2011/07/08

[港劇]煲劇雜篇:《學警》、《少年四大名捕》、《王老虎搶親》…

其實呢篇文應該叫《熱煲系列6~陳鍵lone篇》…唔好意思…我中招一條龍mode開動了…

好了…數吓呢幾個月煲了乜劇…


少年四大名捕(2008)
進度:全集ko
小的中完《洪武》毒之後友人強烈推介,s4(巴士高換上了林lone)+除紙山+陳山lone,另外仲有林嘉華(仲有駱應均、劉家輝、李詩韻…越數越多﹗),感覺係《學警》+《洪武》,其實個故仔都很《學警》,就係林嘉華重開的神捕司,招攬了林lone和s3做神捕,Um,聽個名我以為套劇係好耐之前,少年嘛﹗點知原來係前3年的出品,幾個人啲外號都好型吓:無情(林lone),顧名思義就係冷酷無情,強項細心觀察,總係能睇通大局指揮若定咁,仲勁到可以制造神兵利器,極級聰明﹗鐵手(馬某明),一腔熱誠但少少有勇無謀,最勁係一雙鐵拳;冷血(唔唱k),深山野獸帶大的,武功高但不通世情,真係冷血的,殺咗人先算;追命(陳鍵lone),喺市集街販帶大,不學無術不過有小聰明咁,絕技係輕功。各人各有長短處,本來係狗咬狗骨的,喺林嘉華的領導和細心培育之下,佢地成為生死與共的好兄弟,就算有啲家族情仇都noproblem,overcome到的。

最爆既係,除紙山又再次係臥底﹗介紹我睇的友人早就睇咗《名捕》,睇《洪武》時話唔怪得除紙山咁駕輕就熟啦﹗噢﹗失覺了。去到最後梗係娘娘地要4人合力去打敗大佬,但打敗後仲以為係話佢地各自同女伴一齊同時繼續為國賣力啦,點知講幾個女仔經歷咁多野之後反而決定離開佢地,然後又出現另一班大佬要對付…有少少慘喎﹗(另,原來套劇去大理取景的…好難得喎﹗)

學警雄心(2005)+學警出更(2007)+學警狙擊(2009)
進度:全集+全集+8集
雖然係夾雜住考試,小的還是努力將頭兩部《學警》吞噬了。基於我無睇過《新紮師兄》(或者睇咗無印象…=P…其實我只對「那ja不怕海龍王」首主題曲有印象)…想話兩部《學警》個mode都超似《烈火雄心》1,個frame都係青寧過程到初出學堂到處撞板,當中經歷愛情、友情、親情各種考驗,同學仔之間由最初狗咬狗骨到變成出生入死的好兄弟,又總係有一個寧寧舍舍寸寸貢的(古天樂vs中大謝lemon高皓正﹗原來高生做足兩套《學警》的﹗);學堂阿sir(danny summer vs 三哥)最初係勁黑面勁衰格,攪到啲學生想投訴佢咁濟,但最後學生終於明白佢既苦心,而呢個阿sir又咁啱會同主角阿媽拍拖喎﹗(又咁啱呢pair都係唔成事,其中一個要死的﹗);攪笑的是,柏翹和阿文出學堂後跟張景峰(陶大宇),佢為了教呢兩個0靚仔攪到受傷,同《烈火》dannysummer因為啲學生衝動出事要去救佢地而受傷,兩位阿sir受傷既方法都係高空墜地…;仲有《烈火》有阿佑(王喜)原來係駱信(秦沛)個仔駱sir(李子雄)細佬,而柏翹就原來係李sir(三哥)﹗有無咁似呀﹗(我係咪又應該整個對照表出嚟呢﹗)

而家再睇,費公主的絕世長頸真係幾…哈哈。而據說令bobo和費公主不和的游水場口…好攪笑…bobo一副游水的泳褲造型,費公主仲係tee恤短褲(據說費公主惜肉如金不肯泳衣上陣嘛…)oh,不過《學警出更》時費公主要死又真係幾傷心的…嗚…呀,我無乜睇唔唱k(阿文)呵?﹗哈哈哈…因為佢條線同除紙山,whichis我覺得佢呢個短頭髮大山婆造型很嚇人,重看時不時想skip咗佢…。(當年看點明明係容天后嘛,不過變成了郭小姐和陶生…)又說,睇番全套《出更》,初初講行beat啲野真係幾似陳醫生和容天后套《神經俠侶》…好在後尾轉咗去講PTU…。另,點解成套戲講柏翹就嚟見board,見到《狙擊》都仲係就嚟見board?

最後一套《狙擊》首播時我看到天哥瓜咗咁上吓就無睇,想話三哥很chok樣呢﹗(雖然還是很有型﹗)江公主做得很自然喎﹗(做翻版妹ok,但同一個mode去做永暘公主就很可怕囉…),梁嘉琪把聲無《洪武》咁得人驚,laughing哥仲未有跡象顯示佢係一個臥底,陳山lone(我唔記得佢劇中既名添…)啲疑似山口組造型很型呢﹗(佢而家仲拍唔拍劇架?),bobo喺劇入面都仲係就嚟見board喎﹗咁其實佢會唔會有得升架?結尾佢仲會死添…究竟佢死之前膊頭有無番一兩粒花花草草咁呢?(這才是我真正留意的看點﹗)

btw,原來王祖藍喺《出更》度做茶餐廳伙計,金剛和林子善在《狙擊》分別做三哥司機和唱k的線人…喺呢個系列到supporting act有so呀﹗係紅啲周邊人唔多覺紅兩個主角喎﹗XDDDD(柏翹好慘呀…阿媽死女友死阿爸死…死到無得好死自己都死埋…嗚…)

衝上雲霄
進度:14集倒
其實出完文就停咗…唔知呢,套劇我唔覺得悶,不過沒有太大動力追落去咁囉…(還是我怕了0靚坤和唱k的英文?)









肝膽崑崙
進度:2
喺我睇完《少年四大名捕》後又有人推介呢部俾我,個mode都幾似《少》的,又係兩個didi跟住個阿sir去行俠仗義,不過阿sir由林嘉華變咗元華(都係華﹗),兩個didi就淨番bobo和唱k(《學警》﹗),女角變咗蓋鳴輝和曹敏莉,睇咗少少,感覺ok(據說bobo中途一度會轉奸…跟住又臨危勒馬咁)。只係我開始攪唔清《大唐雙龍傳》、《血戰軒猿》、《再生緣》、《英雄刀少年》…等古裝劇邊套打邊套了…

(呀…睇張相就知…真係親疏有別呢…)


王老虎搶親
進度:全集ko
我覺得呢套真係勁﹗可能係繼《尋秦記》之後又一套睇親都會笑爆咀的劇,其實很多gag都係好無聊…但我個人都無聊嘛,咪笑到卡卡聲囉。睇完呢套再睇《學警雄心》…oh﹗柏翹、曲sir、彭sir變咗文賓、老虎和枝山,勁有親切感啊~我又回帶:當年我睇《烈火3》一路鬧又要一路睇,應該睇埋830的《王老虎》balance番嘛﹗

勁鐘意一場王家成家人一齊唸《幾分傷心幾分痴》歌詞﹗哈哈哈﹗同埋文賓被fake去前線打仗,套鐵甲戰衣著到佢行都行唔到,要馬前卒枝山扶住佢嚟行,跟住佢地打仗經過的地方有谷祖「林」和陳鍵「峰」…哈哈哈哈﹗癡線架﹗(但我又真係睇得好開心喎﹗)問題:一套咁歡樂的劇點解唔係賀年檔出街既呢?

舊文:[港劇]追電視好忙:自己人+王老虎+烈火3

美人心計
進度:一半


初睇的時候確係為阿心如演既女一號膽顫心驚,佢次次都中啲好兇險既招,但隨住佢次次又會用佢既「美人心計」去化險為夷,我就由初頭的鬆一口氣變成「啊﹗攪掂啦﹗」…well,即是說都知佢一定可以逢凶化吉架啦(我將佢疑似公式劇化?)…well,另外就係我唔捨得見到劉恆(bobo)要死呢…嗚…(不過漢朝啲皇帝短命既多喎…),睇嚟睇去都係睇到劉恆和劉章攻入京城爭做皇帝…我記得19定20集有一幕好攪笑,阿慎兒生咗個女俾莫離帶走咗,首先係無啦啦莫離由抱住個真既bb變成抱住個假到爆的key上去bb係爆笑一,二係有個荒亂間有個士兵認出莫離係呂太后近身,我以為佢會一刀殺咗呢個女人時…佢…佢…竟然係叫莫離跟佢走一齊過生活喎﹗攪gag嘛﹗

更大的gag時,點解慎兒次次遇上啲男人都會有佢bb…跟住佢次次被整死都整佢唔死﹗(連呂太后都殺佢唔死﹗)…佢後尾仲做埋劉恆既妃子,好似係會威脅到吓竇皇后咁囉…佢啲生命力真係強過變變變生命力…

(謎之聲:其實呢部劇我應該可以數到10個和《宮心計》一樣的地方…囧﹗)

盛女的黃金時代
進度:2
劉恆和慎兒耶﹗

《美人心計》後bobo另一套在祖國開播的劇集,竟然係時裝喎﹗(仲要係:都市時尚情感劇)好奇之下睇吓啦,啲場景、衣服都好時尚吓,最娘就係啲人名囉﹗乜野「李好」呀…可唔可以再娘啲呀﹗(呢個係bobo的角色名…囧﹗)…不過我無細心留意故事係發生喺邊個城市,但就拍得幾清新節奏又夠快,睇咗少少都幾舒服。驚喜處有二,一:角色都用唉瘋3…好潮﹗潮過無記永遠的索尼愛納稅啦﹗二:在國內月入一萬是「黃金」級啦﹗

不過始終係配音唔係原聲,令這部劇只得繼續排吓隊…等我掃晒tbb劇啲存貨先啦~(想問呢,套劇本來叫《剩女的黃金時代》,後尾改成《盛女》,關HOCC事的嗎?某次佢俾人問起容天后剩女問題,佢話係豐盛個盛喎﹗)

***************************************************************

想煲的:

宮鎖心玉
其實本來我係想睇呢套,不過偶然發現了《美人心計》有bobo喎(=P)哈。Well,我咁鐘意睇《尋秦記》,梗係要欣賞吓呢部國版穿越劇有得精彩啦,熱播喎﹗而且清裝劇我喜歡嘛…不過想講既係…楊冪妹妹啲睫毛膏用得好狠(《美人心計》也是…遠遠都睇到啲實黑色的眼睫毛。另,呢套劇有郭羨妮(仲話佢喺劇組度搵到男友添)同邵美琪…

(謎之聲:今日我又剛剛lap到bobo既國劇仲有《煙雨斜陽》和《最後的格格》好似幾好睇喎﹗)

雍正皇朝
其實呢套由《鐵血保鏢》時我已經話想睇…碟已買…不過一路都未睇…又說當年的《康熙大帝》我睇嚟睇去都仲睇緊康熙細個…仲有套《一生為奴》講恭親王的都未清,仲仲有套《孝莊秘史》我好想翻兜呢…

睇了兩集,感覺好似幾過癮…排吓隊先…(16/1/12後按:全集已補~)

刑警
又係當年首播時覺得幾過癮…不過都係要排吓隊…

**********************************
以上,再續。

2 則留言:

  1. 離題一下...咁你唔打算煲"真相"了嗎?
    你真係一個根正曲紅既鍵lone fan, 不如直接寫篇blog講佢啦

    9th Jul 2011 21:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《真相》都有興趣的,不過想煲咗《怒火街頭》先…難得陳展鵬可以做主角和做忠…我有興趣架(其實堆supporting act入面我幾欣賞佢的…=P)
      我個中招一條龍無目標一輪…而家有就癲咗咁狂煲…哈哈哈…
      等我煲多幾套先一次過再來個全集讚美文~哈…

      9th Jul 2011 22:05 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD