2009/01/16

青春愛情片~《Twilight》

搭車經過見到此片海報…曾幾何時我以為係《吸血彊屍驚情四百年》的朋友(which我係好鐘意睇這部的…)…我以為這套《Twilight》係古裝片囉…

睇之前已有飯腳說唔係那回事…甚至有啲奇異位可以當笑位笑…囧…不過反正我之前中了一套相當雷的片,低處…又怕乜更低呢…

呢套其實係愛情片,仲要係高中生純純的愛那種…幾有台劇feel添…

講極多劇情…小心﹗
  • 轉校生Bella(Kristen Stewart)初到貴境上學時遇到怪學生Edward Cullen(Robert Pattinson),有點討厭但又有點被吸引,明知不應愛上還是愛上了…勁台劇…(無貶義…既掛…哈哈,啲劇成日都係好女生愛上壞男孩架嘛…)
  • 二人第一次情深對望的一場--Bella步進Bio lab被安排坐喺Edward仔隔離,二人互啤(之前又話係情深對望…哈哈…)時個意境本來係好浪漫的(suppose):Bella的長髮隨風飄逸,慢慢的她的眼光接上了他的眼光~~~~但…Bella後面好大把風扇…那些令她長髮飄飄的風係後面吹出嚟的…很掃興…搬走佢啦…
  • 很多浪漫場面係男主角背著女主角周圍飛來飛去,好似睇緊古裝武俠片咁…
  • 乜彊屍在日光下係會閃閃發光嗎?係咪應該叫《珠光寶氣》去crossover呢?(話實Edward仔向Bella示範佢會點閃時…我想笑…)
  • 雖然有吸血既場口…但無見過彊屍隻吸血長牙…除了白面…真係唔講唔知佢地係彊屍…
  • 話時話,演Bella的女孩子外型剛中帶柔,幾唔錯…
  • Edward仔那位哥哥個樣唔多似17囉(佢行年22…超齡高中生﹗)某啲角度很靚仔…某啲又唔了…(這是…看點?﹗)
  • 主打係個白面造型令人不安…自從古先生後本人好像喪失接受白面小生的能力…我大個了…
  • 如果拍個港版…可以搵洪小白做男主角…
  • 最靚仔的係醫生阿爸,白面金髮文質彬彬的…雖然塊面白得尤如貧血…
  • 彊屍家族一定係白面的嗎?白到好似打石膏打上塊面度咁…
  • 片子經常有Edward和Bella情深對望,係咪高清拍攝來的?睇到二人都有帶隱形眼鏡喎。最攪笑因為Edward眼球顏色常轉來轉去,Bella問佢係咪帶咗con…嘩…好難覺得唔係囉…那是硬鏡片嗎?(外國唔多興大眼仔吧?)
  • 阿Edward有神力可以看串人家心思,又有超乎常人的感力和速度,佢應該可以去做superhero…做蛛蛛俠蝙蝠俠個friend
  • Edward一家人都係白面黨。睇電影係見佢地行來行去,但睇維基先知佢地之所以成為彊屍…個個都有段辛酸史的說…。個人覺得如果留住這段(片子只有影彊屍阿爸Carlisle Cullen咬Edward仔令佢變彊屍的說…),對舖陳點解呢個家族決定唔吸人血(佢地係飲動物血,和練成有自制能力唔殺人的好人彊屍)會更好…
  • 即係佢地好人得過份…近乎奇異?﹗可唔可以cut少少談情位來舖一舖點解佢地咁願意瞓身保護Bella呢?(我太理性了嗎?不浪漫了…)
  • 那3個奸的…又點解會係奸既呢?又點解最後那個黑人會向白面一族通風報訊叫佢地小心呢?
  • 我真係以為佢地係住古堡架﹗美國唔多似會有呀呵?咁又係…個故事唔係喺歐洲發生…umum…(佢地係住現代化玻璃幕牆大宅的說…)
  • Bella初訪Edward仔屋企時一副不可置信的面口,Edward仔笑說你覺得我地一定係住古堡…仲要有護城河那種吧?﹗係呀…我想答係囉…哈哈
  • 我鐘意佢屋企牆上掛住好多畢業帽﹗
  • 最後的那個正邪彊屍大戰…使乜攪咁多野呀…一早殺咗對方咪得囉…
  • 完全為出下一集電影而留伏線…囧
  • 此片很多時候都係Bella和Edward仔情深對望…有點拖長來做的感覺…
  • 兩小時悶位頗多…整體不過不失啦,未悶到想拎手提出嚟上網既,但又說不上好好睇囉…
  • cut一cut會唔會更好呢?﹗
看來我沒有太多少女情懷了…還是努力煲《驚情四百年》好了…

飯腳的看後記 
攞命的第二集:看戲假期:風雲2、十月、摩C、新月 
(17/1/12後按:我喪失看第三集的勇氣了﹗)
[港劇/洋片]《幸福摩天輪》~雷﹗/《Twilight: Breaking Dawn 2》~笑﹗ (但我睇了第四集﹗)

12 則留言:

  1. 你掃雷掃到電影嗎?

    16th Jan 2009 01:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 掃到了…我是相當靈的…
      19th Jan 2009 21:50 PM

      刪除

  2. 哈,呢套都係我近來少見的雷片(上次...算是赤壁吧?)。我都唔明點解我有同學話勁好睇...
    其實阿bella 返屋企執野走果段我好唔明白的,明明阿james 係殺人狂又要殺佢,佢返屋企的話咪即係引阿James 去殺佢老豆? 作為一個殺人狂,無理由唔玩下佢老豆架嘛? 又點解佢返屋企執完野就代表佢老豆會安全呢? 呢D 一切都係個迷,我唯一諗到係夾硬要佢返去,等佢可以數佢老豆好鋪排最後父女和好的「感動位」...
    又...學你話齋,其實七個對兩個駛乜搞咁多野又要分頭引開James 佢地。直接有咁大動作得咁大動作引阿James 過黎,之後圍"dup"佢咪得囉? 搞咁多野都唔知為乜...
    又......其實睇呢套係"認真就算輸"的,我同佢認真係我錯了...

    16th Jan 2009 02:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 最攪笑既係有幾個人明知套片雷都仲仆去睇啦…
      阿bella被james追殺那段番屋企又真係好唔make sense,佢一路又怕會連累阿爸,懶係返家保護佢咁,但返到屋企又掛住執衫走佬…仲要講野hurt阿爸…可能阿edward仔驚俾世伯知道佢保護人家個女不力攪到咁大單野世伯會反對佢掛…
      跟住個正邪大對戰又係無鬼聊,真係勁搵戲來做,我寧願edward仔和bella妹由頭到尾都在談情說愛算囉…懶係要整啲高潮位…但出嚟係反高潮囉…
      真係唔可以同佢鬥認真啦…當笑片可能會好啲…
      22nd Jan 2009 00:20 AM

      刪除
  3. 電影劇情又係幾怪誕勉強到搞笑嘅
    我睇嗰時完全被疆屍阿爸嘅出場電暈,Edward可以借過架啦
    最鍾意係打棒球嗰場,背景歌曲太正啦!d氣勢表現晒出嚟!
    所以想推薦張soundtrack,d歌個别聽都唔錯
    我阿妹追開套戲嘅原著,一口氣一個月内睇晒四本英文書,每本同harry potter差唔多厚
    佢講晒d劇情比我知,之後嗰d好似睇緊惡吻2咁咯!XD
    p.s. Edward先生真人直情冇個角度靚仔
    仲要懶係型嗰下好恐怖,想徹底幻滅對Edward嘅印象,上youtube睇套片美國首映嘅場面啦XDDDD

    16th Jan 2009 05:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 彊屍阿爸真係幾靚仔吓喎…我想講佢係個個鏡頭都靚仔…﹗哈哈…
      soundtrack我好少買啦。反面我貪得意買咗本原著小說,我啲鐘意比較吓原著和電影版分別既興趣又來了…其實我真係好好奇點解咁多人話本書好睇…真係唔多明…
      我鐘意你話edward仔扮有型…哈哈哈…佢真係某啲角度靚仔…其餘都…umumum…
      首映扮靚仔的話…都係算了…
      22nd Jan 2009 00:22 AM

      刪除
  4. 唔好講笑,醫生阿爸真係幾靚仔~
    阿Edward......我只可以話佢五官端正而已......佢之前o係harry potter第四集做Cedric明明都ok靚仔架......

    16th Jan 2009 10:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的說﹗醫生阿爸應該係全片入面最靚仔的角色…
      harry potter我只看過一集…睇到瞓咁濟…
      22nd Jan 2009 00:23 AM

      刪除
  5. 是以殭屍為包裝的青春愛情電影,我覺得個女主角幾靚。

    16th Jan 2009 13:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寧願佢全片都在愛情片…又懶係要整啲打鬥位…頗爛的說…
      係呀,個女主感覺幾良好的…
      22nd Jan 2009 00:23 AM

      刪除

  6. 吸血驚情400年是否=interview with vampire?? 我記得interview with vampire 超好看的
    其實,我和彊屍有個約會算是atv 90年代最佳的劇了(越說越遠)

    16th Jan 2009 22:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…有人說唔係喎…不過我沒有太大印象啦…
      我記得除了《驚情400年》外,仲有套湯告魯斯主演的…那套少少悶…
      係呀﹗atv那套好好睇的…不過我只看過第一輯…
      22nd Jan 2009 00:25 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD