2011/12/30

[日劇]《11人もいる!》、《鈴木先生》、《セカンドバージン》

三套劇好似風馬牛不相及呀呵?有既有既﹗

是咁的見《家政婦のミタ》hit嘛,咪看一吓,跟住發現另一套《11人もいる!》都唔錯喎,仲係宮藤官九郎添﹗跟住有博友推介惠一爸爸的另一套《鈴木先生》,跟住小的又一條龍龍埋《セカンドバージン》,就係咁囉,我個假期幾有建設性呢﹗嘩哈哈…

唔知係咪《虎與龍》睇得太入腦,宮藤官九郎之後的《流星の絆》呀うぬぼれ刑事》呀唔係唔過癮,但就硬係唔夠過癮…今次抱著平常心去睇,咦,又有驚喜喎﹗啲gag無《虎與龍》(我懶唔copy番個日文名…哈)、《木更津貓眼》咁癲(個人覺得最癲係電影《真夜中の弥次さん喜多さん》…小的睇到嘩嘩聲?唔係呀fa…真係好癡線架天馬行空到…,堅要睇),反而有點《流星の絆》那種攪gag得嚟帶點溫情的(但《流》有殺人事件襯底架喎﹗)…真係笑聲笑聲滿載溫馨…um,我是睇得比看《うぬぼれ刑事》更開心的說…(雖然有長瀨和斗真…)

當我在期待會唔會見番啲宮藤鐵膽如阿部サダヲ、猫背椿(我一度以為後母惠美係佢…)、森下愛子咁,點知睇番個演員表得演叔叔的星野源咋喎,睇番原來後母惠美都有出現喺《うぬぼれ刑事》的,唔怪得硬係好面善…

唔好意思,係咁數添…哈哈哈…

睇番啲音樂一吓講野一吓音樂一吓、劇中劇、每集固定gag(家庭會議和反枱)((呀﹗仲有片尾隻歌))就好開心…哈哈哈,係宮藤啲野啦﹗最攪笑係當你覺得係咁架啦時…呀,忽然又會出奇不爾唔跟formula變一變架啦喎﹗我…咪笑了囉﹗

Um,其實真田家個設定跟《家政婦》阿須田家都幾似,爸爸弱勢於是長子就努力搶起頭家,唔同係真田家有兩個媽媽唔使請家政婦三田囉,真田家好爆地居然可以有八個小朋友,但屋企家餐廳生意又唔係特別好喎﹗阿爸做攝影師但又無乜生意,於是阿大仔一男(神木隆之介)就要去做兼職幫補家計,本來佢係做啲好正經既派報紙和油站,做做吓為了想要多啲錢竟然去做gay bar,更攪笑係佢做緊野的的時候阿爸居然來影相﹗哈哈哈﹗笑死我了﹗睇博評大家都說神木didi好似不太放得開,唔係喎,一男認真嘛,佢一臉認真地O住個咀更攪笑喎﹗又說,我一度將佢同《流星》入面童年功一齊藤隆成掉轉咗,仲諗緊佢幾年前都仲演緊小學生,無理由一下子變高中生架…啊…我攪錯咗,《探偵學園Q》那個(但我無睇過呢套喎﹗)又講,那一水啲小朋友…神木隆之介啦志田未來、三浦春馬呀咁都大個啦…嗚…我的青春小鳥一去不復來了…

咁個故事都係好合理化公式地每集家庭裡有一個人有問題,之後就大家去幫佢解決,再穿插那個唔知係外公定外婆的小兔、班主任等等,於是每次開家族會議是才悟數親人都唔同…哈…

講起呢位小朋友,原來維基說03年宮藤的《ぼくの魔法使い》(無睇過唔知係乜)神木有份演過,跟住當時一歲既才悟( 加藤清史郎)都有演喎﹗宮藤是特登搵番佢兩兄弟嗎?阿清史郎didi個樣有啲似柏林仔耶﹗Cute cute地少少老積但又不失童真(《家政婦》裡的四妹也不錯看…),佢一時可以童言無忌地爆幽靈惠美的說話出來嚇大家一跳,一時又笑騎騎的伸出雙手去摸人家個胸…唉啊﹗好衰呀﹗但又好得意喎﹗睇佢同廣末涼粉的互動就好好笑…雖然說才悟係唯一一個唔係幽靈媽媽惠美生的,但睇落佢地都幾有母子相喎﹗

暫時睇到第七集,每集講吓道理得嚟又不失攪笑,感覺還真不錯,希望之後一路如是最好再有啲驚喜﹗噢耶~

Btw,報復和責任tee之後仲會唔會有其他tee?我諗起《虎與龍》入面龍二啲攞你命三千設計呢…哈

維基
***************************************************************
嘻嘻,我諗我有少少中了長谷川哥哥的毒(無計啦,17皇兄無劇上丫嘛…,我翻煲佢啲劇煲到連悶爆的《ID精英》都殺埋啦…我唔想睇《烈火雄心3》喎﹗)Anyway,就因為咁,於是就找來博友推介的《鈴木先生》來看…

當我見啲卡士除了男主角外無個識之後,竟然發現《告白》的少年A和B(哈,我up唔出出佢地個名架啦…),上面提過的齊藤隆成都有份演﹗睇完《唯愛》後阿齊藤didi士別幾年,樣無乜點變喎﹗但大唔透的樣子會唔會阻礙發展呢?(呢個時候我諗起我最敬愛的童星馮志豐 ,我覺得阿齊藤didi有啲似馮志豐的…)…小時候主角童年大個做二打六真係幾慘既…又講,阿神木隆之介有點Tacky feel…不過佢喺套劇度要整個老土髮型出嚟,唔知gel(chok)到行時又會點呢…

呀,講番套劇,維基說係該時段95年以來最低收視的啊(2.x%又真係幾慘),但奇怪地dvd推出後又大受好評喎﹗哈,side track野啱我呀﹗(但家陣《家政婦》咁hit會唔會令長谷川哥哥有運行呢?)wm,《鈴木老師》改編漫畫既,話鈴木抱著非一段方法去教育學生,佢又唔似《GTO》、《我miss係大佬》(唔記得原來個劇名)咁非一段,主打係觀察留神,然後一步一步搵出解決的方法,過程中個畫面會有好多佢諗緊野的keyword,加埋啲情緒起伏不定的獨白,好好笑…最攪笑係鈴木老師竟然沉迷喺學生小川的幻想之中,夢入面成日同佢親熱…現實中見到佢笑會笑騎騎…好衰呀﹗哈哈哈…

又說,有呢種老師又真係幾好,會花心機同你客觀分析,而唔係一嚟就ban ban ban…學生一定會睇得好開心呢﹗

講開又講,阿長谷川哥哥在《家政婦》入面個髮型長啲無咁覺,呢度做老師呢…戴了眼鏡勁似陳志雲(﹗)…除眼鏡又有啲似吳建豪(﹗﹗﹗)…囧﹗點解睇《家政婦》我又會覺得佢OK令仔既呢?囧﹗

鈴木先生
***************************************************************
Um,這套是search《鈴木先生》是唔覺意見到的,不看白不看,長谷川哥哥是個攪不倫戀的金融王子…劇名Second Virgin指的是鈴木京香演的角色…話佢離婚二十年來都無跟男士走在一起咁解喎…

嘩,我想話唔戴眼鏡,仲似吳建豪﹗(XDDDDDD)((點解好似同惠一爸爸唔同樣既?仲有點解才一年,個角色會由28歲變38歲?巧京京啊﹗)

套劇呢,《Big Money》+《戀人啊﹗》(咦…長瀨啊﹗)…悶悶地的說…啲金融terms好煩,談情戲有點悶人…於是小的不停邊睇邊打機當練聽解…哈…

反而覺得深田公主演男主角鈴木行(又係姓鈴木﹗長谷川博己)老婆個角色幾好,天真瀾漫的千金小姐,結了婚就一心相夫教子,點知竟然被熟女中村(鈴木京香)搶走自己老公,本來深田公主行出嚟cute cute的外型真係唔多襯套戲的風格,但睇睇吓天真的千金小姐咪就係佢囉…後尾佢向鈴木京香宣示自己先係正印主權和告發自己老公犯罪再扮足可憐時…啲心計樣又唔係一味天真(有點重拾番《神呀﹗》時覺得佢啲戲ok的感覺﹗啊﹗)…佢竟然是讓我睇得最舒服的一個﹗

另,唔化行妝Lolita晒的深田公主,個髮型讓我想起《To Heart》年代既佢呢…重點是,cutie樣子依舊,肥大身型清減了…佢同廣末都仲keep得ok時…堂本剛…變大叔了…囧﹗

講開又講,深田公主有新劇《専業主婦探偵~私はシャドウ》…傳說中的日版《犀利人妻》…咦,好似可以挑挑喎﹗

官網

2 則留言:

  1. 我諗我都中左小小長谷川哥哥的毒XD
    不過鈴木先生真係幾好睇, 最厲害是連班學生都演得好好!

    second virgin我都有因為長谷川哥哥睇左小小, 雖然長谷川哥哥的精英造型好吸引, 不過我覺得個劇情太重口味, 所以skip左...

    下季長谷川哥哥有兩部日劇呢,期待緊:)

    回覆刪除
  2. 白鈴:
    同好﹗yeah﹗~(雖然佢戴眼鏡個樣真係好似陳志雲…*(笑)
    《鈴木先生》啲學生來頭不少呀,有《告白》既少年a和b,仲有齊藤隆成,睇《唯愛》時覺得佢啲戲超掂…不過就要睇佢大個後令唔令仔…睇吓大個可以做偶像派定實力派囉…
    《second virgin》我抱住睇惠一爸爸的心態…佢著老西個樣真係幾掂…哈…一見啲談情戲我就ff…ok難頂…我受唔住呢啲懶係命運的偶遇既談情戲…呵…
    兩部咁勁…我又要追了…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD