的…(即係阿小虎蠢蠢的去action,都幾好笑的說…)
  • 據說劇情去到尾係悲悲地喎﹗其實阿昇鬧billy仔話阿joe先係仍親生阿爸我已經忍不住眼濕濕了…嗚…
  • last but not least,轉眼又睇到結局篇,想話八點半要仆返屋企追劇真係好鬼麻煩…其實我都係鐘意煲碟多啲…哈哈…
  • so far我都睇得好開心,不枉我等了成年~哈

好了,報告完畢~

囧探@維基

2 則留言:

  1. 睇到唔知第2定第3集先講linda妹係鬼,我覺得幾surprised,通常無記0的劇第1集就講架啦嘛。然後先至明「查過界」既意思係陰陽界,又ok surprised架喎

    最囧係個結局囉,原來9孖7枝偽警槍係噬魂槍,笑左 :-)

    30th Dec 2010 22:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗好多人睇到原來鍾嘉欣和9孖7係鬼時都囧咗…咁套劇都算係成功呀?﹗大家都做到個劇名既「囧」字…
      雖然係有啲胡鬧,但整體都係笑聲笑聲滿載溫馨,睇得開開心心咁,滿回味的說~

      10th Jan 2011 13:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD