2012/04/01

[港劇]2012 TBB劇集前瞻(更新版)

自從《天與地》後tbb都好似無乜野啱心水(不過小的是打算挑一挑《on call 36小時》既,雖然可以預計應該會以32x ff完成),但見呢水開始有新劇的宣傳片(最爆係《金枝2》才開拍咋喎﹗),於是心血來潮search一吓嚟緊會有乜野睇…(吾博好像都變了韓劇博了?﹗哈哈哈)

(謎之聲:好野﹗《東西宮略》終於做完了﹗雖然呢篇是近期收視最好的一篇…但真係相當難頂…覺覺豬都講得出?我係咪應該笑呢?)
((謎謎之聲:有晚打邊邊於是lap到少少《當旺爸爸》,嘩﹗而家仲玩《斷背山》?(((定係應該怪李安唔拍續集呢?)))…悶唔悶呀?﹗而那些懶押韻的對白…我又係咪應該笑呢?))

拍咗類:

《盛世仁杰》
鄭則士、黎耀祥、陳錦鴻、陳秀珠、郭羡妮、廖碧兒、唐寧、李香琴、曹永廉、黄嘉樂、李天翔、朱慧敏、葉翠翠、姚嘉妮
一路都以為呢套係《造王者》(都係鄭則士和柴九哥嘛),但睇啲人腳…郭羨妮、big兒和唐寧,倉底味十分濃…。而又說原來係講狄仁杰和武則天(陳秀珠),咦,又有一絲期待喎…(830播的,應該會有機會食飯時lap到…)
[港劇]《盛世仁傑》

《女警愛作戰》
謝天華、周麗淇、朱璇、翟威廉、高鈞賢、朱慧敏、王浩信、黄智雯、吕慧儀、王君馨

咦,唔係《盛世仁杰》接《東西宮略》咩?點解維基打咗《女警》接既?(謝博友資料提供,是美國和澳洲先播這套的說…)終於有套有黃智雯而無羅仲謙了…想悶死人咩﹗不過周小姐…um…

《拳王》
鄭嘉穎、黄浩然、李詩韻、胡定欣、唐詩詠、黄德斌、郭少芸、陳國邦

疑似4月播(網說4月16日接930…)…咁《當旺爸爸》咪好短?鄭視帝其實我不會有太大興趣,但有二少喎…而我頗怕打拳打到成身血的…呃…典好呢…
[港劇]《拳王》極速一集後感
[港劇]《拳王》、《耀舞長安》

《耀舞長安》
歐陽震華、胡杏兒、鍾嘉欣、敖嘉年、賈曉晨、張國強、麥長青、翟威廉、馬賽、湯盈盈

疑似4月尾播(接830檔),胡視后…呃…同埋…賈小姐係咪受力捧架啦?成日都見到佢個名既﹗這套skip味極濃…
[港劇]《拳王》、《耀舞長安》

《愛 回家》
劉丹、徐榮、黎諾懿、羅天宇、朱慧敏、蔣家旻、吳家樂、林漪娸、馬蹄露、楊卓娜、趙永洪、黄子雄、翟威廉

咦,網說5月中會出呢套新處境劇喎﹗《結、婚方程式》(係咪咁寫個名?)咁快做完?

《心戰》
鄭少秋、陳豪、邵美琪、黄德斌、陳茵媺、陳秀珠、蔣志光、馬海倫

網說5月21接930檔,各股民要小心了(笑)。正經的:戚其義新作,據說是心理上的懸疑野,上次《4 in love》沒有太大興趣,今次回歸正經嚴肅野加上啲人腳,應該滿有吸引力的吧?

《回到三國》
林峯、楊怡、馬國明、梁嘉琪、李國麟、胡諾言、敖嘉年、陳展鹏、陳敏之、羅樂林
網說6月11日接830檔。傳說要捧林lone和楊怡做視帝視后之作…但我的視線…當然係17皇兄啦﹗(雖然佢個角色會被林lone激死的…周瑜呀~)《on call》之後馬明人氣升咗,唔知宣傳時個focus會唔會轉移咗去馬某明度呢?(14/06/12後按:是今年7月才播的啦…)
[港劇]《回到三國》之科技也回到… 

拍咗/緊但未知幾時播類:
《飛虎》
馬德鐘、宣萱、馬國明、王浩信、羅仲謙、黄智雯、梁烈唯、苟芸慧、林嘉華、鄧健泓

吓?乜得13集咁少?黃智雯究竟有幾多套係要搭住羅仲謙架?(雖然我不討厭佢二人…)…但燕王馬神走咗…呢套野怕且唔會特別被重視囉…

《叛逃》(ATF反恐)
吳卓羲、陳展鹏、陳茵媺、蒙嘉慧、李司棋、關禮傑、黎諾懿、黄德斌、李國麟、羅樂林

改了個名好娘添即刻…但17皇兄是要支持的啦…佢仲有份唱劇集歌曲喎﹗(錄咗﹗但唔知係片頭定片尾…會同唱k一人一首定合唱喎﹗)((成頁的劇大抵只有這套我是最期待…哈哈哈))

《造王者》
黎耀祥、鄭則士、敖嘉年、 唐詩詠、郭少芸、鄧健泓 、黎諾懿 、田蕊妮、李天翔、胡諾言、郭峰、李國麟、石修、張國强

點解有柴九哥就會有鄭則士?

《怒火街頭II》
鄭嘉穎、胡杏兒、李璨琛、林子善、苟云慧、曹永廉、賈曉晨、黄長興、張國强、麥長青、金剛、江美儀、程可為、馬蹄露
雖然第一部是滿好看的,但無咗梁師奶滿可惜的,和佐治點算呀?點解又有jj姐?(我對佢已經尊稱姐了…XDDDDDD)…唉…連《on call》都說拍續集了…《真相》呢?﹗

《天梯》
陳豪、張可頤、黄德斌、 陳茵媺、陳山聰、 張國强、蕭正楠、袁偉豪、高海寧、羅蘭、龔嘉欣、楊明、徐榮、趙永洪
我一度將這部跟《名媛望族》撈埋咗…同埋會係張可頤走人之前最後一部了?

《護花危情》
黄宗澤、鍾嘉欣、秦沛、蔣志光、朱慧敏、簡慕華、樂瞳、李天翔、黄子雄、羅鈞滿、曾偉權
片種不明,個名咁西片feel既?另…無記係咪聽到我的呼喚做乜啲人腳成日重覆?做咩巴士高和除紙山的劇集數量好似少咗咁多既?咦…呢套會唔會就係傳說中的miss cool外傳?(26/7/12後按:唔係喎)


拍緊類:
《名媛望族》
劉松仁、陳玉蓮、吳卓羲、馬國明、楊怡、朱晨麗、江美儀、馬賽、王浩信、賈曉晨、黄淑儀、韓馬利、石修、黃長興
雖然又係楊怡搭馬某明(雖然我不討厭二人,只係覺得有啲悶啫呢個配搭…典解又有jj姐架?)…但見因為編審唔夠人攪到劉松仁叔叔年都無得拜要幫手度劇本…於是…我是因為這個原因而對劇集期待度上升了…(錯焦點了?)

《大太監》
黎耀祥、米雪、岳華、 邵美琪、黄浩然、 陳茵媺、蕭正楠、馬海倫、胡定欣、唐詩詠、 陳國邦、鍾景輝、曹永廉、梁烈唯、徐榮、 張國强
傳說又係劇本有錯漏導致演員間有爭執…(也是忽仔講的)…只要作得不是太離譜(慈禧太后的故事嘛…如果劇入面直呼慈安慈禧其名我就笑了…),以這個人腳來講應該是相當有睇頭的說…

《雷霆掃毒》
苗僑偉、吳綺莉、林峰、徐子珊、黄智賢、歐陽靖、官恩娜、郭政鴻、林子善、羅樂林、林偉、樊亦敏、
吳綺莉、林偉和樊奕敏﹗何期90年代呀呢件事﹗(不過唔會增加我期待度喎﹗)…終於有套劇見到除紙山了(但也不會增加我的期待度…)…雖然有三哥啫…

《衝呀﹗瘦薪一族》(
CHOK氣一族)
陳展鹏、田蕊妮、歐錦堂、阮兆祥、喬寶寶、 唐詩詠 、陳智桑、李亞男、林淑敏、李霖恩、 張美妮、趙永洪、馬蹄露

又係王心慰了﹗未拍到《真相》續集,先來一套小品頂住先嘛?噢耶﹗(21/5/12後按:據說這套6月會播了﹗)
播了:[港劇]《衝呀﹗瘦薪兵團》衝呀~

《金枝欲孽2》
陳豪、鄧萃雯、蔡少芬、伍詠薇、關禮傑、蔡少芬、黄德斌、陳煒、葉翠翠、苟云慧、簡慕華 、龔嘉欣、 張景淳
雖然有啲擔心會唔會破壞第一部的美好印象,但既然無記夠膽拍我咪夠膽睇囉…。另,陳煒係咪受力捧了?

《媽不得媽媽》
 汪明荃、黄淑儀、黄智雯、羅仲謙、錢嘉樂、鍾景輝
阿姐跟gigi姐﹗好爆喎﹗


未拍類:
《神探高倫布》
黎耀祥、唐詩詠、蕭正楠、馬賽、敖嘉年、麥長青、陳茵媺、黎諾懿、樂瞳
咦,巡禮時話有司棋姐架喎﹗

《法網追擊》
陳煒、謝天華、楊怡、阮兆祥、李思捷、袁偉豪、高海寧、 陳敏之、森美、梁烈唯

法網會是警察定法律界呢?﹗ 

《情越海岸線》
黄浩然、陳展鹏、 陳茵媺、李詩韻、姚子羚、岳華、謝雪心、朱璇、楊明、何傲兒、李天翔、周家蔚
二少跟17皇兄﹗

《衝上雲霄II 》
張智霖、吳卓羲、胡杏兒、陳法拉、徐子珊、馬國明、胡定欣、歐陽靖、謝東閔、瞿威廉、朱晨麗、周志康
其實我不太感興趣的…哈…咦…無咗巴士高了?

《老表你好嘢》
郭晉安、萬綺雯、王祖藍、黄光亮

唔知咩嚟的…但見咁爆咪貼埋…馬小玲會過無記咁驚?(其實會唔會係李綺雯呢?)同黃光亮會出現無記一樣京京喎﹗

*********************************************************
且看有無邊部會將我由某碩度扯番嚟港劇懷抱?﹗哈(其實我期待的只有《ATF》的啦…那套成個JOHNNY DEPP咁既樣既GEI野是不會拍的了嗎?)

資料來源:這裡
[港劇]2012 TBB劇集前瞻
邁向45周年非凡夢想成就未來~2012節目巡禮

20 則留言:

  1. 名媛望族的楊怡係搭松哥,馬明係松哥個仔,照計唔會勾阿媽掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者咁樣有倫理上衝突先夠戲味掛…

      刪除
  2. 回到三國,係咪即是翻炒尋秦記呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係的…本來回到過去的是唔唱K,佢做宅男係一流架嘛…
      點知拍既時候變咗馬某明,即刻爭好遠囉…

      刪除
  3. ﹣ 《女警愛作戰》會是海外先播,維基成日放流料=。=
    ﹣ 《愛回家》係5月出~
    ﹣ 咁多套JJ,真係嚇鬼。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不知何解這個留言變成SPAM,剛剛發現FREE番出嚟…

      《女警》原來喺澳洲播先…咁樣好容易有老翻睇影響收視喎…
      《愛回家》我回留言之時出咗了…
      JJ可說是胡囧、梁TOBY之後第三個令我有即刻轉台功效的人…哈哈…

      刪除
  4. 原來劉松仁有份度劇本
    法網狙擊個名好亞視feel
    最期待是我最愛的萬二蚊終於又有劇拍了!!!
    好心急!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 忽仔講的,話無記編審走得好勁,唔夠人度劇本,又因為松哥拍得呢類民初劇多,知識豐富,於是就請(也有說是佢睇唔過眼而去幫手的)佢幫手執/度劇本…攪到佢老人家新年時拜唔到年…

      《法網》和《護花危情》都好老土個名…

      這只是網上搵番嚟的資料咋,萬二蚊係咪真係過無線真係唔知,睇報紙講呢,陳煒堅係過的,蛇果報都有mention過林偉和樊亦敏返無記的事,但唔覺有提過萬二蚊

      刪除
    2. 劉松仁跟秋官當年經常兩個台周圍走
      不知開多三個新電視台後會唔會又呢度拍下果度拍下咁呢

      http://ww3.sinaimg.cn/large/6482e5f1gw1dritmie6p0j.jpg
      我都奇怪點解冇報紙報萬二蚊過檔,得明報周刊報導
      還有說劉鍚賢也過檔,不過佢自言要洗洗陣亞視味先

      刪除
    3. 咦,萬二蚊是真係過檔了嗎?記得N年前佢訪問度講過唔想過的說…
      劉錫賢都過埋咁爆炸﹗

      不過無得講,睇黃浩然和陳展鵬(仲有田蕊妮)幾個,之前喺亞記拍拍埋埋啲劇都無乜人講,去到無記就算做配都都有發圍…真係無得好講…

      我諗秋官和劉松仁都係睇劇本和出得起幾多錢,邊度有啱就邊度拍吓咁掛?

      刪除
    4. 可能眼見亞視依家搞到唔知似乜,加上佢同亞視早係2010年已經完左約
      咪簽無線部頭約試下囉

      還有江美儀、當年的張家輝、江華、呂頌賢也算過檔後發圍

      話說你煲晒殭屍2未?等緊你的看後感

      刪除
    5. 都係,除非去王維基那邊,如果唔係想拍吓劇都係無記…

      除了江美儀,阿田都發展得唔錯呀

      殭屍2…我睇完3就停咗了…呃…那水應該係掛住睇陳展鵬啲舊劇(我連《id精英》都lap埋…)不過興趣還是有的,只是不知何時會開來看吧…

      刪除
  5. 吓,盛世仁杰依家先播?我N年前已經睇咗,其實呢,除咗啲怖景假咗少少外,套野既ok,講嘅對白都有優,唔現代,ok架
    我對心戰有啲興趣,雖然唔鍾意鄭大俠,但個劇情睇落都ok(睇preview時覺得扮沉默的羔羊?!)
    仲有等緊飛虎,ATF (我都覺得舊名好啲囉)同怒火
    CHOK氣一族....一見個chok我只諗起林公子,好在唔係佢做XD
    衝上雲霄II ...咦?之前係basco無馬明,依家變咗有馬明無bosco?雖然我都係鍾意馬明多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢輪食飯時見到《盛世仁杰》的廣告,初初以為係《造王者》改咗個名…但後尾博友說即係劉華和劉嘉玲套電影個狄仁杰…o咗咀…啲人腳一睇就知拍咗好耐,唐寧都走咗n咁多年啦…

      《心戰》巡禮條片真係幾《沉默的羔羊》,好似話陳豪會係變態殺手嘛?呢個有啲期待的說…鄭大俠如果唔係太誇張(佢的演出方式)都ok既…

      我最期待就係《atf》囉,而家改了《叛逃》真係極老土個名…anyway,最緊要有得播唔好擺幾十年咁啫…《飛虎》就難講了…

      《chok氣》應該會幾好笑的…林公子等佢chok住做《回到三國》啦…呢套我都頗有期待唔知有無得笑的說…

      係囉,拍巡禮時又話有三哥又有巴士高咁…可能就唔到檔期攪到面目全非掛?不過都未正式拍,可能會有番巴士高既…

      刪除
    2. 拍咗三四年了,比劉華套更早拍,所以當初見劉華要演鄭則仕個角色一度不能接受,因形象差太遠了。狄仁傑形象早被先看為主的肥鄭破壞了

      刪除
    3. 唔知點解我成日覺得佢係做啲牛精又有點死牛一邊頸的角色…雖然我無睇過劉華套《狄仁傑》…但聽到係KEN哥做都覺得有點怪怪的…

      反倒是陳秀珠的武則天我頗期待…但可能戲份不多…佢之前在《金枝》演皇后太出色了…

      刪除
    4. 其實成套都ok架,可能先入為主,ken哥個狄生ok,但反而當劉華做時就真係點都諗起ken哥囉,而且有呀柴九哥做奸人,都ok架,不過呢,啲佈景就真係假到笑死人

      刪除
    5. 咦,咁睇嚟可以挑一挑,我對陳秀珠做武則天其實幾期待的…而ken哥和黎視帝應該爛極有譜吧?﹗

      場景沒太可以要求多…乜朝代除了枱椅會轉吓高矮度,其實都差唔多的說…

      刪除
  6. 最近你沉迷韓劇,而我已經冇哈韓多年,所以搭唔到嗲
    難得你暫時回歸港劇,就等我留多D口水 XD

    你講開新個輪宣傳片,我都覺得奇怪!
    好似套套都仲拍緊,但就咁快出宣傳片真係前所未見
    唔通真係要準備打仗?

    至於個之前/播緊個兩套劇我真係唔識欣賞,
    但最慘係身邊有人好鍾意搞到我逼住要睇,真係好痛苦,
    尤其當我聽到《當旺》入面D懶押韻的對白我真係好想打爆部電視,
    一套《公主嫁到》已經夠了!!
    對梅小青再冇好感,越拍越差,好難令人相信《今生無悔》係佢監製

    本來以為《心戰》之前,今年都唔會再追劇
    (今年D劇我真係冇一套睇超過一半,有D直情一集都冇睇過)
    點知睇左一集《盛世仁傑》後就中招,即刻上網煲,而家已經睇到快過電視三集。
    TBB好耐冇一套認真古裝,而我係幾buy父母官既劇,
    演員們都很認真落力,所以我俾八個得!
    (有冇人發覺最近連續幾套劇都有曹永廉?其實我頗ok佢的)

    《心戰》確認5月21出街,呢套我真係望穿秋水,
    點知佢播個期就撞正我考公開試,唉…
    唯有吊住條引,考完先一次過煲
    睇來佢應該冇《天與地》咁沉重,會比較刺激,
    估計大眾接受程度較高,想睇下戚其義同秋官會有咩新火花
    (呢幾年佢D劇都頗令人O咀)

    至於《大太監》我暫時都係將期待放係演員身上,歷史劇TBB始終唔夠大陸鬥

    《金枝2》我又係超級期待,我對有戚周二人有信心,
    佢地應該會拍到一套與別不同既續集,唔知趕唔趕得切年尾出到街

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都唔想一味講韓劇,不過港劇太乏味,我都係屋企有人睇《東西宮略》和《當旺爸爸》先逼住睇(食飯時間嘛),於是我盡快食完就彈開,點都係不幸睇到啲…

      梅小青我覺得佢啲小品野有個formula,睇一套半套就係得意,睇得多會悶囉…講開丫…,《今生無悔》開頭講黎明和劉sir的父子情仇好動人和好睇的,但之後轉入直路講溫兆倫點樣轉奸就灑狗血了…兒戲到不能的說…我覺得浪費了個好靚的開頭…

      《心戰》我幾期待,陳豪唔攪笑做啲深沉角色幾ok的說,而秋官唔知會唔會被戚其義改造到(n年前《天地男兒》其實都係本色演技啦…)…

      《盛世》真係咁ok?看來我要重溫吓,個人腳其實真係幾ok,無記一貫問題都係唔多出外景,於是場景永遠一樣,會笑爆咀的…

      曹永廉好ok喎,睇《飛女》鐘意佢演出到不行…佢有多啲機會好事丫…,起碼佢有貨交,唔會睇到我想打爆電視…哈…

      《大太監》、《金枝2》、《怒火2》我都期待,希望唔好怕到變笑片啦…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD