2012/04/30

各式各樣的麥旋風…

今日發現有新口味啊﹗BLACK FOREST喎﹗
然實物跟廣告的樣子有莫大的距離…但…
真的很不錯啊﹗

不禁諗起《美男》劇中的呢一幕…忍不住要cap一吓…個咀幾衰呀…哈哈哈…睇睇吓某碩幾有潛質演真人版花輪同學…襯佢呢水梳緊俊俊的單邊一pat野頭…吹起佢咪花輪同學囉﹗(大OT了﹗)

呃,這個傳說中的黑森林有紅莓汁和好很奇怪應該是雪硬了的蛋糕粒,配埋本身已有的oreo曲奇,味道是很不錯啊﹗主打係紅莓汁酸酸地中和了oreo的甜味,跟住個蛋糕硬硬地頗有嚼頭,帶來一個複雜得嚟又幾新奇的口感…(咦…我以為自己做緊飲食節目嗎?XDDD)

我有無講過自從老M出咗麥旋風之後小的就從新地(係新地唔係新地筒喎﹗)移情別戀了,而且多年來很長情地專注吃oreo味…索索聲有咬口(咁M & M無咩?)…又說,有一水可以加唔知幾多蚊有美祿味麥片,好好味囉﹗但一閃即逝﹗THEN有一輪好似係有美祿古古力粉既麥旋風選…那個係勁好味啊﹗但都係一閃即逝啦…我好似淨係對啲期間限定情有獨鐘的說…(咦…要唱番咀陳曉Lone嗎?真正為你心有獨鐘…~~~~~~)

我係咁OT添…講起期間限定…除了樓上真的很不錯的黑森林味,仲有以下真的很唔掂的這一個:

呢個世界有比較先有進步呀﹗

前陣子的拖肥焦糖曲奇味,就太甜太漏了(連甜魔如我都覺得唔掂喎﹗)

而且,你明白嗎?個樣太似令我心生恐懼的海膽risotto了﹗Out﹗







其實《功夫熊貓2》上畫時我沒去看…但同期推出的香芋麥旋風就食完又食…

其實都係甜到爆的,但小的就係鐘意芋頭嘛﹗平時不大吃蘋果批的我見到有香芋批都會忍不住去吃一吓的說…

雖然…感覺是在吃色素…不過算啦…好味既野都係無益既…





有甜品吧的老M呢,新地筒係有彩紅版,恆常味道應該有青蘋果、古古力和橙味(咦…我做乜咁神心地留意﹗)…跟住有次見佢有咖啡味喎﹗問一問姐姐可唔可以加落麥旋風度…個效果是OK的啊﹗








順便貼埋…雖然家陣潮興自己"筆"生果配料的乳酪,但我心地至愛始終係佢…阿波波啊﹗

(5/9/12後按:我好勁…咁都可以出到第二篇﹗哈哈哈)
((12/11/15後後按:第三篇第四篇﹗))
(((11/07/16後後後按:第五篇﹗)))

8 則留言:

  1. 袋鼠國之麥旋風用紙杯裝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲品的杯定另外一塊淨係俾麥旋風用的?

      刪除
    2. 如圖:http://mcdonalds.com.au/our-food/menu/#/desserts/mcflurry-bubblegum-squash
      圖中這個看上去很怪,但不是特別難食或好吃都沒有深刻印象。

      刪除
    3. 藍色BUBBLEGUM糖漿撈落雪糕度…勁似牙膏喎件事﹗不過加棉花糖應該幾有咬口…味道應該OK的說…

      刪除
  2. 講開麥旋風我是對M記又愛又恨的,
    聰明豆味是我至愛,又佢多年前一出就好鍾意
    猶記得佢出個時我剛上小學,係8蚊一大杯
    之後唔知點解個杯愈縮愈細,呢幾年仲不停加價
    最近好似漲到11蚊,叫我呢D窮學生點捨得買?
    已經好耐冇係香港食過麥旋風,反而新地就好似超過十年冇加價

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有唔同區唔同價,在中環貴過屋村兩三蚊架﹗(早餐貴過屋村價4蚊﹗)

      細杯之餘有時唔係個個阿哥阿姐都攪得勻,於是上面過多曲奇下面齋雪糕,食落好怪架嘛…好多時都要我自己落手攪幾攪先開始食…

      呃…其實我都係久不久先食一杯,都OK既…新地筒我唔鐘意無得慢慢食轉頭就溶的雪糕,所以少食…我個人輪盡…好易食到成身都係的說…XD

      刪除
  3. 阿波波乳酪, 我的童年回憶!其實我都好鍾意佢㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,不過佢貴,讀書時就食麥旋風代阿波波…而家屋企方圓十里都無分號,最近都要出老銅或到老尖天星碼頭先有得食了﹗

      btw,我唔鐘意佢個又闊又大的紙杯,跟阿姐講可唔可以用番本身那個白色杯時,佢話公司唔俾,一定要用新那個杯喎﹗囧﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD