2012/06/26

[雜談]《Just Crazy》(橡筋鍚)、《Uncontrolled》(安室)

(呢個category自娛度甚高…好了…讓我自娛一番啦咁)

隻碟聽日出了~~~~~~~~
(原來安室和某人都一樣今年出道20年…就放埋一齊出文啦…)

望一望songlist,《NAKED》、《GO ROUND》、《Sit! Stay! Wait! Down!》、《Break It》、《Get Myself Back》、《Love Story》、《YEAH-OH》、《Fight Together》、《Tempest》…總共9首歌都係single歌…新歌就係淨番的4 首….要寫碟評…其實可以開始寫啦喎…

從youtube看過吓新歌《In The Spotlight (TOKYO)》的PV,感覺不錯…我咁諗係咪好衰,因為上面啲SINGLE歌大部份聽熟晒(個人非常熱愛《Sit》和《Love Story》喎﹗),當精選碟咁儲番啲歌既CD版既話都相當保險(just in case我唔鐘意那幾首新歌)…但其實那4隻single我應該都入咗座底3隻(都說我追星追得唔完整…真係唔記得邊隻有邊隻無,跟住想去補元的時候…唔記得邊隻有邊隻無嘛,卒之就係放低唔買)

隻碟CD+DVD版就係多一隻PV碟,和CD版一樣都係13隻歌…好囉…唔使因為多一首好錄歌而人生交叉點了…

之前見到安室重踏巨蛋台板係超期待(15年了﹗),跟住更爆炸的是7月頭她本尊會來港宣傳新碟…嘩﹗超癲喎﹗(完全唔係講啲歌的…哈哈哈)
*************************************************************
基於屋企部爛鬼國產dvd機神咗,於是我到而家都仲未睇到隻DVD…大囧﹗

um,之前睇雜誌訪問某人說隻碟的主題是visual rock和神秘,顏色是紫色(但…某人手上還是繼續有豹紋野的…囧)

頭3cut都好嘈(這是我的形容…XD)…《200miles》好有勇往直前(但唔好衝落山就得…《白熊咖啡廳》成日有呢啲劇情,企鵝君學揸車的一集),《Crazy Crazy Crazy》可能被個MV影響咗,一路聽真係一路聯想那間神秘大屋同埋那堆agent smith某人公仔…(笑),《Always Close To You》相對無咁影像化(或電影感)…(之後一cut《Abracadabra》都係嘈嘈地的…)

嘈完一輪兩首靜啲既《Stay》和《Rain》,但其實呢…曲式的起承轉合都好似,典解會擺埋一齊呢?我唔會因為《Stay》係某人作詞而覺得感覺跟《Rain》唔似架喎﹗而唔知點解某人有啲位將"I have to stay"唱到有點像"I have Tuesday"…囧…(某人唔yoyoyo正正經經唱情歌是頗動人的佢把聲…邊聽邊諗起《聽得見嗎》…)

上面說安室隻碟收錄咗9首single歌,某人呢隻碟就收錄番同名single《Let Me Cry》 同入面一cut《Bye Bye Bye》,唔知呢,《LMC》原來好hardcore的嘈喎﹗(無惡意)((又諗起封面和PV入面某人劃上了著名的眼線)),《BBB》(我懶唔想打全名)就將single入面輕柔慢歌風變改頭換面,初頭輕快跟住加咗啲band sound咁…um,我鐘意呢個多過single入面(懶)舒情的感覺。

CD版才有的《守護星》做乜同獨白《Epilogue》一齊係咁講野(秀日文?)而一開始竟然cut了《LMC》和《拜託,My Bus》出嚟,讓我以為部機失常跳cut喎﹗),話時話,《In my dream》 和《Tomorrow》都係咁fly high fly high,就算唔係某人作詞(《In》係某人作曲作詞的…但唱韓文)都feel到佢陣除囉…呀…某人呢水成日講前進…而《Tomorrow》真係幾有正能量…聽完好開心的…攪到我成日係咁loop…(某人說這首是佢出道廿年的心聲喎)

最後的發現…碟入面啲歌係…泡菜人作架喎﹗壽司人只出現在作詞一欄,好詭異﹗(而唔知有無關係,感覺歌詞唔密都係慢慢唱的,如果唱live時聲線不穩定就會…很.恐.佈…)而…小的比較喜歡呢隻傳說中的搖滾風…唔好再yoyoyo啦…我頂唔順…囧

之前在微博見到的碟評
3-5月敗家(預計)實錄

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD