2012/05/10

[丼局者迷]鮨福助+大戶屋/沛公甜品

轉眼來到第5回了﹗時光真係飛快啊﹗

呃,又說交通無啦啦大塞車…弄得我到達時足足遲了半個鐘﹗嘩﹗簡直離晒譜﹗吼﹗(我話啲交通﹗)



唔知係咪一行8個人人太多?小店總是一做大枱就會有落漏單風險…本來在飯友講解大家點菜路線圖(XD)後我跟隊點了的,典知轉頭店家說只點了7個SET喎…咁小的short term memory malfunction咗(我又賴交通了﹗哈)…就隨手點了唔知係咪之前點的那個…

於是我發現我篤的唔係大家篤的那個喎﹗睇番飯友太后的文章應該是福助ちらし丼(好了,這是抄的﹗哈哈哈,同埋密舖平面滿壯觀的…),如果我無記錯這個好似就咁叫刺身定食甚麼的…又說店家準備需時…端上枱時滿有驚喜的說…好.大.的.碟(誤焦點了?)…其實淨係把盤上的刺身吃下已經飽了大半…碗飯是食唔晒的說…又說,係咪有啲冰墊底…感覺好似新鮮過平時…(冰是好東西…哈哈哈﹗我又誤焦點了?)


飯友點的三色丼中間的蟹膏很少見喎﹗隔離個黑蜜甚麼牛奶布甸…我第一吓以為係黑墨(XDDD)…淡淡的蜜糖味還滿不錯的…

um,排名一吓而家去到第5回丼局者迷:

湖舟>>鮨福助>>壽司廣>>壽司德 >>旬菜富
上一回:[丼局者迷]旬菜富 + 六福/清溪川
****************************************************************
循例借個位貼吓食物相:



這個沛公甜品(原來真係玩劉備這個外號的喎…)啲甜品改埋啲名幾有心思…上面那個千層班戟疑似是名物…吃下去…OK啦…個人幾鐘意底下這個椰果紫霞仙子(諗起朱UN)…呃,啲粒粒好似幾廿隻眼望住你…XDDDD…呃,好似是落了黑加倫子汁?﹗還滿清新的…夏天吃一流…

重點是…打單的是經理…好強大…(XDDDD)
****************************************************************

很久沒去的大戶屋,無呀,都係咁丫…係想話那個蘿蔔蓉炸雞扒煲多了隻蛋喎﹗撈飯一流…(<<很無營養的食記…哈)

4 則留言:

  1. 結果你嘅刺身定食係當日嘅亮點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要多得個哥哥(定姐姐?)落漏我單了﹗

      刪除
  2. 沛公...嗯...是劉邦!!!(閃)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似有個甜品係鴻門甚麼的…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD