2012/05/29

[韓劇]《愛情雨》(19-20)~結末感言

仲cap唔cap好呢…其實都無所謂啦…呢套劇的文由第一篇無乜圖去到中間超多圖,再去番一個無圖的文字版,幾有想像空間(也就是說中間的劇情空洞得我想寫也沒甚麼好寫囉﹗)…哈哈…,好啦,其實大結局算是洗清之前的恐怖感,強烈覺得第9集之後直飛19,20集…會好開心…XD未cap圖,先來一個文字版

除了尾段每集一知有啲野係一路都無人知而又有人知咗之外,繼續都係老女巫同男巫發功,我決定取消小女巫的女巫稱號,因為佢真係無乜作為,而老女巫應該同男巫結婚,佢地真係太襯了﹗

(老女巫=俊俊媽,小女巫=美浩,男巫=前輩,為免大家唔知我講緊邊個…哈哈)

19集:
  • 平時愛在心裡口難開的仁河叔和允熙姨突然坦白和爽快起上來,允熙姨決絕的拒絕了仁河叔做柴可夫甚至只係做朋友的留在身邊;跟住佢又直接地跟荷娜說想佢同俊俊一齊,覺得俊俊係可以俾荷娜幸福的…甚麼了…允熙姨你突然轉style我唔慣啊﹗
  • 仁河叔兩父子果然係兩父子,冤鬼纏身的尾隨允熙兩母女,幾乎佢地一開門唔係見到仁河叔就係俊俊…唔知仲以為佢地係跟蹤狂囉﹗
  • 之前有傳24集…真係勁京京﹗仲有乜可以拖到4集?唔通係允熙姨做手術的時候發現有眼癌?﹗(好了…我串咀了)…好在,應該收尾啦(而微博也確實post了剎青宴的相,真的結束了)…因為開始有回憶片段啦﹗
  • 先有荷娜跟俊俊又去食咖哩,跟住回憶第一次在日本相遇同枱食飯,俊俊狂叫荷娜做「lulu」的情境(呀﹗那時個undercut真係好型呢﹗)…之後俊俊仲叫荷娜叫得佢親密啲…叫哥哥或親愛的之類…唔好啦…小女巫叫佢做哥哥,叫親愛的啦…(我又諗起瑪麗了)
  • 老女巫連環發功又連環自取其辱﹗實在太大快人心﹗佢喺人家平凡約會的時候先打俾俊俊被come線後再打俾荷娜鬧佢,反被俊俊鬧番轉頭;之後叫佢二人回家,原來叫晒昌模、東旭叔和美浩說要傾俊俊跟美浩的婚事…好在東旭叔無同老女巫癲,拖埋個女走…老女巫陰謀失敗啦…嘩哈哈哈
  • 失敗後佢又走去搵允熙姨鬧佢,被男巫發現跟住走去鬧俊俊()…說甚麼不能守護佢就唔好一齊咩咩咁…佢好煩呀﹗送佢去天王星啦…(火星太近地球了)
  • 男巫最可惡的地方唔係佢一再想拆散俊俊和荷娜,係佢一而再地同俊俊並排而企,然後斜從下而上pan上去的鏡頭顯出前輩比俊俊高大英偉得多﹗你死定了﹗(人嚟﹗扯佢上太空船﹗)
  • 當前輩去搵俊俊攪屎棍的時候,善浩繼續行行企企食飯兩味,而傳說繼續大茄,要撐足20集…係需要多啲人講吓無聊野既…不過善浩真係慘囉…咁茄…(我係咪要睇吓《親切的金子》呢?為了欣賞善浩其他演出)
  • 臨尾允熙姨做手術前說要閃走去睇啲野,原來係返番去大學回憶跟小呆黃色傘的一段~~~呀…小呆呀~而仁河叔跟荷娜鬥快搵允熙姨,荷娜估媽媽去咗家鄉,而仁河叔就回大學…仁河叔勝﹗
  • 每集一知是…俊俊要走(好老土﹗)去紐約,說是想等老的一pair settle down,手術的事也定下來,當允熙姨唔需要荷娜在身邊的時候就叫荷娜去紐約搵佢云云…

睇到呢一刻,其實佢出咩劇情都無所謂啦(睇微博劇照二人又再次轉郁,疑似會是happy ending既,應該…是…俊俊真係去了花旗國,之後番嚟泡菜國搵荷娜?),估唔到的是,第一印象不甚好的70年代4集,現在反而很回味,雖然第一吓不太能接受活動wallpaper,不過唯美畫面加貴精不貴多的對白,又恰恰表達到人物性格感受喎,係,雖然話允熙有病要避走美國令小呆失戀呢段好老土,不過4集啲70年代青澀愛情又幾有新鮮感(咦,我係咪應該搵黎老闆的《玻璃之城》來看一吓?),諗諗吓其實節奏都唔算慢啦…

其實成套戲我都唔知點評價,不停地睇一集覺得好咗…一集又好頹…一集覺得有起色…一集又覺得拖拉番…

我決定取消本來對70年代部份麻麻的印象,取消﹗(我在扮王世子…哈)…很懷念小呆呢…明明一齊開的兩部,《王世子》是睇到依依不捨,而且滿懷滿足的完成,《愛情雨》就係求其啦…你是但完咗佢算啦…

因為,點都估唔到現代部份,在潮爆undercut造型之下…讓我滿心期待毒舌男和開朗少女會係咩一回事的時候…點都估唔到係人約黃昏後先係主菜,本來5-9集營造了俊俊跟荷娜冤家變情侶嘛,心諗你要人約黃昏後我都忍你啦,毒舌男不毒舌反而淚線過度擴張,開朗少女喊濕十幾廿包紙巾,集集唔係叫分手就係望住boom牆喊,好煩。


碩碩,お疲れ様でした。以上。

(雖然未正式睇大結局,但我好似已經蓋棺論定?哈哈,另外,某橡筋,你下次選劇本無論係電影定電視都請小心選擇啦,嚟多幾部《愛情雨》、《寵物情人》的東東我真係受唔住架﹗)

20集:
  • 呢集突然喪對照70年代喎,允熙姨再出走花旗國(都係唔直接講俾仁河叔知,上次經東旭,今次經阿女…)…我鐘意後尾俊俊和荷娜在餐廳(?…好詭異俊俊喺入面係睇書…同埋店門口有架車)同個小朋友玩…
  • 老女巫和男巫知我的念力威力強大真係驚會被送去外太空嗎?突然和善了?俊俊媽直頭唔想二人同住一屋(但分房瞓)有奇怪傳聞叫二人結婚喎﹗(我幾驚劇情話佢發現自己有絕症所以人知將死其言也善…囧)
  • 送鍊呢條橋套套劇都要有的嗎?俊俊一早送咗diamond snow鍊啦,結局仁河叔都要送一條雨傘鍊俾允熙姨﹗
  • 俊俊送滿天星俾允熙姨,但跟荷娜說唔知佢鐘意咩花一段好好笑…跟住拎紮野出嚟送俾荷娜時我諗起《瑪麗》第一集無缺唔知邊度摘的那堆草…囧
  • 兩父子交換愛的宣言(嘔…)之外仲交換埋禮物…雖然說阿仔體諒阿爸解咗心結係好事…但使唔使咁肉麻…阿仔送上照片,阿爸送上知道二人相戀一刻的油畫,俊俊個唇好紅喎﹗超京京…(呢幅畫係咪要cap番圖先夠有相有真相呢?)
  • 一 年後回國的我初初以為係俊俊…典知係荷娜…哈哈﹗俊俊好醋喎,善浩同荷娜發sms唔鐘意,跟前輩見面又唔得…仲因為荷娜兩周變兩個月黑晒面…連老女巫都頂 佢兩個唔順(XD…惠貞姨終於都做番集慈母了…雖然佢開口埋口話唔想見荷娜,又話一個星期嚟一次太誇,THEN荷娜唔嚟阿仔又唔嚟…但佢個心係開心的 吧…)
  • 一年後俊俊個道士頭(好古裝片FEEL喎﹗)做乜咁似無缺媽個髻?﹗
  • 小女巫和男巫都突然放手了…好突然…
  • 善浩執了一個桔(小學同學…)…而佢終於向荷娜暗示了自己的心意,但荷娜完全唔AWARE佢講了為自己心疼…噢…
  • 求婚的一幕竟然係播相跟住俊俊講番當時拍照的心情,比平時淨係播片有心思喎…甜到漏呢…(係囉…終於有一集唔使喊到豬頭丙咁啦﹗)
  • 終於可以笑番吓了…二人出發去結婚之前荷娜竟然要淋花…(好盡責﹗)…俊俊終於SET吓頭了…唔通無SET咁多集就係留番筆直結局先一次過SET得行啲?
呀﹗本來以為只有一集OST,典知月尾時出了第二部,有第13集二人海邊影完相後在酒店時響起的那一首歌﹗呢套劇的劇情和風格小的不敢苟同(由頭到尾我都在講:唔係某人唔會睇囉),不過OST的歌真係好正…噢耶﹗落幕了~~~~~~
*****************************************************
[韓劇]《愛情雨》(17-18)

4 則留言:

  1. 人約黃昏後<我想了某某神...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我真係有潛質去泡菜國做編劇…咪講笑…

      刪除
  2. 仲以為傳說要硬食美浩,點知大結局連影都冇,係咪真係返左鄉下耕田呀?陰公豬...

    現代d劇情仲娘過70年代,雖然我其實並唔討厭70年代,而家諗番真係覺得70年代make sense又細膩d...

    好中意求婚果part呀,播slideshow好有心思!(心)

    最後,恭喜你解脫了,終於。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我繼續覺得傳說係唔知做乜,而善浩係二打六到不行,佢兩個七十年代話晒係仁河的老死,多戲好多…但去到現代就變成可有可無的care lei fei…好慘…

      (我又開始翻睇了)…原來誰會珍惜當你還擁有…當煲緊現代啲人約黃昏後就發現70年代部份啲純純戀愛很不錯的了…

      求婚那part幾有新意又甜到漏的…好難得第10集以後有個畫面係難忘而唔係因為難頂…

      哈哈哈﹗大家咁話﹗大家都甩難啫﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD