2012/03/05

參一腳談CNBLUE

如果說《瑪麗外宿中》讓小的成為某人粉絲,咁一條龍的下一步《原來是美男》就讓小的中毒地狂loop CNBLUE了…
這首《One of a kind》幾乎逢聽都會repeat幾次先肯跳去下一首,原因…是因為唱英文可以跟住唱?小的可是鐘意到轉埋做電話鈴聲的說…哈哈…

(聽安室《Don't wanna cry》都有此神奇功效的,不停loop之餘仲會一路行忍不住跟住一齊「lalalalala~いつの日にか, I'll be there I'll be there I'll be there~~~~~」…巧京京…)

((見某博友講得咁開心小的忍不住都寫一吓…雖然小的只係聽咗個幾月…哈))


um,話說看《美男》時小的是相當無視姜新禹,只係一心想睇美男(女)同泰京開唔開到花結唔結到果,咁新禹哥又真係有啲木口木面嘛…就慘被無視同快飛…(XD)。某天樸友傳來《In my head》…完全唔同樣(其實問題應該係個髮型)…容和哥係令仔和sharp好多喎﹗(小的果然是以貌取人的…不過新禹個髮型攪到佢個樣好老成…)((又在樸友介紹之下睇容和做嘉賓的《running man》(其實未睇晒…)…原來佢都ok攪笑架喎…XDDDD))

um,如前文所說,呢隊野啲歌走soft rock路線又有點pop pop地,夠醒神又不會嘈得濟,偶然仲會有日文/英文版附送,唔使聽唔明佢唱乜…哈。舊文所說3隊野係CNBLUE最啱河車。

Team H有啲嘈得濟頂唔順會飛((私心包容不下了…哈)),FTIsland前兩晚聽收音機聽到首乜野松本清張節目主題曲幾好聽,好似話係就嚟出的細碟…留意吓先…鄭容和跟李洪基把聲都有少少沙沙地raw raw地的,幾有型。

基於小的主打係搭車出街時煲mp3,其實無乜睇過啲mv的說。又因為搭車聽無睇歌詞…um…《외톨이야》(I'm a loner)有一刻我以為係「Manchuria」(或者「夾粗嚟呀」…歷史人上身了…哈)...。anyway,睇演唱會啲片呢,喺日本開show時將「외톨이야」唱成「ひとりぼっち」…好好笑,4個音變5個音攪到急口令咁~

呀佢地好多首歌都係不停重覆個歌名,聽多幾次就識跟住哼了…

《직감》 (Intuition) ,um,我係踏住《In my head》和《First Step》嚟聽,於是對後者第一cut特別有印象囉…係咪無晒啲名曲《love in the rain》、《lie》、《imagine》呀咁?﹗哈哈…我無睇歌名嘛,就咁同我講歌名我唔知邊首歌來的…要play番出嚟聽先知邊首打邊首…

我諗真係要搵番歌詞嚟聽…點解首《Try again, smile again》(我只聽過日文版)中間有句野「I don't like samsung」既?(笑,咁like唔like LG?),呢款無咁嘈(aka搶耳),聽多幾次先有印象,初初會覺得悶想skip,但聽聽吓又覺得幾襟聽繼續loop的說。

呀,最近隻細碟《where you are》(嘩,呢cut真係好嘈好爆機﹗)首side track《feeling》都係心頭好呀,好鬼英倫feel呀隻歌…,同《One of a kind》似似地都係中版快歌,聽落有點清風送爽的感覺…(呃…這個形容應該只有我自己明…)((另,除了容和外,其實我仲未分到邊個打邊個,同邊把聲打邊把聲…哈哈,講開又講))

*******************************************************
我發現自1月中招以來,mp3機就不停loop CNBLUE+張根碩+Kinki Kids(《K Album》普通啦,反而新SINGLE《変わったかたちの石》相當不賴既…)+蘇永康(我仲聽緊《給那誰的》),後來再加埋藍奕邦和千fa,幾乎無轉過囉﹗

以上。

8 則留言:

  1. 飲緊汽水睇到你果句「夾粗嚟呀」搞到我差D噴水....
    死....仲以為自己對CNBLUE已經有透徹既了解,,,原來我聽漏左佢地既One of a kind,...新碟都未聽哂TIM...失覺哂..
    新禹都有一幕令我心動過GA,就係佢喬裝偷偷地陪美女買衫果段...美女一見到泰京就直接無視左佢果度呢...真心覺得新禹慘..(甘究竟係覺得佢慘定心動呢)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀…應該打番做「鑑粗嚟呀…」哈哈哈哈…

      你快啲聽啦咁…可能我剛剛聽,所以主打和非主打都撈埋一齊嚟聽嚟揀,所以啲choice係奇怪啲…哈

      新禹陪美女買衫那一幕太明洞旅遊雜誌了…囧﹗咁結尾佢叫美女擰轉頭點知美女收到泰京電話走咗去那一吓真係幾令人心酸的…不過小的深深地拜服緊泰京哥嘛…咪無視新禹哥囉…

      刪除
  2. 我以為你會自首添XDDD

    因為好多都係重複英文單字, 所以即使不懂韓文都可以在現場應援的! 下次有機會你要去嗎? ^^ cnblue 的歌通常唔止有韓文版本,
    點都有英文/日文版本, 好國際化的!

    新碟我都比較click feeling 但我鍾意個前奏which 唔係結他聲, 所以我上次寫十首時冇提呢首.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我番轉頭睇先發現那一段…睇你呢個留言時都仲未明自首甚麼…嘻嘻…

      聽吓聽吓唔知up乜但記咗個音跟住哼的了…

      下次有預埋我…我又去我又去我又去…呵…

      feeling太新了吧?(雖然鐘意跟新和舊是沒關係既…)

      刪除
  3. 歡迎成為Boice XDDDDDDDDDDD
    多年粉絲的我表示,不喜歡新碟,但日版歌點都好過韓版。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鐘意日版歌多啲(唔係翻唱韓文那些…雖然我唔知韓文先定日文版先…)…呃…有人說佢地啲日本single有jpop feel,跟韓文歌的風格有少少唔同的說…

      刪除
    2. 日版D歌多數都係佢地自己作返,韓版主打歌「鑑粗黎啊」同埋「直感」都唔係佢地自己作,所以日版同韓版D歌D風格會好大分別。佢地四個係日本出道先嫁,係日本受訓左幾年,所以係自己手筆寫既歌都會jpop d。

      佢地四個都好搞笑嫁XD 有時間睇佢地D綜藝就會知~

      刪除
    3. oh,原來係咁,基於我歌詞都無睇其實我無特別留意邊首係佢地作邊首係人地作(睇完都唔記得囉…XD…被打)…返去搵番出嚟睇先,band友suppose唱番自己作既歌會好feel啲吧?

      (其實我lap咗人地隻演唱會dvd仲未睇晒…)

      ((又說,running man我都未睇晒呀﹗只睇了大半集…um,可能睇新禹成日唔出聲企埋一邊咁,俾呢個第一印象呃咗…仲以成鄭容和會好文靜添…=P))

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD