2012/04/23

失驚無神泡菜國之旅~7(完)~第4天 & 蝸牛面膜

最後一天了…

去了:甚麼人蔘專賣店-->零食專門店-->弘大(於是無去新村、梨泰院)-->梨大-->返歸了…



最後一天…一朝早去了兩檔sell野地點…沒甚麼好說的…之後去了食韓式火鍋…本來也沒甚麼好說的…但搭車去時經過弘益大學…發現弘大(區?)原來就在附近…﹗嘩嘩嘩嘩﹗開始了自由神三個鐘

雖然行/睇得好開心…但事實話俾我知…人在異地車站就是城市也是地圖…唔搭車齋行…咪卒之成為迷子行到想死囉﹗

為了唔想再搭兩個鐘地鐵回酒店,於是行完弘大就搭番車落梨大會合番大隊…話實已經攰到半死…只想跑上架車度瞓番陣…於是只係行了個圈…呃…衫我都係無乜興趣買啦…都係做番我最鐘意既影無聊野啦…

最後一餐正餐都仲係燒肉…囧﹗另,跟那個原來好近酒店的地車站站牌留影一番…紀念兩個鐘地車之旅…囧

雖然小的不愛生菜,但大塊菜包住舊肉確係幾好味…呢幾天小的應該吃下了一整棵的了﹗卡卡…

最地獄的凌晨機來,早機返…除了第二天因為唔去浸溫泉而有覺好瞓之外,其實日日都係趕頭趕命,仲唔夠瞓過平時返工囉﹗

呢舊上面係蛋糕下面係麵包的野好好味啊﹗佢做了我的早午餐﹗居然可以頂到夜晚食飯喎﹗

上:十分難食的飛機餐﹗(所以上面舊蛋糕是早午餐囉﹗)
下:因為搭了幾程地車而唱了很多散仔…包埋退稅的錢…總共剩了6xxx won的散仔囉﹗係散仔呀﹗

********************************************************************
題外話一吓…我有講過在馬交飛嗎嘛?

好欣賞呢包盡力做到最好的膠布﹗好想知點樣盡力到最好囉…
另:安記的牛脷/尾意粉,好好味,次次去都要食﹗(如果我無記錯…間店係應該叫安記既…遠目…)
********************************************************************
題多一個外話之skincare篇…

其實我已經gum住唔好買咁多…卒之…呃…哈…
雖然我說典都要試一吓蝸牛面膜…但都係好似太騎呢…卒之無特別買…典知﹗呢張印有某人花容月貌的就係蝸.牛.面.膜﹗

而我諗住拎出嚟係咪會有啲癡lup lup的野一pat咁既時候…咦…好正常的白色一片野,仲好清香添…

影得比較衰,揭開塊mask額頭中間、鼻尖和下爬位各有一刀,貼面啲吧?

包裝無乜講功效喎﹗用完…就係好似補咗水咁幾舒爽咁囉…其實係咪有特別功效既呢其實…

********************************************************************
就係咁,呢個失驚無神之旅就…完。噢﹗

**************************************************************
泡菜之旅全集:
失驚無神泡菜國之旅~6~第3天
失驚無神泡菜國之旅~5~第2天
失驚無神泡菜國之旅~4~睇電視(廣告)
失驚無神泡菜國之旅~3~第1天
失驚無神泡菜國之旅~2~一人闖弘大
失驚無神泡菜國之旅~1~橡筋鍚

4 則留言:

  1. 咦?沒有敷面膜的示範照嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我是電視博不是美容博,所以沒有這類照片啦…

      刪除
  2. 看畢你整個trip的行程,真係幾..辛苦...

    生菜包燒肉真係超級好味!我係明洞食過一間回味到而家...好想去多次...嗚嗚...

    泡菜國而家好似唔興蝸牛轉左第二種生物喇...囧

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真係好辛苦呀﹗啲飛機班次時間地獄到不行,就算無時差都鬼咁攰(加之於我成日夜晚睇電視唔肯瞓)…卒之一上旅遊巴就瞓死咗…

      係喎,平時我唔食生菜…但去到不停拎嚟夾燒肉…哈,你plan定下次幾時去再食啦~

      聽朴友講…是人類的再生資源嗎?

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD