2012/05/23

囧事數則

真係囧到無朋友…


  • 本書睇了兩個零三個月進度緩慢,但放在袋裡日日被受催殘,的起心肝搵包書紙包好佢時…第二日睇完了…囧
  • 喜孜孜開第二本書的時候…我拎了本下集…仲要睇了廿幾三十頁先發現…(也就是說…那廿幾三十頁其實我看了些甚麼?)…囧囧…
  • 一心到APITA振興吓經濟時…佢竟然盤點仲要落晒閘放狗﹗…囧囧囧囧…
  • 我已認了小的是邪爆之神的命:有拎遮就無落雨,無拎遮就會落雨,同埋六合彩點親都唔中(如果金多寶時大家可以問我拎7個號碼)…好了…家陣竟然…排的士就嚟小巴…而排小巴時就的士排長龍﹗大囧﹗
  • 好啦,有一晚只係下著毛毛小雨,但小的手上有把遮喎,梗係用啦﹗就在小的邊行邊whatsapp的時候,有個女子攝埋嚟我遮下叫我遮埋佢又問我行去邊咁…嘩﹗我又唔係小呆…你唔係允熙喎﹗呢幕係奇情雨唔係愛情雨…囧到唔識應佢…巨囧﹗

(豬咀地講)我不依呀﹗這是怎麼了﹗吼~~~~

24/5/12的最新囧事:

被鬧鐘鬧醒時是7點7個字,心諗仲可以瞓多陣…再起身…8點半囉…大囧﹗

2 則留言:

  1. 好危險... 果然近囧者都會... 囧.

    大家嘅囧事系列真係可以長寫長有. *抱抱*

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日繼遲起身後,再嚟一單輕舟已過萬重山的千里電話兜錯圈終極囧事…囧到不行…囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD