2011/12/11

一把年紀學琴記(八)~無厘頭合格記

上篇考試後記差不多兩個月終於收到成績,總算(真係總算的)合格了﹗當小的考了幾廿次日能都仲未pass N1…接連收了n次不合格通知後…終於有次可以pass吓沖喜吓了~

話實報名之後就呻笨做乜唔報3級而捨難取2(係…就係報2級嘛…)…um,我怕死囉…天下最了解自己的人確實係自己…哈哈。考考吓我真係淆底喎…(同埋我總係出奇不意的架囉…)

um,A那首歌意外地是三首pieces最高分…老師常說我拍子感不足嘛…對呢首歌是沒有太大信心的…竟然得咗喎。B那首是柔情慢歌…每次彈都係一take攪掂的,竟然衰咗最後一句第一小節,再彈再炒,考官說要下一首了…於是評說就說未完成兩個小節…肥咗﹗囧﹗C那首平平均均,只被評後段tempo有點太小心啦彈得…我心諗…梗係啦…前一首炒咗下一首唔衰得架嘛﹗

雖然友/博友都說3級以下要肥係好難的(登時諗起日能我都成日話4級好難肥架﹗不過我又真係見過…有…人…um)…咪話…真係有少少驚我創出新歷史…自從我中化肥咗oral和listening之後我的人生就不停出現奇異的事嘛﹗還好,雖然整體分數不過不失,但偶有驚喜,失分的地方也如實反映失手的地方…um…都ok啦…只係如果唔係炒粉…座merit望丁架嘛…oh well,又有人說其實7級以下都只係證明你能力去到某個level(就如考N5/4咁?我不停拎日能做對照添…)…不過收成績單時真有點當年pass日能3級時的感覺(看倌們知道嘛,當年小的傻吓傻吓寫錯考生資料…幾驚被disqualified呀﹗)…有種莫名的高興呀…

嚟緊會唔會考老師都未有提過(佢都係今年1月先講的…)暫時繼續玩吓歌仔先囉…

***************************************************************

無聊的小的其實久不久就上網search吓「成人學琴」,睇吓人家用咩書彈咩歌對照吓咁,發現…其實都係咁上吓的…哈哈…


話說左邊Alfred's成人course那本係初初search出嚟的,咁miss說ok繼續用,啲歌其實幾難的(不過好多都好好聽同耳熟能詳),一個星期唔多夠練好(謎之聲:於是而家唔敢慣了,幾眼瞓都會練一練先)…通常係堂上彈得似似地melody和拍子有個型都過關的了,有啲自己鐘意的就mark起佢得閒彈吓當warmup咁。

上面中間那本…彈到抽筋﹗囧﹗啲豆豉又密…成日睇錯覆琴先知一路彈錯…=P…um…苦口良藥係咁上吓掛?search番先知呢本野因為太悶…好多時老師都唔用的…但見偉大的祖國對呢本又好推崇喎﹗

anyway,見好多人都post話練手指係彈Hanon,之後就上Czerny599呀823咁…去通記揭過…睇到眼都花…呃…看來無人篤我都唔會想自學的了…




跟住"Everybody likes the piano"啲歌比起Alfred's本書啲歌簡單得多,啲歌幾工整的…44拍的歌又真係成日4個4分音符一個小節…chord又簡單…好快攪掂一首巧開心…(一難一易balance番啲成功感嘛?)

um,因為小的pick咗本成人書,於是小的有走去睇番小朋友的初級琴書為典樣啦…見好多人推左圖的小(定大?)湯…um,小的係貪得意買了本返屋企自彈,um,去到book 3就有啲疾住疾住了…不過呢個都唔係問題,睇youtube好易search到人家彈的片源出嚟參照,可以解決的…不過…um…揭過Alfred's啲小朋友書之後…um…呢本黑麻麻啲公仔又唔得意…小朋友係咪真係鐘意架?

話說呢…小的sight reading麻麻地嘛,咁就除了搵本for考試的sight reading練習來做,也走去買啲小朋友琴書(如上述的JT)練習吓…見到呢本個名…For children嘛﹗典知揭落去越後越係野…返屋企search吓先知原來可以由初級彈到好上吓的…嘩﹗

但都係個封面爆啲…20年代出品嘛?

上網search到呢個website,list咗邊級會用邊啲書,可以參照一吓的說…

以上~

6 則留言:

  1. 最尾個本我都有彈過,仲响屋企呀.

    個陣學fur elise,簡直一殼眼淚,成日都想撕爛本琴譜!!!

    回覆刪除
  2. pieces for children綠色o個本, 我都有呀, 不過入面D歌係2/3級彈到6/7級都仲會彈的, 都唔易ga...練sight reading可能都係那些專門用來練sight reading的好...因為平日練的pieces會比sight reading深嘛...

    還有, 恭喜順利合格!

    回覆刪除
  3. 恭喜合格呀!!!!岩岩發現你彈果幾本書我都有彈過下,children pieces 彈得好開心呀!不過beyer同hanon真係悶到...

    回覆刪除
  4. lu:
    我而家彈beyer都想撕爛本書…點解咁煩架…又密又成日上一條線下一條線…睇到我眼都花…
    不過如果克服到佢彈得似樣…個成就感又好大…

    回覆刪除
  5. まこと:
    我自己貪得意想搵多啲野彈吓…但其實淨係練好上堂啲歌仔一星期都係緊緊夠…其他買落的書就pat埋一邊了…嗚…
    哈…大謝~你最近公事都好忙喎…努力了~

    回覆刪除
  6. hotaru:
    唔怪得剛剛開beyer時老師成日話唔好怕悶,練手指係有好處的咁啦…原來…本書真係好悶…哈…
    我諗我完咗啲basic course呀everybody呀咁就可以挑吓children pieces…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD