2012/01/22

[日劇]《最高の人生の終わり方~エンディングプランナー~》小感

繼小的年前試過年三十煲《白夜行》煲到心情低落後,這個年廿九有書唔溫有琴唔練的下午竟然心血來潮看這部(小的果真夠consistent…不過日本1月1係新年嘛,都過咗啦…)…um,還好,這部十分之《禮儀師の奏鳴曲》+《voice》的東東不沉重的,都幾正面添~

(好耐無出現過的pt form﹗哈哈)
((套劇個名好長﹗))
  • 個故仔都幾大路,第一集梗係唔鐘意家業的主角因緣際會接觸到家業的真締於是覺得有意義而接手做下來…(就是《禮儀師》囉…不過電影的主角唔係家業,係無野撈而逼住做…)
  • 跟住唔知點解佢地唔甘於就咁送走死者,想找出佢既死因等死既走得安樂,生既活得安心(就是《voice》囉…)
  • 比起《voice》的神神化化(一班法醫大學生都未正式做法醫就走去做法醫…勁騎,而且佢地搵出死者之聲的方法亦相當神化…特別係瑛太個角色),呢套係正常啲, 官網說 井原屋係警察御用既葬儀屋,咁真人(山下智久)會跟刑警優樹 (榮倉奈々)一齊去搵死者家人呀死因呀前因後果咁就合理啲…
  • 第一集死既係居酒屋店長,第二集就係嚟過見工但被趕走的年青人,又咁啱關真人事,好邪喎,係咪應該做場法事…
  • 阿大仔(反野隆史)離家出走,二仔山p返嚟承繼家業守護個家,三妹晴香(前田敦子)就因事故隻腳行動唔方便,四弟隼人看預告第三集會因為女友和家反目吧?五妹桃子(佢個樣仲老過前田﹗)跟老師互望又成日同家姐鬧交,um…遲吓會好似《家政婦三田》咁逐個人出事於是大家體會到家庭幾溫暖而團結番吧?﹗
  • so far兩集感覺都是ok的。
  • 山p和山崎努=《欺詐獵人》,山p和榮倉=《求婚大作戰》﹗(嘩﹗時日如飛…都好耐之前了…)
  • 睇《原來是美男》覺得泰京個一pat音遮住一隻眼郁好有《欺詐獵人》時山p郁既風采;而家套劇入面山p個長毛郁又出奇地似反町隆史喎﹗oh…forever your love~~~~~~~(雖然佢唱得難聽但我都仲係好鐘意《beach boys》首主題曲的…哈哈)
  • 反町喺呢套劇係客串定點架?同佢老婆套《lucky 7》打對台喎﹗
  • 榮倉喺官網張圖度咁鬼c9既?但佢劇中演爽朗差人又幾ok
  • 阿前田敦子留番長啲頭髮即刻順眼番…翻拍版《花樣少男少女》都係有啲巧京京…
last but not least,睇完啲一個鐘十幾分鐘一集的韓劇後,睇番簡而精的日劇(才4x分鐘一集咋﹗)真係好爽…同埋可以邊打機/做功課/行嚟行去地睇都唔怕miss劇情嘛…

又說,看網友街坊評價竹內結子套《草莓之夜》好似ok…之於之前說有興趣的兩套惠一爸爸劇睇完劇情介紹又唔係咁有興趣了…oh…。

以上。
*************************************************************
題外話1

講起上嚟呢,《voice》既瑛太和石原里美原來都有演n年前《寵物情人》…本來松本潤和小雪都唔係我杯茶,但睇完賣萌賣到我想嘔(sorry,真係睇到想嘔,令仔都係咁話)的韓影《寵物情人》後,好多人都說不及日劇版好,弄得小的忽然好有興趣去挑吓此劇精妙之處…真係好經典的嗎?

*************************************************************
題外話2

(熱愛日版《原來是美男》或韓影《寵物情人》的朋友請SKIP此段…)

睇完韓版《原來是美男》之後小的試圖去挑吓日劇版,但真係頂唔順(都係想嘔…)…對照極速翻拍的《花樣少男少女》和上面講的《寵物情人》,其實翻拍係咪一定要攪啲一模一樣既野?尤其當前作成功(咁梗係成功先有人翻拍啦﹗)到幾深入民心時,原裝照dub就算新版人腳幾好劇本幾紮實始終都有先入為主魔咒影響吧?或者商家佬覺得嚟多轉可以撈多筆…不過通常都係失敗既多吧?

um,真係feel sorry about 日版A.N.JELL(特別係演泰京個角色那位哥哥仔…佢條眉我好不安,加上一副不能令我認為佢係一個令仔的尊容,擺醜臉都算…整埋啲可愛嘟咀時…呃…我真係想嘔呀大佬﹗)…竟然可以跟韓版的美男度差咁遠(另外兩個哥哥仔算係OK啦…)…以佢地既尊容(和身高)…轉做日式跳舞GROUP係咪好啲?其實唔使全部跟足一樣掛?直接比較真係會死得好慘…囧﹗

真係諗起都發惡夢…。

4 則留言:

  1. 看了這部,看得我呵欠連連,這部成了最有機會放棄...惠一爸爸的神聖的怪物們不難看,而且拍得有張力,就是惠一爸爸的戲份太少...
    另一部命運之人其實應該ok,不過看了一半惠一爸爸都未出場我就睡著了==

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我的口味是特別的

      命運的人我想一次睇,等佢做完先睇

      刪除
  2. 掛住睇草莓之夜Lucky 7都重未睇,不過聽朋友講松本都輪為配角了(汗),話時話套Voice真係唔係好掂,我睇咗兩集就放棄,希望呢套最高の人生の終唔好搞到好似Voice咁就好

    回覆刪除
    回覆
    1. 草莓之夜我睇了第一集,中間搜證過程有少少分心去咗打機…(哈哈),我諗之後的集數回復40分鐘會緊湊好多吧?﹗

      voice我為了睇斗真奮鬥到最後一集架﹗(我好似專睇啲騎呢之選…哈哈哈)…《最高》而家睇咗兩集都ok既…又未悶到我想熄機走人…

      《lucky 7》都有興趣…不過遲吓先…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD